17 temas en aquesta secció
  • Puc retornar un producte?

    La majoria de productes comprats a El Corte Inglés es poden retornar, sempre que conservin l’embalatge original i estiguin en perfectes condicions, incloent-hi accessoris, documentació i embalatge original, en cas contrari, el bé patirà una depreciació. Hi ha algunes excepcions i terminis determinats per poder efectuar la devolució. Consulta aquestes preguntes: Quins són els terminis de devolució o canvi d’un producte? - Quins productes no es poden retornar?

    D’acord amb les excepcions al dret de desistiment regulades pel RDL 1/2007, no s’admetrà la devolució d’aquells productes configurats a mida (personalitzats).

    Només seràs responsable de la disminució de valor dels béns que sigui resultat d'una manipulació diferent de la necessària per establir la naturalesa, les característiques i el funcionament dels béns.

    Això s’aplicarà també a articles com telèfons mòbils, tauletes, ordinadors, etc., aparells en què t’hagis registrat, activat les prestacions de seguretat, geolocalització o patrons, ja que la inicialització d’aquests dispositius requereix el registre previ i voluntari de les teves dades personals, les quals queden emmagatzemades en la memòria del terminal.

    Una vegada rebuda la mercaderia als nostres magatzems i comprovat l’estat d’aquesta, es reintegraran l’import i les despeses de tramesa, conforme a la modalitat de pagament realitzada pel client, tret de pagament en efectiu; en aquest darrer cas, es reintegrarà mitjançant transferència bancària i, en tot cas, en un termini no superior a 14 dies naturals des de la recepció de la mercaderia retornada. El cost directe de la devolució del bé o servei serà assumit pel client segons es recull a la LGCU.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Puc canviar un producte?

    La majoria de productes comprats a El Corte Inglés es poden canviar, sempre que conservin l’embalatge original i estiguin en perfectes condicions. Hi ha algunes excepcions i terminis determinats per poder efectuar la devolució. Consulta aquestes preguntes: Quins són els terminis de devolució o canvi d’un producte?Quins productes no es poden retornar?

    D’acord amb les excepcions al dret de desistiment regulades pel RDL 1/2007, no s’admetrà la devolució d’aquells productes configurats a mida (personalitzats).

    Només seràs responsable de la disminució de valor dels béns que sigui resultat d'una manipulació diferent de la necessària per establir la naturalesa, les característiques i el funcionament dels béns.

    Això s’aplicarà també a articles com telèfons mòbils, tauletes, ordinadors, etc., aparells en què t’hagis registrat, activat les prestacions de seguretat, geolocalització o patrons, ja que la inicialització d’aquests dispositius requereix el registre previ i voluntari de les teves dades personals, les quals queden emmagatzemades en la memòria del terminal.

    Una vegada rebuda la mercaderia als nostres magatzems i comprovat l’estat d’aquesta, es reintegraran l’import i les despeses de tramesa, conforme a la modalitat de pagament realitzada pel client, tret de pagament en efectiu; en aquest darrer cas, es reintegrarà mitjançant transferència bancària i, en tot cas, en un termini no superior a 14 dies naturals des de la recepció de la mercaderia retornada. El cost directe de la devolució del bé o servei serà assumit pel client segons es recull a la LGCU.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Quins són els terminis de devolució o canvi d’un producte?

    Els terminis de devolució que es detallen a continuació començaran a comptar des del lliurament de la comanda:

    • 60 dies naturals: productes de moda i roba esportiva, accessoris, calçat, parament i tèxtils de la llar.
    • 30 dies naturals: mobles.
    • 30/15 dies naturals: rellotgeria i bijuteria, segons la firma.
    • 15 dies naturals: els productes de perfumeria i cosmètica, lleure i cultura, material esportiu, joguines, il·luminació i tots aquells amb components elèctrics o mecànics.

    Cal que el producte no s'hagi utilitzat, sense muntar i que estigui en perfectes condicions, incloent-hi accessoris, documentació i embalatge original, en cas contrari, el bé patirà una depreciació.D’acord amb les excepcions al dret de desistiment regulades pel RDL 1/2007, no s’admetrà la devolució d’aquells productes configurats a mida (personalitzats).

