2 temas en aquesta secció
  • De quines maneres puc contactar amb El Corte Inglés?

    Per contactar amb nosaltres t’oferim diversos telèfons i adreces de correu, en funció de l’ajuda que necessitis:

    1. Informació sobre la nostra activitat de comerç electrònic

    Si vols informació sobre el servei de compra o vols conèixer la situació de la teva comanda, truca al telèfon 900 373 111 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil a la teva disposició els 365 dies de l’any o escriu-nos un correu a clientes@elcorteingles.es.

    2. Informació general sobre El Corte Inglés

    Truca al telèfon d’Atenció al Client 901 122 122 horari de dilluns a dissabte de 9.00 a 22.00 h i diumenges de 10.00 a 21.00 h o escriu-nos un correu a servicio_clientes@elcorteingles.es.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Com puc presentar una reclamació?

    A més del nostre Dept. d’Atenció al Client i el formulari de suggeriments/reclamacions, hi ha fulls de reclamació a disposició del client als nostres centres comercials.

    Les parts se sotmeten, a la seva elecció, per a la resolució dels conflictes i amb renúncia a qualsevol altre fur, als jutjats i tribunals del domicili de l’usuari. Així mateix, com a entitat adherida a Confianza Online i en els termes del seu codi ètic, en cas de controvèrsies relatives a la contractació i la publicitat en línia, la protecció de dades i la protecció de menors, l’usuari podrà recórrer al sistema de resolució extrajudicial de controvèrsies de Confianza Online  (www.confianzaonline.es).

    D’acord amb el   Reglament (UE) núm. 524/2013 del Parlament Europeu i del Consell, de 21 de maig de 2013, posem a disposició del client l’enllaç següent, que permet l’accés a la plataforma de resolució de litigis en línia de la Unió Europea.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!

Temes d'ajuda: Contacte