17 temes en esta secció
  • Puc retornar un producte?

    La majoria de productes comprats a El Corte Inglés es poden retornar, sempre que conserven l’embalatge original i estiguen en perfectes condicions, incloent-hi accessoris, documentació i embalatge original, en cas contrari, el bé patirà una depreciació. Hi ha algunes excepcions i terminis determinats per a poder efectuar la devolució. Consulta aquestes preguntes: Quins són els terminis de devolució o canvi d’un producte?Quins productes no es poden retornar?

    Només seràs responsable de la disminució de valor dels béns que siga resultat d'una manipulació diferent de la necessària per a establir la naturalesa, les característiques i el funcionament dels béns.


    Això s’aplicarà també a articles com telèfons mòbils, tauletes, ordinadors, etc., aparells en què t’hages registrat, activat les prestacions de seguretat, geolocalització o patrons, ja que la inicialització d’estos dispositius requerix el registre previ i voluntari de les teues dades personals, les quals queden emmagatzemades en la memòria del terminal.

    Una vegada rebuda la mercaderia als nostres magatzems i comprovat l’estat d’esta, es reintegraran l’import i els gastos d’enviament, conforme a la modalitat de pagament realitzada pel client, llevat de pagament en efectiu; en este últim cas, es reintegrarà mitjançant transferència bancària i, en tot cas, en un termini no superior a 14 dies naturals des de la recepció de la mercaderia retornada. El cost directe de la devolució del bé o servici serà assumit pel client segons estipula la LGCU.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Puc canviar un producte?

    La majoria de productes comprats a El Corte Inglés es poden canviar, sempre que conserven l’embalatge original i estiguen en perfectes condicions. Hi ha algunes excepcions i terminis determinats per a poder efectuar la devolució. Consulta aquestes preguntes: Quins són els terminis de devolució o canvi d’un producte?Quins productes no es poden retornar?

    Només seràs responsable de la disminució de valor dels béns que siga resultat d'una manipulació diferent de la necessària per a establir la naturalesa, les característiques i el funcionament dels béns.


    Això s’aplicarà també a articles com telèfons mòbils, tauletes, ordinadors, etc., aparells en què t’hages registrat, activat les prestacions de seguretat, geolocalització o patrons, ja que la inicialització d’estos dispositius requerix el registre previ i voluntari de les teues dades personals, les quals queden emmagatzemades en la memòria del terminal.

    Una vegada rebuda la mercaderia als nostres magatzems i comprovat l’estat d’esta, es reintegraran l’import i els gastos d’enviament, conforme a la modalitat de pagament realitzada pel client, llevat de pagament en efectiu; en este últim cas, es reintegrarà mitjançant transferència bancària i, en tot cas, en un termini no superior a 14 dies naturals des de la recepció de la mercaderia retornada. El cost directe de la devolució del bé o servici serà assumit pel client segons estipula la LGCU.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Quins són els terminis de devolució o canvi d’un producte?

    Els terminis de devolució que es detallen a continuació començaran a comptar des de l’entrega de la comanda:

    • 60 dies naturals: productes de moda i roba esportiva, accessoris, calçat, parament i tèxtils de la llar.
    • 30 dies naturals: mobles.
    • 30/15 dies naturals: rellotgeria i bijuteria, segons la firma.
    • 15 dies naturals: els productes de perfumeria i cosmètica, oci i cultura, material esportiu, joguets, il·luminació i tots aquells amb components elèctrics o mecànics.

    Cal que el producte no s'haja utilitzat i que estiga en perfectes condicions, incloent-hi accessoris, documentació i embalatge original, en cas contrari, el bé patirà una depreciació.

    Només seràs responsable de la disminució de valor dels béns que siga resultat d'una manipulació diferent de la necessària per a establir la naturalesa, les característiques i el funcionament dels béns. Això s’aplicarà també a articles com telèfons mòbils, tauletes, ordinadors, etc., aparells en què t’hages registrat, activat les prestacions de seguretat, geolocalització o patrons, ja que la inicialització d’estos dispositius requerix el registre previ i voluntari de les teues dades personals, les quals queden emmagatzemades en la memòria del terminal.

