14 temas en aquesta secció
  • Què és Click&Collect?

    El servei Click&Collect et permet recollir una comanda en línia al centre comercial que millor et vingui, Supercor i altres punts de recollida (Correos i Celeritas) on tenim acord.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Quins passos he de seguir per recollir la comanda amb Click&Collect?

    Per recollir una comanda amb Click&Collect has de seguir els passos següents:

     

    PAS 1

    Si el producte que vols comprar té l’opció Click&Collect, el veuràs indicat com a servei destacat en el mateix producte i també en el primer pas de compra. Només has de seleccionar-ho com a opció de lliurament.

     

    PAS 2

    Tens 3 opcions de recollida Click&Collect perquè triïs la que millor s’adapti a tu:

    • Centres: Recull la teva comanda de manera gratuïta al centre que prefereixis. Depenent de la disponibilitat del producte en cada centre, la podràs recollir el mateix dia o més endavant.
    • Supercor: Per només 1 euro pots recollir la teva comanda a qualsevol botiga Supercor.
    • Altres punts de recollida: Per 2 euros també pots seleccionar altres punts de recollida, com oficines de Correos, papereries, llibreries, quioscos, botigues d’informàtica...

     

    PAS 3

    Una vegada realitzada la comanda, t’informarem detalladament per correu electrònic i SMS (si així ho prefereixes) de l’estat de la comanda i quan pots anar a recollir-la al punt seleccionat.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • On recullo la comanda Click&Collect als centres d’El Corte Inglés?

    Pots triar recollir la comanda al departament/planta corresponent o als punts de recollida Click&Collect (carta de compra) que hi ha a cada centre.

    Si la comanda està composta per productes de diferents famílies (una camisa i un DVD, per exemple), els ajuntarem al punt de recollida perquè no hagis de passar per cada departament i així evitar-te possibles molèsties.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • On recullo la comanda Click&Collect a Supercor i altres punts de recollida?

    Pots recollir la comanda Click&Collect en botigues Supercor i en altres punts de recollida (Correos, papereries, llibreries, quioscos, botigues d’informàtica...). Adreça’t a qualsevol caixa o comunica a un responsable de la botiga que tens una comanda Click&Collect pendent de recollir.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Quina documentació he de presentar per poder recollir la comanda Click&Collect?

    Per recollir la comanda Click&Collect només necessites presentar el DNI i el correu electrònic de recollida de comanda, que enviem al compte de correu que hagis seleccionat, per poder recollir la compra.

    Si selecciones un punt Celeritas, t’enviaran al correu electrònic un codi PIN que hauràs de facilitar per recollir la comanda.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Pot recollir la meva comanda Click&Collect una altra persona?

    Durant el procés de compra, pots triar si la comanda Click&Collect la reculls tu o si autoritzes una altra persona si no pots anar a recollir-la. Aquesta persona haurà de presentar el seu DNI i el correu electrònic de recollida de comanda per rebre la compra.

    Si en fer la comanda amb recollida a un centre comercial has optat per un pagament ajornat, la comanda només la podrà recollir el titular de la compra, ja que hauràs de signar el contracte de finançament en el moment de la recollida.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • A quina hora puc recollir una comanda Click&Collect?

    Pots recollir la comanda de Click&Collect al departament corresponent o al punt C&C (carta de compra) que hagis triat dins de la mateixa franja horària del centre comercial. L’horari de cada centre pot variar, però el més comú és que obri de dilluns a dissabte de 10.00 a 22.00, i d’11.00 a 21.00 els diumenges. Tingues en compte que hi ha departaments o plantes dins d’un mateix centre que els diumenges no obren i que el lliurament en 48 hores no s’aplica en aquest cas, només en trameses a domicili. En qualsevol cas, et recomanem que consultis els horaris de cada centre aquí.

    En altres punts de recollida (Correos i Celeritas) l’horari pot variar bastant. En fer la comanda i seleccionar el punt de recollida apareix l’horari i els dies d’obertura d’aquest punt.

    Per a qualsevol dubte respecte a la recollida de comandes amb Click&Collect, truca al telèfon d’atenció al client de centres comercials: 901 122 122.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • De quant de temps disposo per recollir la comanda Click&Collect?

    Per a comandes de Click&Collect i altres punts de recollida (Celeritas i Correos) disposes de 7 dies naturals des de la notificació per correu que t’informa que ja està disponible.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Què passa si no recullo una comanda Click&Collect en el termini indicat?

    Si no reculls la comanda en el termini indicat, que és de 7 dies des de la recepció del correu electrònic, es tornarà als nostres magatzems, i haureu de fer el reemborsament conforme a la forma de pagament escollida un cop rebuda.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Em puc emprovar els productes al centre comercial on reculli la comanda?

    Si la comanda la reculls al seu respectiu departament/planta, te la pots emprovar sense problema i, si no t’agrada, la pots canviar o retornar en el moment.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Puc retornar la comanda si l’he recollida en botigues Supercor i altres punts de recollida?

    Les comandes Click&Collect amb recollida a Supercor i altres punts tenen les mateixes formes de devolució que qualsevol altra comanda amb tramesa a domicili. La pots retornar trucant al Servei d’Atenció al Client perquè la recullin al teu domicili, apropant-te a qualsevol centre o a través de Correos i Celeritas, d’acord amb el que preveu el Reial decret 1246/2008 de 18 de juliol.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Puc retornar la comanda si l’he recollida a un centre d’El Corte Inglés?
    Les comandes de Click&Collect amb recollida en centres comercials només es poden retornar en centres. 
    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Quan puc recollir una comanda Click&Collect?
    Pots recollir la comanda de Click&Collect quan rebis un correu electrònic o SMS que t’avisa que ja està preparada. L’horari de recollida és el mateix que l’horari d’obertura del centre que vas seleccionar.
    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Per què en la compra no puc seleccionar Click&Collect a El Corte Inglés?

    És possible que en el procés de compra només puguis escollir l’opció de tramesa a domicili. Aquesta situació ocorre quan no hi ha estoc als centres comercials i per això la tramesa es realitzarà des dels nostres magatzems.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!

Temes d'ajuda: Click&Collect