    Només seràs responsable de la disminució de valor dels béns que sigui resultat d'una manipulació diferent de la necessària per establir la naturalesa, les característiques i el funcionament dels béns. Això s’aplicarà també a articles com telèfons mòbils, tauletes, ordinadors, etc., aparells en què t’hagis registrat, activat les prestacions de seguretat, geolocalització o patrons, ja que la inicialització d’aquests dispositius requereix el registre previ i voluntari de les teves dades personals, les quals queden emmagatzemades en la memòria del terminal.

    Una vegada rebuda la mercaderia als nostres magatzems i comprovat l’estat d’aquesta, es reintegraran l’import i les despeses d’enviament, conforme a la modalitat de pagament realitzada pel client, tret de pagament en efectiu; en aquest darrer cas, es reintegrarà mitjançant transferència bancària i, en tot cas, en un termini no superior a 14 dies naturals des de la recepció de la mercaderia retornada.  El cost directe de la devolució del bé o servei serà assumit pel client segons es recull a la LGCU.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Puc retornar un producte comprat a través del web a un centre comercial?

    Pots retornar als centres comercials aquells articles adquirits a www.elcorteingles.es, sense cap cost. No s’admeten devolucions als centres d’Hipercor, Supercor, Sfera i Centre d’Oportunitats. Pots retornar els articles de Bricor als centres comercials que disposin d’aquest departament.


    Hi ha diverses particularitats i excepcions. Els productes Marketplace venuts per tercers tenen les seves pròpies condicions de devolució. Hi ha articles subjectes a condicions particulars. Els pots identificar per una indicació en el producte mateix o per haver rebut juntament amb la comanda un document de venda imprès amb les lletres E.DIG a la part superior.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Puc retornar un producte a través de Correos/Celeritas?

    Pots retornar productes a través de la xarxa de Correos i el servei Celeritas, excepte els articles venuts per tercers (Market Place). Consulta les condicions especials de cada article a la pestanya TRAMESA I DEVOLUCIONS. El cost directe de la devolució és de 2 €.

    Per fer la devolució, truca al telèfon d’Atenció al Client 900 373 111 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil, on t’informaran del punt de recollida més proper al teu domicili i et demanaran una adreça electrònica.

    Posteriorment, rebràs un correu electrònic amb la confirmació de la devolució i un enllaç on et podràs baixar l’etiqueta. Un cop preparat el paquet, enganxa a l’exterior aquesta etiqueta i porta’l al punt de recollida seleccionat.

    L’etiqueta té una validesa de 14 dies; transcorregut aquest termini s’anul·larà i la devolució no serà admesa als punts.

    Només s’admetran devolucions als punts de recollida d’Espanya peninsular i Balears.

    Estan exclosos del sistema de devolució als punts de recollida, a més de les excepcions al dret de desistiment, els productes voluminosos de més de 15 kg de pes i els productes subjectes a condicions particulars.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Puc retornar un producte des del meu domicili?

    Per retornar un producte des del teu domicili posa’t en contacte amb nosaltres per fer la recollida del producte (excepte comandes Click&Collect recollides a un centre comercial, que només es poden retornar en centres).

    Pots fer-ho de dues maneres:

    Per telèfon: 900 373 111 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil

    Per correu electrònic: Envia’ns un correu a l’adreça clientes@elcorteingles.es adjuntant el formulari de desistiment.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Com retorno un producte des d’un país estranger?

    Si vols anul·lar la comanda, abans del lliurament, ens n’has d’informar en un termini màxim de 24 hores des que la vas fer, ja que en aquest interval pot estar viatjant i no sempre és possible aturar la tramesa. Si la comanda ja ha estat enviada, hauràs de recollir la comanda quan se’t lliuri i posar-te en contacte amb nosaltres en els terminis indicats al punt anterior “Terminis de devolució”. És imprescindible que la recullis per poder, després de la devolució i recepció/revisió per part d’El Corte Inglés al magatzem, efectuar-te l’abonament de l’import de la comanda.

    Si després de rebre-la vols retornar-la, truca al telèfon d’Atenció al Client 900 373 111 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil, des d’on prendran nota de la teva decisió; posteriorment remet-nos-la a l’apartat de correus 908 - 28080 de Madrid, i tant els costos de devolució com les despeses duaneres i els impostos locals seran responsabilitat del client.