    Una vegada rebuda la mercaderia als nostres magatzems i comprovat l’estat d’esta, es reintegraran l’import i els gastos d’enviament, conforme a la modalitat de pagament realitzada pel client, llevat de pagament en efectiu; en este últim cas, es reintegrarà mitjançant transferència bancària i, en tot cas, en un termini no superior a 14 dies naturals des de la recepció de la mercaderia retornada.  El cost directe de la devolució del bé o servici serà assumit pel client segons s’arreplega en la LGCU.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Puc retornar als centres un producte comprat al web?

    Pots retornar als centres comercials aquells articles adquirits a www.elcorteingles.es, sense cap cost. No s’admetran devolucions als centres d’Hipercor, Supercor, Sfera, Bricor i Centre d’Oportunitats. Pots retornar els articles de Bricor als centres comercials que disposen d’este departament.

    Hi ha diverses particularitats i excepcions. Els productes Marketplace venuts per tercers tenen les seues pròpies condicions de devolució. Hi ha articles subjectes a condicions particulars. Els pots identificar per una indicació en el producte mateix o per haver rebut juntament amb la comanda un document de venda imprés amb les lletres E.DIG a la part superior.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Puc retornar un producte a través de Correos/Celeritas?

    Pots retornar productes a través de la xarxa de Correos i el servici Celeritas, excepte els articles venuts per tercers (Market Place). Consulte les condicions especials de cada article a la pestanya “Enviament i devolucions” El cost directe de la devolució és de 2 €.

    Per a fer la devolució, telefona a Atenció al Client al 900 373 111 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil, on t’informaran del punt d’arreplega més pròxim al teu domicili i et demanaran una adreça electrònica.

    Posteriorment, rebràs un correu electrònic amb la confirmació de la devolució i un enllaç on podràs baixar l’etiqueta. Una vegada preparat el paquet, apega a l’exterior esta etiqueta i porta’l al punt d’arreplega seleccionat.

    L’etiqueta té una validesa de 14 dies; transcorregut este termini s’anul·larà i la devolució no serà admesa als punts.

    Només s’admetran devolucions als punts d’arreplega d’Espanya peninsular i Balears.

    Estan exclosos del sistema de devolució als punts d’arreplega, a més de les excepcions al dret de desistiment, els productes voluminosos de més de 15 kg de pes i els productes subjectes a condicions particulars.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Puc retornar un producte des del meu domicili?

    Per a retornar un producte des del teu domicili posa’t en contacte amb nosaltres per a arreplegar el producte (excepte comandes Click&Collect arreplegades a un centre comercial, que només es poden retornar en centres).

    Pots fer-ho de dos maneres:

    Per telèfon: 900 373 111 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil

    Per correu electrònic: Envia’ns un correu a l’adreça clientes@elcorteingles.es adjuntant el formulari de desistiment.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Com retorne un producte des d’un país estranger?

    Si vols anul·lar la comanda, abans de l’entrega, ens n’has d’informar en un termini màxim de 24 hores des que la vas fer, ja que en este interval pot estar viatjant i no sempre és possible parar l’enviament. Si la comanda ja ha sigut enviada, hauràs d’arreplegar la comanda quan se t’entregue i posar-te en contacte amb nosaltres en els terminis indicats al punt anterior “Terminis de devolució”. És imprescindible que l’arreplegues per a poder, després de la devolució i recepció/revisió per part d’El Corte Inglés al magatzem, efectuar-te l’abonament de l’import de la comanda.

    Si després de rebre-la vols retornar-la, telefona a Atenció al Client al 900 373 111 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil, des d’on prendran nota de la teua decisió; posteriorment remet-nos-la a l’apartat de correus 908 - 28080 de Madrid, i tant els costos de devolució com els gastos duaners i els impostos locals seran responsabilitat del client.

    Una vegada rebuda i comprovat que és tot correcte, t’efectuarem l’abonament.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Com retorne un producte des de les Canàries?

