7 temas en aquesta secció
  • Com puc conèixer l’estat de la comanda?

    Per veure l’estat de les comandes, prem l’enllaç Consulta de totes les meves comandes que trobaràs al menú esquerre del teu compte d’usuari. Des d’aquí podràs revisar en quin estat es troba la comanda: pendent de preparació, recollida, lliurada...

     

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Per què no m’ha arribat la comanda?

    Si no t’ha arribat la comanda i la data de lliurament aproximada ja ha passat, revisa abans el correu electrònic per si tens algun correu que t’informa d’alguna incidència respecte a la comanda i revisa també la safata de correu brossa per si hi ha algun correu nostre, de vegades passa.

    Si no has rebut cap tipus de notificació, truca al telèfon 900 373 111 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil o escriu un correu a clientes@elcorteingles.es i solucionarem el problema.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Per què no m’han arribat totes les comandes alhora?

    És probable que la causa sigui que tenien un termini de lliurament diferent cadascuna. També, en ocasions, com que es tracta de productes de diferents tipologies (per exemple, un producte de llar i un altre de moda en la mateixa comanda), potser no arribin alhora.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Què passa si no sóc a casa quan arribi la comanda?

    Si en el moment del lliurament no hi ets, el transportista et deixarà una nota amb la informació perquè puguis comunicar-te amb la delegació responsable del lliurament i acordar una segona data. 

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Què faig si rebo un paquet malmès o obert?
    Si reps un paquet malmès o manipulat a simple vista, rebutja’l i, si us plau, comunica’ns-ho enviant-nos un correu electrònic on indiquis el número de comanda a clientes@elcorteingles.es. També disposem d’un telèfon de contacte 900 373 111 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil i un formulari de desistiment.
    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Quan arriba la comanda?

    Per saber quan t’arribarà una comanda que hagis fet, entra a “El meu compte” i, a la secció “Consulta totes les meves comandes”, podràs veure’n detalladament l’estat actual i la data aproximada de lliurament.

    Si has fet la compra per Click&Express, amb lliurament en dues hores, tens al teu servei un sistema de seguiment especial que t’indica si el missatger l’ha recollit i quan t’arribarà.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Com puc anul·lar la comanda?

    Per anul·lar la comanda, pots entrar a “Les meves comandes” i iniciar sessió al teu compte. Aquí hauràs de seleccionar la comanda que vols anul·lar dins de la llista. Una vegada dins de la comanda, només si és possible anul·lar-la, trobaràs el botó “Opcions”. Prem-lo per desplegar el menú i tot seguit prem la icona “Anul·la”.

    De vegades, les comandes no es poden anul·lar a través d’aquesta opció (quan ja s’han lliurat a l’agència de transports o si has efectuat la compra sense registre, per exemple). En aquest cas, posa’t en contacte amb nosaltres per mitjà del telèfon 900 373 111 si truques des d’un telèfon fix, o al 901 464 111 si truques des d’un telèfon mòbil o envia’ns un correu a clientes@elcorteingles.es

     

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!

Temes d'ajuda: Estat de la comanda