    Una vegada rebuda i comprovat que és tot correcte, t’efectuarem l’abonament.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Com retorno un producte des de les Canàries?

    Per retornar un producte des de les Canàries consulta la informació següent:


    Forma de devolució Devolució parcial Devolució total Truca al  900 373 111, o escriu-nos un correu a l’adreça clientes@elcorteingles.es, perquè puguem concertar el moment de la recollida. També podràs adjuntar al correu el formulari de desistiment 12 € 18 €

    Formes de devolució i costos si el producte pesa més de 15 quilos o és supervoluminós

    Forma de devolució Cost directe de devolució
    Truca al  900 373 111 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil, o escriu-nos un correu electrònic a l’adreça clientes@elcorteingles.es, perquè puguem concertar el moment de la recollida. També podràs adjuntar al correu el formulari de desistiment. 30 €

    Formes de devolució i costos des de domicilis a les Canàries per a articles d’electrònica, informàtica i electrodomèstics.

    Lloc d’origen Forma de devolució Cost directe de devolució
    Des de domicili (Gran Canària i Tenerife) Truca al  900 373 111 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil, o escriu-nos un correu a l’adreça clientes@elcorteingles.es, perquè puguem concertar el moment de la recollida. Les recollides que comportin desinstal·lació aniran sota pressupost 9,80 €

    Des de domicili (resta de les Illes Canàries)

    Truca al  900 373 111 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil, o escriu-nos un correu a l’adreça clientes@elcorteingles.es, perquè puguem concertar el moment de la recollida. Les recollides que comportin desinstal·lació aniran sota pressupost 13,90 €

     

    Les recollides que portin desinstal·lació aniran sota pressupost.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Com retorno un producte des de Ceuta i Melilla?

    Si vols anul·lar la comanda, abans del lliurament, ens n’has d’informar en un termini màxim de 24 hores des que la vas fer, ja que en aquest interval pot estar viatjant i no sempre és possible aturar la tramesa. Si la comanda ja ha estat enviada, hauràs de recollir la comanda quan se’t lliuri i posar-te en contacte amb nosaltres en els terminis indicats al punt anterior “Terminis de devolució”. És imprescindible que la recullis per poder, després de la devolució i recepció/revisió per part d’El Corte Inglés al magatzem, efectuar-te l’abonament de l’import de la comanda.

    Per fer la devolució truca al telèfon d’Atenció al Client 900 373 111 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil, des d’on prendran nota de la teva decisió, porta-la a l’oficina de Correos que desitgis: l’adreça on l’has d’enviar és a l’apartat 908 - 28080 de Madrid, i tant els costos de devolució com les despeses duaneres i els impostos locals seran responsabilitat del client.

    Una vegada rebuda i comprovat que és tot correcte, t’efectuarem l’abonament.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Hi ha despeses de devolució?

    Les despeses de devolució a través de Correos i el servei Celeritas és de 2 €.

    En cas de devolució d’articles la recollida dels quals es faci al domicili, el cost directe de la devolució del bé o servei l’assumirà el client, d’acord amb el que s’estableix a la LGCU.

    Formes de devolució i costos si el producte pesa 15 quilos o menys

     
    Lloc d’origen Forma de devolució Devolució parcial Devolució total
    Espanya peninsular i les Balears Truca al  900 373 111 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil, o escriu-nos un correu a l’adreça clientes@elcorteingles.es, perquè puguem concertar el moment de la recollida. També podràs adjuntar al correu el formulari de desistiment. 5,90 € 7,90 €
    Canàries Truca al  900 373 111 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil, o escriu-nos un correu a l’adreça clientes@elcorteingles.es, perquè puguem concertar el moment de la recollida. També podràs adjuntar al correu el formulari de desistiment. 12 € 18 €

    Formes de devolució i costos si el producte pesa més de 15 quilos o és supervoluminós

    Lloc d’origen Forma de devolució Cost directe de devolució
    Recollida a Espanya peninsular, Balears i Canàries Truca al  900 373 111 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil, o escriu-nos un correu a l’adreça clientes@elcorteingles.es, perquè puguem concertar el moment de la recollida. També podràs adjuntar al correu el formulari de desistiment. 30 €

    També depenent de la zona geogràfica, les despeses, les condicions i els modes de tramesa poden variar:

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Quins productes no es poden retornar?