    Per a retornar un producte des de les Canàries consulta la informació següent:


    Forma de devolució Devolució parcial Devolució total Telefona al 900 373 111 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil, o escriu-nos un correu a l’adreça clientes@elcorteingles.es, perquè puguem concertar el moment de l’arreplega. També podràs adjuntar al correu el formulari de desistiment 12 € 18 €

    Formes de devolució i costos si el producte pesa més de 15 quilos o és supervoluminós

    Forma de devolució Cost directe de devolució
    Telefona al  900 373 111 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil, o escriu-nos un correu electrònic a l’adreça clientes@elcorteingles.es, perquè puguem concertar el moment de l’arreplega. També podràs adjuntar al correu el formulari de desistiment. 30 €

    Formes de devolució i costos des de domicilis a les Canàries per a articles d’electrònica, informàtica i electrodomèstics.

    Lloc d’origen Forma de devolució Cost directe de devolució
    Des de domicili (Gran Canària i Tenerife) Telefona al  900 373 111, si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil, o escriu-nos un correu a l’adreça clientes@elcorteingles.es, perquè puguem concertar el moment de l’arreplega. Les arreplegues que comporten desinstal·lació aniran davall pressupost 9,80 €

    Des de domicili (resta de les Illes Canàries)

    Telefona al  900 373 111, si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil, o escriu-nos un correu a l’adreça clientes@elcorteingles.es, perquè puguem concertar el moment de l’arreplega. Les arreplegues que comporten desinstal·lació aniran davall pressupost 13,90 €

     

    Les arreplegues que porten desinstal·lació aniran amb pressupost.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Com retorne un producte des de Ceuta i Melilla?

    Si vols anul·lar la comanda, abans de l’entrega, ens n’has d’informar en un termini màxim de 24 hores des que la vas fer, ja que en este interval pot estar viatjant i no sempre és possible parar l’enviament. Si la comanda ja ha sigut enviada, hauràs d’arreplegar la comanda quan se t’entregue i posar-te en contacte amb nosaltres en els terminis indicats al punt anterior “Terminis de devolució”. És imprescindible que l’arreplegues per a poder, després de la devolució i recepció/revisió per part d’El Corte Inglés al magatzem, efectuar-te l’abonament de l’import de la comanda.

    Per a fer la devolució telefona a Atenció al Client al 900 373 111 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil, des d’on prendran nota de la teua decisió, porta-la a l’oficina de Correos que desitges: l’adreça on l’has d’enviar és a l’apartat 908 - 28080 de Madrid, i tant els costos de devolució com els gastos duaners i els impostos locals seran responsabilitat del client.

    Una vegada rebuda i comprovat que és tot correcte, t’efectuarem l’abonament.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Hi ha gastos de devolució?

    Els gastos de devolució a través de Correos i el servici Celeritas és de 2 €.

    En cas de devolució d’articles l’arreplega dels quals es faça al domicili, el cost directe de la devolució del bé o servici l’assumirà el client, d’acord amb el que s’establix a la LGCU.

    Formes de devolució i costos si el producte pesa 15 quilos o menys

     
    Lloc d’origen Forma de devolució Devolució parcial Devolució total
    Espanya peninsular i les Balears Telefona al  900 373 111 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil, o escriu-nos un correu a l’adreça clientes@elcorteingles.es, perquè puguem concertar el moment de l’arreplega. També podràs adjuntar al correu el formulari de desistiment. 5,90 € 7,90 €
    Canàries Telefona al  900 373 111 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil, o escriu-nos un correu a l’adreça clientes@elcorteingles.es, perquè puguem concertar el moment de l’arreplega. També podràs adjuntar al correu el formulari de desistiment. 12 € 18 €

    Formes de devolució i costos si el producte pesa més de 15 quilos o és supervoluminós

    Lloc d’origen Forma de devolució Cost directe de devolució
    Arreplega a Espanya peninsular, Balears i Canàries Telefona al  900 373 111 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil, o escriu-nos un correu a l’adreça clientes@elcorteingles.es, perquè puguem concertar el moment de l’arreplega. També podràs adjuntar al correu el formulari de desistiment. 30 €

    També depenent de la zona geogràfica, els gastos, les condicions i els modes d’enviament poden variar:

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Quins productes no es poden retornar?

