7 temas en aquesta secció
  • Quan es produeix el càrrec de les compres que he realitzat?
    El càrrec de les compres es produeix l’últim dia del mes següent a les compres. El càrrec sempre es realitza el mateix dia per a tots els nostres clients, per la qual cosa no es pot canviar el dia de càrrec.
    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Què és un rebut?

    Un rebut és el document que informa de l’import que carregarem al teu compte bancari per cadascun dels productes contractats amb venciment en el mes.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Es pot ajornar un rebut?

    Només es poden ajornar rebuts de targeta si se sol·licita abans del dia 20 del mes següent i porta associades despeses de gestió.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Si se m’ha passat la data per poder ajornar el rebut, què hi puc fer?

    Si se t’ha passat la data per ajornar un rebut, vés al Servei d’Atenció al Client dels nostres centres comercials o sol·licita-ho a través del telèfon gratuït 900 184 184.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Com es pot cancel·lar el deute de la meva targeta?

    Pots cancel·lar el deute de la teva targeta de tres formes:

    • Al Servei d’Atenció al Client dels nostres centres comercials.
    • Enviant una transferència al número de compte IBAN ES24 0049 5199 1527 1601 0958 (previ coneixement del saldo a ingressar, consultable a través del telèfon 91 800 25 14).
    • Trucant al telèfon 91 800 25 14 (pagament amb targeta).
    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Com es pot pagar un rebut si me l’han tornat?

    Per pagar un rebut si te l’han tornat, pots optar per aquestes opcions:

    • Al Servei d’Atenció al Client dels nostres centres comercials.
    • Enviant una transferència al número de compte IBAN ES24 0049 5199 1527 1601 0958 (previ coneixement del saldo a ingressar, consultable a través del telèfon 91 800 25 14).
    • Trucant al telèfon 91 800 25 14 (pagament amb targeta).
    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Comporta despeses la devolució d’un rebut?
    Hi ha despeses de devolució i interessos de mora en funció del retard en el pagament.
    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!

Temes d'ajuda: Pagaments i rebuts