    Gairebé tots els productes es poden retornar o canviar mentre estiguin sense utilitzar i en perfectes condicions, incloent-hi accessoris, documentació i embalatge original. Però hi ha excepcions al dret de desistiment. La devolució no serà aplicable a:

    • La prestació de serveis, una vegada el servei s’hagi executat completament, quan l’execució hagi començat, amb previ consentiment exprés del consumidor i usuari i amb el reconeixement per la seva part que és conscient que, un cop el contracte hagi estat completament executat per l’empresari, haurà perdut el seu dret de desistiment.
    • El subministrament de béns o la prestació de serveis el preu dels quals depengui de fluctuacions del mercat financer que l’empresari no pugui controlar i que es puguin produir durant el període de desistiment.
    • El subministrament de béns confeccionats conforme a les especificacions del consumidor i usuari o clarament personalitzats (per exemple: armes, mobles, roba a mida, robes customitzades, com ara samarretes esportives amb nom personal).
    • El subministrament de béns que es puguin deteriorar o caducar amb rapidesa (per exemple, aliments, flors, paneres de fruita...).
    • El subministrament de béns precintats que no siguin aptes per ser retornats per raons de protecció de la salut o d’higiene i que hagin estat desprecintats després del lliurament (per exemple, arracades, tots els articles de bellesa, articles de tocador, cosmètics, neteja personal, accessoris per als cabells, roba interior, mitges i pantis i tots aquells productes d’ús corporal).
    • El subministrament de béns que, després del seu lliurament i tenint en compte la seva naturalesa, s’hagin barrejat de manera indissociable amb altres béns.
    • El subministrament de begudes alcohòliques el preu de les quals hagi estat acordat en el moment de subscriure el contracte de venda i que no es puguin lliurar abans de 30 dies, i el valor real de les quals depengui de fluctuacions del mercat que l’empresari no pugui controlar.
    • Els contractes en què el consumidor i usuari hagi sol·licitat específicament a l’empresari que el visiti per efectuar operacions de reparació o manteniment urgent; si, en aquesta visita, l’empresari presta serveis addicionals als sol·licitats específicament pel consumidor o subministra béns diferents de les peces de recanvi utilitzades necessàriament per efectuar les operacions de manteniment o reparació, el dret de desistiment s’ha d’aplicar a aquests serveis o béns addicionals.
    • El subministrament d’enregistraments sonors, vídeos, videojocs i programes informàtics precintats facilitats en qualsevol suport físic (CD, vinil, DVD, Blu-ray, etc.) que hagin estat desprecintats pel consumidor i usuari després del lliurament.
    • El subministrament de contingut digital que no es presti en un suport material.
    • No s’admetran devolucions dels medicaments veterinaris una vegada hagin estat dispensats i lliurats al comprador, tret d’aquells que hagin estat subministrats per error, no es corresponguin amb la comanda, hagin estat danyats durant el transport, hi existeixi una alerta per defectes de qualitat o per raons de farmacovigilància veterinària, o quan en sigui necessària la retirada d’acord amb el que preveu el Reial decret 1246/2008, de 18 de juliol.
    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Puc retornar un producte a un centre diferent del que el vaig comprar?

    En general, qualsevol producte adquirit a un centre d’El Corte Inglés es podrà canviar o retornar a un altre, acudint al dept. corresponent al que pertany la mercaderia. No obstant això, cal tenir en compte aquestes peculiaritats:

    • Si has rebut un article diferent del que vas sol·licitar i figura al teu document de venda, truca’ns al 900 373 111 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil o envia’ns un correu a clientes@elcorteingles.es
    • No es permetran els canvis i les devolucions entre centres d’Espanya i Portugal.
    • Tampoc no es permetran els canvis i devolucions entre centres ubicats a la Península/Balears i les Canàries, ja que tenen fiscalitat diferent, tret de si el client presenta la declaració de la duana corresponent.
    • Centre d’Oportunitats: només s’acceptaran canvis i devolucions al mateix centre en què es van adquirir, durant un període màxim de 15 dies naturals.
    • Sportown: només s’acceptaran canvis i devolucions de productes adquirits en centres Sportown.
    • Botigues AENA i TMJ: només es podran retornar a aquestes botigues els productes adquirits a un centre d’El Corte Inglés quan existeixi el departament en qüestió a la botiga on es pretén fer la devolució.
    • Bricor
    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Puc retornar un producte de Sfera a un centre El Corte Inglés?

