Comercio electrónico
  • Para temas relacionados exclusivamente co servizo de comercio electrónico:

    900 373 111 se chama desde un teléfono fixo.
    901 464 111 se chama desde un teléfono móbil.

    clientes@elcorteingles.es á súa disposición os 365 días do ano.
Información xeral
  • Para temas relacionados cos centros comerciais de El Corte Inglés e outras empresas do grupo:

    901 122 122

    servicio_clientes@elcorteingles.es á súa disposición os 365 días do ano, en horario comercial.

Preguntas frecuentes

  • Podo recibir información periódica no meu correo electrónico con novidades e ofertas de El Corte Inglés?

    Se queres estar ao día das nosas promocións, ofertas exclusivas online e novidades, só tes que notificalo na túa ficha de cliente. A esta ficha podes acceder premendo no enlace que di 'Ola, cliente' na parte superior da páxina.

    Tamén podes darte de alta nos nosos newsletter durante o proceso de compra. Preguntarémoscho cando vaias tramitar o pedido.

    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Por que non me chegaron todos os meus pedidos á vez?

    É probable que se deba a que tiñan un prazo de entrega diferente cada un. Tamén, en ocasións, ao ser produtos de diferentes tipoloxías (por exemplo, un produto de Fogar e outro de Moda no mesmo pedido) pode que non cheguen ás veces ao mesmo tempo.

    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Como funciona o buscador?

    O buscador situado na zona superior da páxina resulta moi útil cando buscas un produto ou unha marca. Ao teclear o termo na caixa do buscador, van aparecendo os resultados máis similares para que poidas acoutar a túa busca (produtos que teñen este termo no seu título, categorías).

    Se ningún coincide co que solicitas, preme 'Buscar'. O resultado mostrará os artigos dispoñibles en función dos datos introducidos.

    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Que pasa se non estou na casa cando chegue o pedido?

    Se no momento da entrega estás ausente, o transportista deixarache unha nota coa información para que poidas comunicarte coa delegación responsable da entrega e acordar unha segunda data. 

    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Cales son as condicións da entrega en 48 horas?

    A entrega en 48 horas está suxeita ás seguintes condicións:

    • Todos os artigos da cesta deben incorporar este indicativo para que o pedido sexa entregado ao mesmo tempo.
    • Naqueles produtos con varios talles e cores, hai que seleccionar previamente o talle e a cor que queremos para que se mostre se ten ou non entrega en 48 horas.
    • É un servizo válido para pedidos con entrega a domicilio en España peninsular (non se inclúen neste servizo os pedidos con recollida nos nosos centros El Corte Inglés e Supercor, nin os envíos a Baleares, Canarias, Ceuta e Melilla).
    • Están excluídos sábados, domingos e festivos, así como todos os pedidos que se aboen con pagamento aprazado.
    • Na páxina de confirmación do teu pedido poderás verificar o prazo de entrega en 48 horas.
    • Se algunha circunstancia impedise cumprir este prazo de entrega, dende El Corte Inglés poñerémonos en contacto contigo para informarte e realizar o envío coa maior brevidade.
    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!