Preguntes més freqüents

  • Com trobe un producte?

    Per a trobar un producte, pots desplegar el menú de navegació situat al cantó superior esquerre. D’esta manera, podràs accedir a tots els departaments disponibles.

     

    Cada departament disposa de diverses portades, compostes per una zona central, on s’exposen els continguts més destacats, i dos menús de navegació amb les diferents categories de producte i agrupacions, un de lateral a l’esquerra i un altre d’horitzontal superior. A través d’estos menús accedixes a les llistes de producte. Organitza-les utilitzant el rang d’ordenació (més descompte, novetats, més venuts) i accionant els diferents filtres qualitatius (marca, preu, color...).

    També pots acudir al buscador situat a la zona superior; el resultat mostrarà els articles disponibles en funció de les dades introduïdes.

    Una vegada hages trobat l’article, amplia la informació polsant sobre el seu nom o sobre la seua imatge. S’obrirà una fitxa de producte amb les seues característiques detallades, les variants de color o mesures, les promocions aplicades, les opcions d’enviament i devolució, la seua disponibilitat en centres i altres productes relacionats. 

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Quins passos he de seguir per a sol·licitar una entrega amb Click&Express?

    Per a sol·licitar una entrega amb Click&Express, has de seguir els passos següents:

    PAS 1

    Si el producte que vols comprar té disponible l’entrega en 2 hores, ho voràs indicat com un servici destacat a la seua fitxa o imatge. Comprova si entreguem el producte al teu codi postal; hauràs de fer clic al missatge entrega en 2 hores i introduir el codi postal.

     

    PAS 2

    En introduir el codi postal, t’informarem si està dins de les nostres rutes de repartiment o t’indicarem els codis postals que sí que tenen entrega a la província indicada.

     

    PAS 3

    En afegir a la cistella el producte, hauràs de seleccionar entrega exprés en 2 hores o a l’hora que tu vullgues. Comprova el teu codi postal i elegix tram diari.

     

    PAS 4

    Una vegada comprovat el codi postal, podràs canviar el dia i l’hora per a rebre la comanda, per defecte està seleccionat el primer horari disponible.

     

    PAS 5

    T’informarem detalladament per correu electrònic i SMS (si així ho preferixes) de l’estat de l’enviament.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Quant costa el servici Click&Express?

    Les entregues amb servici Click&Express tenen un cost de 7,90 €.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • A quines ciutats està disponible el servici Click&Express?

    El servici Click&Express està disponible en 54 ciutats i els seus voltants: Madrid, Alcalá de Henares, Alcobendas, Alcorcón, Móstoles, Getafe, Leganés, Barcelona, Las Palmas de Gran Canaria, Santa Cruz de Tenerife, la Corunya, Albacete, Algesires, Alacant, Avilés, Badajoz, Bilbao, Burgos, Cadis, Cartagena, Castelló, Còrdova, Cornellà, Eibar, Elx, El Ejido, Gijón, Girona, Granada, Guadalajara, Huelva, Jaén, Jerez, Lleó, Linares, Màlaga, Marbella, Mijas, Múrcia, Oviedo, Palma de Mallorca, Pamplona, Sabadell, Salamanca, Santander, Santiago de Compostel·la, Sevilla, Talavera, Tarragona, València, Valladolid, Vigo, Vitòria i Saragossa.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Puc saber a quina hora m’arribarà la comanda Click&Express?

    En el moment que contractes el servici Click&Express, posem a la teua disposició un sistema de seguiment en temps real, on pots comprovar l’estat de la comanda: la confirmació i el número, a quina hora ha sigut preparada i arreplegada al centre comercial i a quina hora aproximada se t’entregarà al domicili.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
Contacta amb nosaltres
  • Per a consultes relacionades exclusivament amb la pàgina web 900 373 111 si flames des d’un fix
    901 464 111 si flames des d’un mòbil
    clientes@elcorteingles.es
A la teua disposició els 365 dies de l’any.
(Els dies 24 i 31 de desembre només fins a les 14h. i les consultes
relacionades amb el servici de Click&Express fins a les 16h.)