Preguntas frecuentes

  • Como funciona o buscador?

    O buscador situado na zona superior da páxina resulta moi útil cando buscas un produto ou unha marca. Ao teclear o termo na caixa do buscador, van aparecendo os resultados máis similares para que poidas acoutar a túa busca (produtos que teñen este termo no seu título, categorías).

    Se ningún coincide co que solicitas, preme 'Buscar'. O resultado mostrará os artigos dispoñibles en función dos datos introducidos.

    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Por que non me chegaron todos os meus pedidos á vez?

    É probable que se deba a que tiñan un prazo de entrega diferente cada un. Tamén, en ocasións, ao ser produtos de diferentes tipoloxías (por exemplo, un produto de Fogar e outro de Moda no mesmo pedido) pode que non cheguen ás veces ao mesmo tempo.

    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Podo devolver un produto comprado a través do web nun Centro Comercial?

    Os artigos adquiridos en www.elcorteingles.es tamén poden ser devoltos nos nosos centros comerciais, sen custo ningún. Non se admitirán devolucións nos centros de Hipercor, Supercor, Sfera e Centro de Oportunidades. Poderás devolver os artigos de Bricor naqueles centros comerciais que conten con este departamento.

    Como realizar a devolución?

    Só tes que acudir ao Departamento correspondente dun Centro Comercial e presentar o teu documento de venda. Recorda que este documento son os propios correos electrónicos de “pedido en proceso de envío” e “pedido entregado”, onde se inclúe a seguinte indicación:

    “Este mail es tu documento de venta. Si deseas devolver cualquier producto de tu pedido de forma gratuita, solo tendrás que presentarlo impreso o en tu móvil en un Centro Comercial”

    Non fai falta que o leves imprimido, podes mostralo directamente dende o teu móbil.

    Que podes facer se non recibiches ou borraches o teu correo electrónico?

    Os nosos vendedores efectuarán un duplicado do teu documento de venda para poder facer a devolución.

    Que particularidades e excepcións hai?

    Os produtos Marketplace vendidos por terceiros teñen as súas propias condicións de devolución. Hai artigos suxeitos a condicións particulares. Poderás identificalos por unha indicación no propio produto ou por recibir xunto co teu pedido un documento de venda imprimido coas letras E.DIG na parte superior.

    Para devolver estes produtos en centros, entrega este documento de venda no Departamento. Se non o tes, podes mostralo a través do enlace incluído no correo electrónico que recibiches co asunto “Pedido en proceso de envío”. Se non o localizas, os nosos vendedores efectuarán un duplicado do teu documento de venda para poder facer a devolución.

    Posteriormente, os produtos serán revisados nos nosos almacéns centrais. Unha vez comprobado o seu correcto estado, reintegraremos o seu importe na mesma forma.

    Están excluídos do sistema de devolución en Centros Comerciais, ademais das excepcións ao dereito de desistencia, os pedidos pagados con Tarxetas virtuais, os produtos voluminosos (máis de 15 kg de peso) e algúns artigos que, polas súas condicións especiais, só se poderán devolver mediante recollida en domicilio (tes máis información na ficha de produto).

    Tampouco se admiten devolucións daqueles envíos que, para a súa recepción, foran obxecto de trámites aduaneiros ou que foran adquiridos en Centros con distinta fiscalidade. Os envíos a Canarias poderán ser devoltos unicamente nos Centros Comerciais da devandita comunidade autónoma. Hai artigos suxeitos a condicións particulares: poderalos identificar na propia ficha de produto e no documento de venda que recibas, xa que levará na cabeceira as seguintes letras E.DIG. Para a devolución en centro comercial destes produtos, a mercadoría será revisada nos nosos almacéns centrais. Unha vez comprobado o seu correcto estado, procederase ao reintegro do seu importe na mesma forma de pagamento da compra.

    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Podo recibir información periódica no meu correo electrónico con novidades e ofertas de El Corte Inglés?

    Se queres estar ao día das nosas promocións, ofertas exclusivas online e novidades, só tes que notificalo na túa ficha de cliente. A esta ficha podes acceder premendo no enlace que di 'Ola, cliente' na parte superior da páxina.

    Tamén podes darte de alta nos nosos newsletter durante o proceso de compra. Preguntarémoscho cando vaias tramitar o pedido.

    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Podo devolver un produto a través de Correos/Celéritas?

    Podes devolver produtos a través da rede de Correos e o servizo Celéritas, agás os artigos vendidos por terceiros (Market prace). Consulta as condicións especiais de cada artigo na pestana ENVÍO E DEVOLUCIÓNS. O custo directo da devolución é de 2 €.

    Para realizar a devolución, chama o teléfono de Atención ao Cliente 900 373 111 se chamas dende un teléfono fixo, ou no 901 464 111 se chamas dende un teléfono móbil onde te informarán do punto de recollida máis próximo ao teu domicilio e che pedirán un enderezo de correo electrónico.

    Posteriormente recibirás un correo electrónico coa confirmación da devolución e un enlace onde poderás descargar a etiqueta; unha vez preparado o paquete, pega no exterior a devandita etiqueta e lévao ao punto de recollida seleccionado.

    * A etiqueta ten unha validez de 14 días, transcorrido este prazo anularase e a devolución non será admitida nos Puntos.

    Só se admitirán devolucións nos Puntos de Recollida de España peninsular e Baleares.

    Están excluídos do sistema de devolución nos Puntos de Recollida, ademais das excepcións ao dereito de desistencia, os produtos voluminosos de máis de 15 kg de peso e os produtos suxeitos a condicións particulares.

    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
Contacte connosco
  • Para consultas relacionadas exclusivamente co sitio web 900 373 111 se chama desde un fixo
    901 464 111 se chama desde un móbil
    clientes@elcorteingles.es
Á súa disposición os 365 días do ano.
(Os días 24 e 31 de decembro só ata as 2:00 p.m. e consultas
relacionadas co servizo Click & Express ata as 4:00 p.m.)