Preguntes més freqüents

  • Com trobe un producte?

    Per a trobar un producte, pots desplegar el menú de navegació situat al cantó superior esquerre. D’esta manera, podràs accedir a tots els departaments disponibles.

     

    Cada departament disposa de diverses portades, compostes per una zona central, on s’exposen els continguts més destacats, i dos menús de navegació amb les diferents categories de producte i agrupacions, un de lateral a l’esquerra i un altre d’horitzontal superior. A través d’estos menús accedixes a les llistes de producte. Organitza-les utilitzant el rang d’ordenació (més descompte, novetats, més venuts) i accionant els diferents filtres qualitatius (marca, preu, color...).

    També pots acudir al buscador situat a la zona superior; el resultat mostrarà els articles disponibles en funció de les dades introduïdes.

    Una vegada hages trobat l’article, amplia la informació polsant sobre el seu nom o sobre la seua imatge. S’obrirà una fitxa de producte amb les seues característiques detallades, les variants de color o mesures, les promocions aplicades, les opcions d’enviament i devolució, la seua disponibilitat en centres i altres productes relacionats. 

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Quins passos he de seguir per a sol·licitar una entrega amb Click&Express?

    Per a sol·licitar una entrega amb Click&Express, has de seguir els passos següents:

    PAS 1

    Si el producte que vols comprar té disponible l’entrega en 2 hores, ho voràs indicat com un servici destacat a la seua fitxa o imatge. Comprova si entreguem el producte al teu codi postal; hauràs de fer clic al missatge entrega en 2 hores i introduir el codi postal.

     

    PAS 2

    En introduir el codi postal, t’informarem si està dins de les nostres rutes de repartiment o t’indicarem els codis postals que sí que tenen entrega a la província indicada.

     

    PAS 3

    En afegir a la cistella el producte, hauràs de seleccionar entrega exprés en 2 hores o a l’hora que tu vullgues. Comprova el teu codi postal i elegix tram diari.

     

    PAS 4

    Una vegada comprovat el codi postal, podràs canviar el dia i l’hora per a rebre la comanda, per defecte està seleccionat el primer horari disponible.

     

    PAS 5

    T’informarem detalladament per correu electrònic i SMS (si així ho preferixes) de l’estat de l’enviament.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Què puc consultar a l’Àrea Privada?

    A l’Àrea Privada pots consultar:

    • Moviments de la targeta i detall de les compres.
    • Pla de Finançament dels productes contractats.
    • Resums de compres i rebuts dels dos últims anys.
    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Quins són els terminis de devolució o canvi d’un producte?

    Els terminis de devolució que es detallen a continuació començaran a comptar des de l’entrega de la comanda:

    • 60 dies naturals: productes de moda i roba esportiva, accessoris, calçat, parament i tèxtils de la llar.
    • 30 dies naturals: mobles.
    • 30/15 dies naturals: rellotgeria i bijuteria, segons la firma.
    • 15 dies naturals: els productes de perfumeria i cosmètica, oci i cultura, material esportiu, joguets, il·luminació i tots aquells amb components elèctrics o mecànics.

    Cal que el producte no s'haja utilitzat i que estiga en perfectes condicions, incloent-hi accessoris, documentació i embalatge original, en cas contrari, el bé patirà una depreciació.

    Només seràs responsable de la disminució de valor dels béns que siga resultat d'una manipulació diferent de la necessària per a establir la naturalesa, les característiques i el funcionament dels béns. Això s’aplicarà també a articles com telèfons mòbils, tauletes, ordinadors, etc., aparells en què t’hages registrat, activat les prestacions de seguretat, geolocalització o patrons, ja que la inicialització d’estos dispositius requerix el registre previ i voluntari de les teues dades personals, les quals queden emmagatzemades en la memòria del terminal.

    Una vegada rebuda la mercaderia als nostres magatzems i comprovat l’estat d’esta, es reintegraran l’import i els gastos d’enviament, conforme a la modalitat de pagament realitzada pel client, llevat de pagament en efectiu; en este últim cas, es reintegrarà mitjançant transferència bancària i, en tot cas, en un termini no superior a 14 dies naturals des de la recepció de la mercaderia retornada.  El cost directe de la devolució del bé o servici serà assumit pel client segons s’arreplega en la LGCU.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Quines són les condicions de l’entrega en 48 hores?

    L’entrega en 48 hores està subjecta a les condicions següents:

    • Tots els articles de la cistella han d’incorporar este indicatiu perquè la comanda siga entregada alhora.
    • En els productes amb diverses talles i colors, cal seleccionar-ne prèviament la talla i el color que volem perquè es mostre si té entrega en 48 hores o no.
    • És un servici vàlid per a comandes amb entrega a domicili a Espanya peninsular (no s’inclouen en este servici les comandes amb arreplega als nostres centres El Corte Inglés i Supercor, ni els enviaments a les Balears, les Canàries, Ceuta i Melilla).
    • En queden exclosos dissabtes, diumenges i dies festius, així com totes les comandes que s’abonen amb pagament ajornat.
    • A la pàgina de confirmació de la comanda podràs verificar el termini d’entrega en 48 hores.
    • Si alguna circumstància impedira complir este termini d’entrega, des d’El Corte Inglés ens posarem en contacte amb tu per informar-te’n i realitzar l’enviament com més prompte millor.
    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
Contacta amb nosaltres
  • Per a consultes relacionades exclusivament amb la pàgina web 900 373 111 si flames des d’un fix
    901 464 111 si flames des d’un mòbil
    clientes@elcorteingles.es
A la teua disposició els 365 dies de l’any.
(Els dies 24 i 31 de desembre només fins a les 14h i les consultes
relacionades amb el servici de Click&Express fins a les 16h.)