    Quasi tots els productes es poden retornar o canviar mentres estiguen sense utilitzar i en perfectes condicions, incloent-hi accessoris, documentació i embalatge original. Però hi ha excepcions al dret de desistiment. La devolució no serà aplicable a:

    • La prestació de servicis, una vegada el servici s’haja executat completament, quan l’execució haja començat, amb previ consentiment exprés del consumidor i usuari i amb el reconeixement per la seua part que és conscient que, una vegada el contracte haja sigut completament executat per l’empresari, haurà perdut el seu dret de desistiment.
    • El subministrament de béns o la prestació de servicis el preu dels quals depenga de fluctuacions del mercat financer que l’empresari no puga controlar i que es puguen produir durant el període de desistiment.
    • El subministrament de béns confeccionats conforme a les especificacions del consumidor i usuari o clarament personalitzats (per exemple: armes, mobles, roba a mida, robes customitzades, com ara samarretes esportives amb nom personal).
    • El subministrament de béns que es puguen deteriorar o caducar amb rapidesa (per exemple, aliments, flors, paneres de fruita...).
    • El subministrament de béns precintats que no siguen aptes per a ser retornats per raons de protecció de la salut o d’higiene i que hagen sigut desprecintats després de l’entrega (per exemple, arracades, tots els articles de bellesa, articles de tocador, cosmètics, neteja personal, accessoris per als cabells, roba interior, mitges i pantis i tots els productes d’ús corporal).
    • El subministrament de béns que, després de la seua entrega i tenint en compte la seua naturalesa, s’hagen barrejat de manera indissociable amb altres béns.
    • El subministrament de begudes alcohòliques el preu de les quals haja sigut acordat en el moment de subscriure el contracte de venda i que no es puguen entregar abans de 30 dies, i el valor real de les quals depenga de fluctuacions del mercat que l’empresari no puga controlar.
    • Els contractes en què el consumidor i usuari haja sol·licitat específicament a l’empresari que el visite per a efectuar operacions de reparació o manteniment urgent; si, en eixa visita, l’empresari presta servicis addicionals als sol·licitats específicament pel consumidor o subministra béns diferents de les peces de recanvi utilitzades necessàriament per a efectuar les operacions de manteniment o reparació, el dret de desistiment s’ha d’aplicar a eixos servicis o béns addicionals.
    • El subministrament d’enregistraments sonors, vídeos, videojocs i programes informàtics precintats facilitats en qualsevol suport físic (CD, vinil, DVD, Blu-ray, etc.) que hagen sigut desprecintats pel consumidor i usuari després de l’entrega.
    • El subministrament de contingut digital que no es preste en un suport material.
    • No s’admetran devolucions dels medicaments veterinaris una vegada hagen sigut dispensats i entregats al comprador, llevat d’aquells que hagen sigut subministrats per error, no es corresponguen amb la comanda, hagen sigut danyats durant el transport, hi existisca una alerta per defectes de qualitat o per raons de farmacovigilància veterinària, o quan en siga necessària la retirada d’acord amb el que preveu el Reial decret 1246/2008, de 18 de juliol.
    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Puc retornar un producte a un centre diferent del que el vaig comprar?

    En general, qualsevol producte adquirit a un centre d’El Corte Inglés es podrà canviar o retornar a un altre, acudint al dept. corresponent al que pertany la mercaderia. No obstant això, cal tindre en compte estes peculiaritats:

    • Si has rebut un article diferent del que vas sol·licitar i figura al teu document de venda, telefona’ns al 900 373 111 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil o envia’ns un correu a clientes@elcorteingles.es
    • No es permetran els canvis i les devolucions entre centres d’Espanya i Portugal.
    • Tampoc no es permetran els canvis i devolucions entre centres ubicats a la Península/Balears i les Canàries, ja que tenen fiscalitat diferent, excepte si el client presenta la declaració de la duana corresponent.
    • Centre d’Oportunitats: només s’acceptaran canvis i devolucions al mateix centre en què es van adquirir, durant un període màxim de 15 dies naturals.
    • Sportown: només s’acceptaran canvis i devolucions de productes adquirits en centres Sportown.
    • Tendes AENA i TMJ: només es podran retornar a eixes tendes els productes adquirits a un centre d’El Corte Inglés quan existisca el departament en qüestió a la tenda on es pretén fer la devolució.
    • Bricor
    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Puc retornar un producte de Sfera a un centre El Corte Inglés?

