17 tema nesta sección
  • Podo devolver un produto?

    A maioría de produtos comprados en El Corte Inglés pódense devolver, sempre e cando conserven a embalaxe orixinal e estean en perfectas condicións. Incluídos os accesorios, documentación e embalaxe orixinal, no caso contrario, o ben sufrirá unha depreciación. Hai algunhas excepcións e prazos determinados para poder efectuar a devolución.Consulte estas preguntas: Cales son os prazos de devolución ou cambio dun produto? - Que produtos non se poden devolver?

    Conforme ás excepcións ao Dereito de Desistencia reguladas no RDL 1/2007, non se admitirá a devolución daqueles produtos configurados á medida (personalizados).

    Só serás responsable da diminución de valor dos bens que resulte dunha manipulación distinta á necesaria para establecer a natureza, as características e o funcionamento dos bens.


    Isto aplicarase tamén a artigos como teléfonos móbiles, tabletas, ordenadores, etc., aparatos nos que te rexistraras ou activaras as prestacións de seguridade, xeolocalización ou padróns, pois a inicialización destes dispositivos require o rexistro previo e voluntario dos teus datos persoais, os cales quedan almacenados na memoria do terminal.

    Unha vez recibida a mercadoría nos nosos almacéns, e tras comprobar o seu estado, procederase ao reintegro do seu importe e gastos de envío, conforme á modalidade de pagamento realizada polo cliente, agás o pagamento en efectivo, que se reintegrará mediante transferencia bancaria e, en todo caso, nun prazo non superior a 14 días naturais dende a recepción da mercadoría devolta. O custo directo da devolución do ben ou servizo será asumido polo cliente segundo se recolle na LGCU.

    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Podo cambiar un produto?

    A maioría de produtos comprados en El Corte Inglés pódense cambiar, sempre e cando conserven a embalaxe orixinal e estean en perfectas condicións. Hai algunhas excepcións e prazos determinados para poder efectuar a devolución. Consulte estas preguntas: Cales son os prazos de devolución ou cambio dun produto? - Que produtos non se poden devolver?

    Conforme ás excepcións ao Dereito de Desistencia reguladas no RDL 1/2007, non se admitirá a devolución daqueles produtos configurados á medida (personalizados).

    Só serás responsable da diminución de valor dos bens que resulte dunha manipulación distinta á necesaria para establecer a natureza, as características e o funcionamento dos bens.


    Isto aplicarase tamén a artigos como teléfonos móbiles, tabletas, ordenadores, etc., aparatos nos que te rexistraras ou activaras as prestacións de seguridade, xeolocalización ou padróns, pois a inicialización destes dispositivos require o rexistro previo e voluntario dos teus datos persoais, os cales quedan almacenados na memoria do terminal.

    Unha vez recibida a mercadoría nos nosos almacéns, e tras comprobar o seu estado, procederase ao reintegro do seu importe e gastos de envío, conforme á modalidade de pagamento realizada polo cliente, agás o pagamento en efectivo, que se reintegrará mediante transferencia bancaria e, en todo caso, nun prazo non superior a 14 días naturais dende a recepción da mercadoría devolta. O custo directo da devolución do ben ou servizo será asumido polo cliente segundo se recolle na LGCU.

    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Cales son os prazos de devolución ou cambio dun produto?

    Os prazos de devolución que a continuación se detallan empezarán a contar dende a entrega do pedido:

     

     

    • 60 días naturais: produtos de moda e roupa deportiva, accesorios, calzado, enxoval e téxtiles do fogar.
    • 30 días naturais: mobles.
    • 30/15 días naturais: reloxaría, bixutería
    • 15 días naturais: os produtos de perfumaría e cosmética, ocio e cultura, material deportivo, xoguetes, iluminación, mascotas e todos aqueles con compoñentes eléctricos ou mecánicos
       

    O produto debe estar sen utilizar e en perfectas condicións. Incluídos accesorios, documentación e embalaxe orixinal, en caso contrario, o ben sufrirá unha depreciación.  Conforme ás excepcións ao Dereito de Desistencia reguladas no RDL 1/2007, non se admitirá a devolución daqueles produtos configurados á medida (personalizados), como teléfonos móbiles, tabletas, ordenadores, etc., entendendo por personalizados aqueles aparatos nos que te rexistraras voluntariamente, activaras as prestacións de seguridade, xeolocalización ou padróns, pois a inicialización destes dispositivos require o rexistro previo e voluntario dos teus datos persoais, os cales quedan almacenados na memoria do terminal.

