Preguntes més freqüents

  • Quins són els terminis de devolució o canvi d’un producte?

    Els terminis de devolució que es detallen a continuació començaran a comptar des del lliurament de la comanda:

    • 60 dies naturals: productes de moda i roba esportiva, accessoris, calçat, parament i tèxtils de la llar.
    • 30 dies naturals: mobles.
    • 30/15 dies naturals: rellotgeria i bijuteria, segons la firma.
    • 15 dies naturals: els productes de perfumeria i cosmètica, lleure i cultura, material esportiu, joguines, il·luminació i tots aquells amb components elèctrics o mecànics.

    Cal que el producte no s'hagi utilitzat, sense muntar i que estigui en perfectes condicions, incloent-hi accessoris, documentació i embalatge original, en cas contrari, el bé patirà una depreciació.D’acord amb les excepcions al dret de desistiment regulades pel RDL 1/2007, no s’admetrà la devolució d’aquells productes configurats a mida (personalitzats).

    Només seràs responsable de la disminució de valor dels béns que sigui resultat d'una manipulació diferent de la necessària per establir la naturalesa, les característiques i el funcionament dels béns. Això s’aplicarà també a articles com telèfons mòbils, tauletes, ordinadors, etc., aparells en què t’hagis registrat, activat les prestacions de seguretat, geolocalització o patrons, ja que la inicialització d’aquests dispositius requereix el registre previ i voluntari de les teves dades personals, les quals queden emmagatzemades en la memòria del terminal.

    Una vegada rebuda la mercaderia als nostres magatzems i comprovat l’estat d’aquesta, es reintegraran l’import i les despeses d’enviament, conforme a la modalitat de pagament realitzada pel client, tret de pagament en efectiu; en aquest darrer cas, es reintegrarà mitjançant transferència bancària i, en tot cas, en un termini no superior a 14 dies naturals des de la recepció de la mercaderia retornada.  El cost directe de la devolució del bé o servei serà assumit pel client segons es recull a la LGCU.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Quins productes no es poden retornar?

    Gairebé tots els productes es poden retornar o canviar mentre estiguin sense utilitzar i en perfectes condicions, incloent-hi accessoris, documentació i embalatge original. Però hi ha excepcions al dret de desistiment. La devolució no serà aplicable a:

    • La prestació de serveis, una vegada el servei s’hagi executat completament, quan l’execució hagi començat, amb previ consentiment exprés del consumidor i usuari i amb el reconeixement per la seva part que és conscient que, un cop el contracte hagi estat completament executat per l’empresari, haurà perdut el seu dret de desistiment.
    • El subministrament de béns o la prestació de serveis el preu dels quals depengui de fluctuacions del mercat financer que l’empresari no pugui controlar i que es puguin produir durant el període de desistiment.
    • El subministrament de béns confeccionats conforme a les especificacions del consumidor i usuari o clarament personalitzats (per exemple: armes, mobles, roba a mida, robes customitzades, com ara samarretes esportives amb nom personal).
    • El subministrament de béns que es puguin deteriorar o caducar amb rapidesa (per exemple, aliments, flors, paneres de fruita...).
    • El subministrament de béns precintats que no siguin aptes per ser retornats per raons de protecció de la salut o d’higiene i que hagin estat desprecintats després del lliurament (per exemple, arracades, tots els articles de bellesa, articles de tocador, cosmètics, neteja personal, accessoris per als cabells, roba interior, mitges i pantis i tots aquells productes d’ús corporal).
    • El subministrament de béns que, després del seu lliurament i tenint en compte la seva naturalesa, s’hagin barrejat de manera indissociable amb altres béns.
    • El subministrament de begudes alcohòliques el preu de les quals hagi estat acordat en el moment de subscriure el contracte de venda i que no es puguin lliurar abans de 30 dies, i el valor real de les quals depengui de fluctuacions del mercat que l’empresari no pugui controlar.
    • Els contractes en què el consumidor i usuari hagi sol·licitat específicament a l’empresari que el visiti per efectuar operacions de reparació o manteniment urgent; si, en aquesta visita, l’empresari presta serveis addicionals als sol·licitats específicament pel consumidor o subministra béns diferents de les peces de recanvi utilitzades necessàriament per efectuar les operacions de manteniment o reparació, el dret de desistiment s’ha d’aplicar a aquests serveis o béns addicionals.
    • El subministrament d’enregistraments sonors, vídeos, videojocs i programes informàtics precintats facilitats en qualsevol suport físic (CD, vinil, DVD, Blu-ray, etc.) que hagin estat desprecintats pel consumidor i usuari després del lliurament.
    • El subministrament de contingut digital que no es presti en un suport material.
    • No s’admetran devolucions dels medicaments veterinaris una vegada hagin estat dispensats i lliurats al comprador, tret d’aquells que hagin estat subministrats per error, no es corresponguin amb la comanda, hagin estat danyats durant el transport, hi existeixi una alerta per defectes de qualitat o per raons de farmacovigilància veterinària, o quan en sigui necessària la retirada d’acord amb el que preveu el Reial decret 1246/2008, de 18 de juliol.
    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Puc retornar un producte?

