5 temas en aquesta secció
  • Si se’m perd la Targeta El Corte Inglés o me la roben, què he de fer?

    Pots comunicar-ho al Servei d’Atenció al Client dels nostres centres comercials, a través del telèfon gratuït 900 184 184 o accedint directament al teu compte de client de Financiera El Corte Inglés (prem a “Les meves dades” - “Robatori o pèrdua” i des d’aquí podràs bloquejar la targeta).

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Què és el PIN de la targeta?

    El PIN és un nombre de 4 dígits secret que et permet accedir a l’Àrea Privada, consultar i operar amb tots els teus productes.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Com genero el meu PIN?
    El PIN el generes en línia des del web en un procés senzill. Si tens qualsevol dubte, consulta’ns al telèfon gratuït 900 184 184.
    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Com s’utilitza el PIN?
    Quan accedeixis a l’Àrea Privada, has d’introduir el número de la targeta i el PIN. D’aquesta manera, podràs operar de forma segura al nostre web.
    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Puc canviar el PIN?
    Pots canviar totes les opcions del teu PIN des de la secció Les meves dades, dins de l’àrea de client.
    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!

Temes d'ajuda: Seguretat