6 temes en esta secció
  • Com retorne un producte Market Place?

    Per a fer la devolució, es pot fer servir qualsevol d’estos mitjans, nosaltres li ho comunicarem al venedor immediatament:

    1. Per telèfon, al 900 373 111 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil.
    2. Per correu electrònic a l’adreça: clientes@elcorteingles.es.
    3. Utilitzant el formulari de desistiment que es pot baixar  ací, i que també es pot remetre per correu electrònic a l’adreça clientes@elcorteingles.es. En este cas, cal posar a l’assumpte FORMULARI DE DESISTIMENT MARKET PLACE.
    4. Únicament per als productes d’electrònica i tecnologia es podrà fer la devolució en el servici d’Atenció al Client dels centres d’El Corte Inglés.

    Cal que el producte no s’haja utilitzat i que estiga en perfectes condicions, incloent-hi accessoris, documentació i embalatge original, en cas contrari, el bé patirà una depreciació.

    Només seràs responsable de la disminució de valor dels béns que siga resultat d’una manipulació diferent de la necessària per a establir la naturalesa, les característiques i el funcionament dels béns.

    Per a qualsevol forma de devolució (domicili o centre comercial), la mercaderia serà revisada a les instal·lacions del venedor. Una vegada comprovat l’estat correcte de la mercaderia, es reintegraran l’import i els gastos d’enviament, conforme a la modalitat de pagament realitzada pel client, llevat de pagament en efectiu; en este últim cas, es reintegrarà mitjançant transferència bancària i, en tot cas, en un termini no superior a 14 dies naturals des de la recepció de la mercaderia retornada.

    El cost directe de la devolució del bé o servici serà assumit pel client segons s’arreplega a la LGCU. L’import s’indicarà al full del producte.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Què és un producte Market Place?

    Un producte Market Place és un producte venut per tercers a través del web d’El Corte Inglés. Per a saber si un producte és Market Place, en la presentació de l’article s’indicarà “Venut per... ”.

     

    No som responsables dels articles oferits, ni de les ofertes que el tercer puga fer, ni de la garantia dels articles en qüestió. També podràs identificar-los quan rebes la comanda, ja que al Document de venda apareixeran les inicials següents: MKTP.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Quines condicions tenen els productes Market Place?

    Cada venedor Market Place establix les seues pròpies condicions. El Corte Inglés només facilita les transaccions a través de la seua plataforma, no és ni el comprador, ni el venedor d’estos articles. Només hi facilitem l’espai perquè es duguen a terme, per això la compra d’un d’estos articles només concernix el comprador i el venedor. El Corte Inglés no forma part d’este contracte i, per tant, no hi assumix cap responsabilitat, ni és representant del venedor.

    El venedor és l’únic responsable de la venda dels seus productes, així com d’oferir assistència al client en relació amb qualsevol assumpte relacionat amb la transacció, i d’oferir la garantia que el Reial Decret Legislatiu 1/2007 de 16 de novembre atorga als béns de naturalesa duradora, 2 anys a partir de la data de compra i/o entrega.

    El Corte Inglés només participarà com a intermediari entre ambdós en cas d’incidències en la comanda o de reclamacions, perquè comprador i venedor arriben a un acord just. Per a fer-ho, El Corte Inglés prestarà els servicis d’atenció al client a través del seu propi servici, comunicant-li-les, una vegada rebudes, al venedor.

    Els venedors de Market Place només entreguen els seus productes a Espanya peninsular i les Balears.

    Els productes Market Place són oferits per tercers, per això no es poden aplicar els preus, les ofertes ni les promocions que El Corte Inglés faça al web.

    Si després de rebre la comanda vols canviar la talla o el color del producte rebut, ho podràs fer de manera gratuïta a través dels mitjans següents: 

    a) Per telèfon al 900 373 111 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil

    b) Per correu electrònic a l’adreça  clientes@elcorteingles.es

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Com s’envia un producte Market Place?

    Cada venedor pot establir els seus propis gastos d’enviament i fixar els seus terminis d’entrega, per això recomanem llegir atentament les condicions en la pestanya d’enviament i devolucions de la pàgina del producte abans de fer la comanda. A estos productes no els és aplicable la Tarifa Plana en gastos d’enviament.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Com es paga un producte Market Place?

    Per a pagar un producte Market Place pots utilitzar els mitjans següents:

    • Targeta de compra El Corte Inglés
    • Targeta Regal El Corte Inglés (1).
    • Targeta de crèdit o dèbit: Visa, MasterCard, 4B, Euro 6000, Maestro espanyola, American Express, Diners Club i JCB.
    • PAYPAL.

    El venedor no tindrà accés a les dades relacionades amb el pagament.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Quin termini de devolució tenen els productes Market Place?
    Els productes de Market Place tenen un termini de devolució de 14 dies naturals.
    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!

Temes d'ajuda: Marketplace