12 temes en esta secció
  • Com em registre?

    Per a registrar-te, polsa ací. A continuació, et demanarem que òmpligues una sèrie de dades personals i elegisques una contrasenya que et servirà per a successives compres que faces al nostre web.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Quins avantatges obtinc en registrar-m’hi?

    En registrar-te al web d’El Corte Inglés obtens un compte personal que et permet adquirir productes, rebre informació sobre ofertes i promocions, conéixer la situació de les teues comandes, accedir al teu historial de compres ja realitzades... A més, a la fitxa de client queden registrades les teues dades personals i les adreces usuals, per la qual cosa no les hauràs de tornar a omplir en compres posteriors.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • M’hi he de registrar per a comprar?

    Pots fer les compres sense estar-hi registrat, excepte al Supermercat. En eixe cas, has d’omplir un formulari amb les dades domiciliàries i la forma de pagament, que només s’utilitzaran per a tramitar la comanda en curs.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Com actualitze les meues dades?

    Si necessites canviar alguna de les teues dades personals, només has d’actualitzar la fitxa de client. A esta fitxa pots accedir polsant l’enllaç “Hola, client” situat a la part superior de la pàgina.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Quin ús fa El Corte Inglés de les meues dades?

    En el moment en què et registres al nostre servidor segur o fas una comanda, incorporem les teues dades personals, domiciliàries i de la teua forma de pagament a la nostra base de dades. Les utilitzem únicament per a tramitar la comanda, així com per a enviar informació sobre ofertes i servicis que et puguen resultar d’interés sempre que ho sol·licites.

    D’acord amb la nostra Política de seguretat i confidencialitat, a El Corte Inglés estem especialment interessats a oferir als nostres clients el nivell de seguretat més alt i protegir la confidencialitat de les dades que ens aporten. Per això, les transaccions comercials es realitzen en un entorn de servidor segur davall el protocol SSL (Secure Socket Layer) i totes les comunicacions es transmeten encriptades davall un xifratge de 128 bits, que assegura el nivell de protecció més alt a les comunicacions.

    A més, disposem d’un sistema d’avisos en pantalla que identifiquen els errors comesos en la introducció de dades i permeten que el client els corregisca en tot moment. Les dades corresponents al producte o servici contractat s’arxiven electrònicament i els clients hi poden accedir en qualsevol moment.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Què faig si no recorde la contrasenya?

    Si no recordes la contrasenya, clica l’enllaç He oblidat la contrasenya quan t’hages d’identificar i iniciar sessió. Només ens has de facilitar l’adreça electrònica d’usuari perquè et tornem a enviar una nova contrasenya.

    Si no recordes l’adreça electrònica d’usuari, pots telefonar al 900 373 111 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil o escriure’ns a clientes@elcorteingles.es

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Com puc conéixer l’estat de la comanda?

    Per a vore l’estat de les comandes, polsa l’enllaç Consulta de totes les meues comandes que trobaràs al menú esquerre del teu compte d’usuari. Des d’ací podràs revisar en quin estat es troba la comanda: pendent de preparació, arreplegada, entregada...

     

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Puc registrar-me com a empresa o autònom?
    Sí que et pots registrar com a empresa o autònom. Per a fer-ho entra ací i clica l’enllaç següent: Eres una empresa o un autònom? A continuació, et demanarem que òmpligues una sèrie de dades que et serviran per a successives compres que faces al nostre web.
    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Per què no he rebut el correu de confirmació de registre?

    Si no has rebut el correu de confirmació de registre, prova de revisar la carpeta de correu brossa o correu electrònic no desitjat del teu compte de correu. Potser estiga allí.

    També pot ser que no l’hages rebut a causa d’un problema tècnic temporal; és possible que aparega a la safata d’entrada passats uns minuts.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Puc afegir diverses adreces d’entrega?

    Per a afegir més adreces al teu compte, polsa l’enllaç La meua llibreta d’adreces que trobaràs al menú esquerre de compte d’usuari. Des d’ací podràs afegir i editar totes les adreces que vullgues.

    També podràs afegir una nova adreça d’entrega en el Checkout o quan selecciones si vols rebre la comanda a casa o anar a arreplegar-la.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Com accedisc a “Els meus favorits”?

    El botó d’accés a “Els meus favorits” està situat a la zona superior dreta de la pantalla, just al costat d’“Ajuda”.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Com buide la llista de productes favorits?

    Per a esborrar els teus favorits, ho pots fer polsant la icona del cor que veuràs a la dreta del nom del producte. Encara que de moment no és possible esborrar productes en bloc, sí que pots esborrar llistes que hages creat.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!

Temes d'ajuda: El meu compte