    Só serás responsable da diminución de valor dos bens que resulte dunha manipulación distinta á necesaria para establecer a natureza, as características e o funcionamento dos bens.

    Unha vez recibida a mercadoría nos nosos almacéns, e tras comprobar o seu estado, procederase ao reintegro do seu importe e gastos de envío, conforme á modalidade de pagamento realizada polo cliente, agás o pagamento en efectivo, que se reintegrará mediante transferencia bancaria e, en todo caso, nun prazo non superior a 14 días naturais dende a recepción da mercadoría devolta. O custo directo da devolución do ben ou servizo será asumido polo cliente segundo se recolle na LGCU.

    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Podo devolver un produto comprado a través do web nun Centro Comercial?

    Podes devolver en Centros Comerciais aqueles artigos adquiridos en www.elcorteingles.es, sen custo ningún. Non se admitirán devolucións nos centros de Hipercor, Supercor, Sfera e Centro de Oportunidades. Poderás devolver os artigos de Bricor naqueles centros comerciais que conten con este departamento.

    Hai varias particularidades e excepcións. Os produtos Marketplace vendidos por terceiros teñen as súas propias condicións de devolución. Hai artigos suxeitos a condicións particulares. Poderás identificalos por unha indicación no propio produto ou por recibir xunto co teu pedido un documento de venda imprimido coas letras E.DIG na parte superior.

    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Podo devolver un produto a través de Correos/Celéritas?

    Podes devolver produtos a través da rede de Correos e o servizo Celéritas, agás os artigos vendidos por terceiros (Market prace). Consulta as condicións especiais de cada artigo na pestana ENVÍO E DEVOLUCIÓNS. O custo directo da devolución é de 2 €.

    Para realizar a devolución, chama o teléfono de Atención ao Cliente 900 373 111 se chamas dende un teléfono fixo, ou no 901 464 111 se chamas dende un teléfono móbil onde te informarán do punto de recollida máis próximo ao teu domicilio e che pedirán un enderezo de correo electrónico.

    Posteriormente recibirás un correo electrónico coa confirmación da devolución e un enlace onde poderás descargar a etiqueta; unha vez preparado o paquete, pega no exterior a devandita etiqueta e lévao ao punto de recollida seleccionado.

    * A etiqueta ten unha validez de 14 días, transcorrido este prazo anularase e a devolución non será admitida nos Puntos.

    Só se admitirán devolucións nos Puntos de Recollida de España peninsular e Baleares.

    Están excluídos do sistema de devolución nos Puntos de Recollida, ademais das excepcións ao dereito de desistencia, os produtos voluminosos de máis de 15 kg de peso e os produtos suxeitos a condicións particulares.

    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Podo devolver un produto dende o meu domicilio?

    Para devolver un produto dende o teu domicilio , ponte en contacto connosco para realizar a recollida do produto (agás pedidos Click&Collect recollidos en Centro Comercial, que só poden devolverse en Centros).

    Podes facelo de dúas maneiras:

    Por teléfono: 900 373 111 se chamas dende un teléfono fixo ou no 901 464 111 se chamas dende un teléfono móbil

    Por correo electrónico: Envíanos un correo ao enderezo clientes@elcorteingles.es achegando o formulario de desistencia.

    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Como devolvo un produto dende un país estranxeiro?