    La majoria de productes comprats a El Corte Inglés es poden retornar, sempre que conservin l’embalatge original i estiguin en perfectes condicions, incloent-hi accessoris, documentació i embalatge original, en cas contrari, el bé patirà una depreciació. Hi ha algunes excepcions i terminis determinats per poder efectuar la devolució.

    Recorda que, per canviar un producte, cal lliurar el tiquet de compra. Si has comprat un producte al nostre web, el tiquet de compra serà el correu que vas rebre en què s’informa a l’assumpte que s'ha lliurat la comanda (document de venda).

    D’acord amb les excepcions al dret de desistiment regulades pel RDL 1/2007, no s’admetrà la devolució d’aquells productes configurats a mida (personalitzats).

    Només seràs responsable de la disminució de valor dels béns que sigui resultat d'una manipulació diferent de la necessària per establir la naturalesa, les característiques i el funcionament dels béns.

    Això s’aplicarà també a articles com telèfons mòbils, tauletes, ordinadors, etc., aparells en què t’hagis registrat, activat les prestacions de seguretat, geolocalització o patrons, ja que la inicialització d’aquests dispositius requereix el registre previ i voluntari de les teves dades personals, les quals queden emmagatzemades en la memòria del terminal.

    Una vegada rebuda la mercaderia als nostres magatzems i comprovat l’estat d’aquesta, es reintegraran l’import i les despeses de tramesa, conforme a la modalitat de pagament realitzada pel client, tret de pagament en efectiu; en aquest darrer cas, es reintegrarà mitjançant transferència bancària i, en tot cas, en un termini no superior a 14 dies naturals des de la recepció de la mercaderia retornada. El cost directe de la devolució del bé o servei serà assumit pel client segons es recull a la LGCU.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Puc retornar un producte des del meu domicili?

    Per retornar un producte des del teu domicili posa’t en contacte amb nosaltres per fer la recollida del producte (excepte comandes Click&Collect recollides a un centre comercial, que només es poden retornar en centres).

    Pots fer-ho de dues maneres:

    Per telèfon: 900 373 111 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil

    Per correu electrònic: Envia’ns un correu a l’adreça clientes@elcorteingles.es adjuntant el formulari de desistiment.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Hi ha despeses de devolució?

    Les despeses de devolució a través de Correos i el servei Celeritas és de 2 €.

    En cas de devolució d’articles la recollida dels quals es faci al domicili, el cost directe de la devolució del bé o servei l’assumirà el client, d’acord amb el que s’estableix a la LGCU.

    Formes de devolució i costos si el producte pesa 15 quilos o menys

     
    Lloc d’origen Forma de devolució Devolució parcial Devolució total
    Espanya peninsular i les Balears Truca al  900 373 111 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil, o escriu-nos un correu a l’adreça clientes@elcorteingles.es, perquè puguem concertar el moment de la recollida. També podràs adjuntar al correu el formulari de desistiment. 5,90 € 7,90 €
    Canàries Truca al  900 373 111 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil, o escriu-nos un correu a l’adreça clientes@elcorteingles.es, perquè puguem concertar el moment de la recollida. També podràs adjuntar al correu el formulari de desistiment. 12 € 18 €

    Formes de devolució i costos si el producte pesa més de 15 quilos o és supervoluminós

    Lloc d’origen Forma de devolució Cost directe de devolució
    Recollida a Espanya peninsular, Balears i Canàries Truca al  900 373 111 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil, o escriu-nos un correu a l’adreça clientes@elcorteingles.es, perquè puguem concertar el moment de la recollida. També podràs adjuntar al correu el formulari de desistiment. 30 €

    També depenent de la zona geogràfica, les despeses, les condicions i els modes de tramesa poden variar:

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
Contacta amb nosaltres
  • Per a consultes relacionades exclusivament amb la pàgina web 900 373 111 si truques des d’un fix
    901 464 111 si truques des d’un mòbil
    clientes@elcorteingles.es
A la teva disposició els 365 dies de l’any.
(Els dies 24 i 31 de desembre només fins a les 14h. i les consultes
relacionades amb el servei de Click & Express fins a les 16h.)