    Pots retornar un article de la marca Sfera adquirit a El Corte Inglés i tendes El Corte Inglés a qualsevol tenda del grup Sfera. Si el producte ha sigut adquirit a una tenda de Sfera, podràs fer la devolució a qualsevol centre d’El Corte Inglés o tenda El Corte Inglés on tinga presència esta marca

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Com retorne un producte Market Place?

    Per a fer la devolució, es pot fer servir qualsevol d’estos mitjans, nosaltres li ho comunicarem al venedor immediatament:

    1. Per telèfon, al 900 373 111 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil.
    2. Per correu electrònic a l’adreça: clientes@elcorteingles.es.
    3. Utilitzant el formulari de desistiment que es pot baixar  ací, i que també es pot remetre per correu electrònic a l’adreça clientes@elcorteingles.es. En este cas, cal posar a l’assumpte FORMULARI DE DESISTIMENT MARKET PLACE.
    4. Únicament per als productes d’electrònica i tecnologia es podrà fer la devolució en el servici d’Atenció al Client dels centres d’El Corte Inglés.

    Cal que el producte no s’haja utilitzat i que estiga en perfectes condicions, incloent-hi accessoris, documentació i embalatge original, en cas contrari, el bé patirà una depreciació.

    Només seràs responsable de la disminució de valor dels béns que siga resultat d’una manipulació diferent de la necessària per a establir la naturalesa, les característiques i el funcionament dels béns.

    Per a qualsevol forma de devolució (domicili o centre comercial), la mercaderia serà revisada a les instal·lacions del venedor. Una vegada comprovat l’estat correcte de la mercaderia, es reintegraran l’import i els gastos d’enviament, conforme a la modalitat de pagament realitzada pel client, llevat de pagament en efectiu; en este últim cas, es reintegrarà mitjançant transferència bancària i, en tot cas, en un termini no superior a 14 dies naturals des de la recepció de la mercaderia retornada.

    El cost directe de la devolució del bé o servici serà assumit pel client segons s’arreplega a la LGCU. L’import s’indicarà al full del producte.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Quina documentació he de presentar per a retornar o canviar un producte?

    Per a retornar o canviar un producte cal presentar el producte amb l’embalatge original i en perfectes condicions, el tiquet de compra dins del termini estipulat i, si la compra no s’ha realitzat en efectiu, el mitjà de pagament amb què es va fer per a poder efectuar el reembossament. El correu que vas rebre després de fer la compra, amb l’assumpte “Compra en procés d’enviament”, és el teu tiquet de compra a tots els efectes.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Com retorne un producte des d’Espanya peninsular i les Balears?

    Per a retornar un producte des d’Espanya peninsular i les Balears des de teu domicili consulta la informació següent:


    Forma de devolució Devolució parcial Devolució total Telefona al  900 373 111 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil, o escriu-nos un correu a l’adreça clientes@elcorteingles.es, perquè puguem concertar el moment de l’arreplega. També podràs adjuntar al correu el formulari de desistiment 5,90 € 7,90 €

    Formes de devolució i costos si el producte pesa més de 15 quilos o és supervoluminós

    Forma de devolució Cost directe de devolució
    Telefona al  900 373 111 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil, o escriu-nos un correu electrònic a l’adreça clientes@elcorteingles.es, perquè puguem concertar el moment de l’arreplega. També podràs adjuntar al correu el formulari de desistiment. 30 €
    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Com retorne als centres un producte que he comprat al web?

    Per a fer la devolució a un centre d’un producte comprat al web, només has d’anar al departament corresponent d’un centre comercial i presentar el document de venda. Recorda que este document són els correus electrònics de “comanda en procés d’enviament” i “comanda entregada”, on s’inclou la informació següent:

    Este correu és el teu document de venda. Si vols tornar qualsevol producte de la comanda de manera gratuïta, només cal que el presentes imprés o al mòbil a un centre comercial

    No cal que el portes imprés, pots mostrar-lo directament des del mòbil.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!

Temes d'ajuda: Devolució i canvi