13 temes en esta secció
  • Què és Click&Collect?

    El servici Click&Collect et permet arreplegar una comanda en línia al centre comercial que millor et vinga, Supercor i altres punts d’arreplega (Correos i Celeritas) on tenim acord.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Quins passos he de seguir per a arreplegar la comanda amb Click&Collect?

    Per a arreplegar una comanda amb Click&Collect has de seguir els passos següents:

     

    PAS 1

    Si el producte que vols comprar té l’opció Click&Collect, el voràs indicat com a servici destacat en el mateix producte i també en el primer pas de compra. Només has de seleccionar-ho com a opció d’entrega.

     

    PAS 2

    Tens 3 opcions d’arreplega Click&Collect perquè elegisques la que millor s’adapte a tu:

    • Centres: Arreplega la teua comanda de manera gratuïta al centre que preferisques. Depenent de la disponibilitat del producte en cada centre, la podràs arreplegar el mateix dia o més endavant.
    • Supercor: Per només 1 euro pots arreplegar la teua comanda a qualsevol tenda Supercor.
    • Altres punts d’arreplega: Per 2 euros també pots seleccionar altres punts d’arreplega, com oficines de Correos, papereries, llibreries, quioscos, tendes d’informàtica...

     

    PAS 3

    Una vegada realitzada la comanda, t’informarem detalladament per correu electrònic i SMS (si així ho preferixes) de l’estat de la comanda i quan pots anar a arreplegar-la al punt seleccionat.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • On arreplegue la comanda Click&Collect als centres d’El Corte Inglés?

    Pots elegir arreplegar la comanda al departament/planta corresponent o als punts d’arreplega Click&Collect (carta de compra) que hi ha a cada centre.

    Si la comanda està composta per productes de diferents famílies (una camisa i un DVD, per exemple), els ajuntarem al punt d’arreplega perquè no hages de passar per cada departament i així evitar-te possibles molèsties.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • On arreplegue la comanda Click&Collect a Supercor i altres punts d’arreplega?

    Pots arreplegar la comanda Click&Collect en tendes Supercor i en altres punts d’arreplega (Correos, papereries, llibreries, quioscos, tendes d’informàtica...). Dirigix-te a qualsevol caixa o comunica a un responsable de la tenda que tens una comanda Click&Collect pendent d’arreplegar.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Quina documentació he de presentar per a poder arreplegar la comanda Click&Collect?

    Per a arreplegar la comanda Click&Collect només necessites presentar el DNI i el correu electrònic d’arreplega de comanda, que enviem al compte de correu que hages seleccionat, per a poder arreplegar la compra.

    Si selecciones un punt Celeritas, t’enviaran al correu electrònic un codi PIN que hauràs de facilitar per a arreplegar la comanda.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Pot arreplegar la meua comanda Click&Collect una altra persona?

    Durant el procés de compra, pots elegir si la comanda Click&Collect l’arreplegues tu o si autoritzes una altra persona si no pots anar a arreplegar-la. Eixa persona haurà de presentar el seu DNI i el correu electrònic d’arreplega de comanda per a rebre la compra.

    Si en fer la comanda amb arreplega a un centre comercial has optat per un pagament ajornat, la comanda només la podrà arreplegar el titular de la compra, ja que haurà de firmar el contracte de finançament en el moment de l’arreplega.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • A quina hora puc arreplegar una comanda Click&Collect?

    Pots arreplegar la comanda de Click&Collect al departament corresponent o al punt C&C (carta de compra) que hages elegit dins de la mateixa franja horària del centre comercial. L’horari de cada centre pot variar, però el més comú és que òbriga de dilluns a dissabte de 10.00 a 22.00, i d’11.00 a 21.00 els diumenges. Tingues en compte que hi ha departaments o plantes dins d’un mateix centre que els diumenges no obrin i que l’Entrega en 48 hores no s’aplica en este cas, només en enviaments a domicili. En qualsevol cas, et recomanem que consultes els horaris de cada centre aquí.

    En altres punts d’arreplega (Correos i Celeritas) l’horari pot variar bastant. En fer la comanda i seleccionar el punt d’arreplega apareix l’horari i els dies d’obertura d’eixe punt.

    Per a qualsevol dubte respecte a l’arreplega de comandes amb Click&Collect, telefona al número d’atenció al client de centres comercials: 901 122 122.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • De quant de temps dispose per a arreplegar la comanda Click&Collect?

    Per a comandes de Click&Collect i altres punts d’arreplega (Celeritas i Correos) disposes de 7 dies naturals des de la notificació per correu que t’informa que ja està disponible.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Què passa si no arreplegue una comanda Click&Collect en el termini indicat?

    Si no arreplegues la comanda en el termini indicat, que és de 7 dies des de la recepció del correu electrònic, es tornarà als nostres magatzems, i hauràs de fer el reembossament conforme a la forma de pagament elegida una vegada rebuda.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Em puc provar els productes al centre comercial on arreplegue la comanda?

    Si la comanda l’arreplegues al seu respectiu departament/planta, te la pots provar sense problema i, si no t’agrada, la pots canviar o retornar en el moment.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Puc retornar la comanda si l’he arreplegada en tendes Supercor i altres punts d’arreplega?

    Les comandes Click&Collect amb arreplega a Supercor i altres punts tenen les mateixes formes de devolució que qualsevol altra comanda amb enviament a domicili. La pots retornar telefonant al Servici d’Atenció al Client perquè l’arrepleguen al teu domicili, acostant-te a qualsevol centre o a través de Correos i Celeritas, d’acord amb el que preveu el Reial Decret 1246/2008 de 18 de juliol.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Puc retornar la comanda si l’he arreplegada a un centre d’El Corte Inglés?
    Les comandes de Click&Collect amb arreplega en centres comercials només es poden retornar en centres. 
    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Per què en la compra no puc seleccionar Click&Collect a El Corte Inglés?

    És possible que en el procés de compra només pugues escollir l’opció d’enviament a domicili. Esta situació ocorre quan no hi ha estoc als centres comercials i per això l’enviament es realitzarà des dels nostres magatzems.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!

Temes d'ajuda: Click&Collect