    Pots retornar un article de la marca Sfera adquirit a El Corte Inglés i botigues El Corte Inglés a qualsevol botiga del grup Sfera. Si el producte ha estat adquirit a una botiga de Sfera, podràs fer la devolució a qualsevol centre d’El Corte Inglés o botiga El Corte Inglés on tingui presència aquesta marca

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Com retorno un producte Market Place?

    Per realitzar la devolució, es pot fer servir qualsevol d’aquests mitjans, nosaltres li ho comunicarem al venedor immediatament:

    1. Per telèfon, al 900 373 111 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil.
    2. Per correu electrònic a l’adreça: clientes@elcorteingles.es.
    3. Utilitzant el formulari de desistiment que es pot baixar  aquí, i que també es pot remetre per correu electrònic a l’adreça clientes@elcorteingles.es. En aquest cas, cal posar a l’assumpte FORMULARI DE DESISTIMENT MARKET PLACE.
    4. Únicament per als productes d’electrònica i tecnologia es podrà fer la devolució en el Servei d’Atenció al Client dels centres d’El Corte Inglés.

    Cal que el producte no s’hagi utilitzat i que estigui en perfectes condicions, incloent-hi accessoris, documentació i embalatge original, en cas contrari, el bé patirà una depreciació.

    Només seràs responsable de la disminució de valor dels béns que sigui resultat d’una manipulació diferent de la necessària per establir la naturalesa, les característiques i el funcionament dels béns.

    Per a qualsevol forma de devolució (domicili o centre comercial), la mercaderia serà revisada a les instal·lacions del venedor. Una vegada comprovat l’estat correcte de la mercaderia, es reintegraran l’import i les despeses d’enviament, conforme a la modalitat de pagament realitzada pel client, tret de pagament en efectiu; en aquest darrer cas, es reintegrarà mitjançant transferència bancària i, en tot cas, en un termini no superior a 14 dies naturals des de la recepció de la mercaderia retornada.

    El cost directe de la devolució del bé o servei serà assumit pel client segons es recull a la LGCU. L’import s’indicarà al full del producte.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Quina documentació he de presentar per retornar o canviar un producte?

    Per retornar o canviar un producte cal presentar el producte amb l’embalatge original i en perfectes condicions, el tiquet de compra dins del termini estipulat i, si la compra no s’ha realitzat en efectiu, el mitjà de pagament amb què es va fer per poder efectuar el reemborsament. El correu que vas rebre després de fer la compra, amb l’assumpte “Compra en procés d’enviament”, és el teu tiquet de compra a tots els efectes.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Com retorno un producte des d’Espanya peninsular i les Balears?

    Per retornar un producte des d’Espanya peninsular i les Balears des de teu domicili consulta la informació següent:


    Forma de devolució Devolució parcial Devolució total Truca al  900 373 111 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil, o escriu-nos un correu a l’adreça clientes@elcorteingles.es, perquè puguem concertar el moment de la recollida. També podràs adjuntar al correu el formulari de desistiment 5,90 € 7,90 €

    Formes de devolució i costos si el producte pesa més de 15 quilos o és supervoluminós

    Forma de devolució Cost directe de devolució
    Truca al  900 373 111 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil, o escriu-nos un correu electrònic a l’adreça clientes@elcorteingles.es, perquè puguem concertar el moment de la recollida. També podràs adjuntar al correu el formulari de desistiment. 30 €
    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Com retorno als centres un producte que he comprat al web?

    Per fer la devolució a un centre d’un producte comprat al web, només has d’anar al departament corresponent d’un centre comercial i presentar el document de venda. Recorda que aquest document són els correus electrònics de “comanda en procés d’enviament” i “comanda lliurada”, on s’inclou la informació següent:

    “Aquest correu és el teu document de venda. Si vols tornar qualsevol producte de la comanda de manera gratuïta, només cal que el presentis imprès o al mòbil a un centre comercial”.

    No cal que el portis imprès, pots mostrar-lo directament des del mòbil.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!

Temes d'ajuda: Devolució i canvi