    Se desexas anular o pedido antes da entrega, debes informarnos nun prazo máximo de 24 horas dende que o realizaches, xa que neste intervalo pode estar a viaxar e non sempre é posible deter o envío. Se o teu pedido xa foi enviado, deberás recoller o pedido cando cho entreguen e poñerte en contacto connosco no prazos indicados no punto anterior “Prazos de devolución”. É imprescindible que o recollas para que, tras a túa devolución e recepción/revisión por parte de El Corte Inglés en almacén, poidamos efectuar o aboamento do importe do teu pedido.

    Se tras recibilo queres devolvelo, chama o teléfono de Atención ao Cliente 900 373 111, se chamas dende un teléfono fixo, ou no 901 464 111 se chamas dende un teléfono móbil dende onde tomarán nota da túa decisión; posteriormente remítenolo ao Apartado de correos 908 - 28080 de Madrid, tanto os custos de devolución coma os gastos aduaneiros e impostos locais serán responsabilidade do cliente.

    Unha vez recibido e comprobado que está todo correcto, procederemos a efectuarche o aboamento.

    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Como devolvo un produto dende Canarias?

    Para devolver un produto dende Canarias, consulta a seguinte información:


    Formas de devolución e custos se o produto pesa 15 quilos ou menos

    Forma de devolución Devolución parcial Devolución total
    Chama o  900 373 111, se chamas dende un teléfono fixo, ou no 901 464 111 se chamas dende un teléfono móbil ou escríbenos un correo electrónico ao enderezo clientes@elcorteingles.es, para que poidamos concertar o momento da recollida. Tamén poderás achegar ao devandito correo electrónico o formulario de desistencia 12 € 18 €

    Formas de devolución e custos se o produto pesa máis de 15 quilos ou é supervoluminoso

    Forma de devolución Custo directo de devolución
    Chama o  900 373 111, se chamas dende un teléfono fixo, ou no 901 464 111 se chamas dende un teléfono móbil ou escríbenos un correo electrónico ao enderezo clientes@elcorteingles.es, para que poidamos concertar o momento da recollida. Tamén poderás achegar ao devandito correo electrónico o formulario de desistencia. 30 €

    Formas de devolución e custos dende domicilios en Canarias para artigos de Electrónica, Informática e Electrodomésticos.

    Lugar de orixe Forma de devolución Custo directo de devolución
    Dende domicilio (Gran Canaria e Tenerife) Chama o  900 373 111, se chamas dende un teléfono fixo, ou no 901 464 111 se chamas dende un teléfono móbil, ou escríbenos un correo electrónico ao enderezo clientes@elcorteingles.es, para que poidamos concertar o momento da recollida. As recollidas que leven desinstalación irán baixo presuposto. 9,80 €

    Dende Domicilio (Resto das Illas Canarias)

    Chama o  900 373 111, se chamas dende un teléfono fixo, ou no 901 464 111 se chamas dende un teléfono móbil, ou escríbenos un correo electrónico ao enderezo clientes@elcorteingles.es, para que poidamos concertar o momento da recollida. As recollidas que leven desinstalación irán baixo presuposto. 13,90 €

     

    As recollidas que leven desinstalación irán baixo presuposto.

    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Como devolvo un produto dende Ceuta e Melilla?

    Se desexas anular o pedido antes da entrega, debes informarnos nun prazo máximo de 24 horas dende que o realizaches, xa que neste intervalo pode estar a viaxar e non sempre é posible deter o envío. Se o teu pedido xa foi enviado, deberás recoller o pedido cando cho entreguen e poñerte en contacto connosco no prazos indicados no punto anterior “Prazos de devolución”. É imprescindible que o recollas para que, tras a túa devolución e recepción/revisión por parte de El Corte Inglés en almacén, poidamos efectuar o aboamento do importe do teu pedido.

    Para realizar a devolución, chama o teléfono de Atención ao Cliente 900 373 111 se chamas dende un teléfono fixo, ou no 901 464 111 se chamas dende un teléfono móbil, dende onde tomarán nota da túa decisión e lévao á Oficina de Correos que desexes; o enderezo onde tes que envialo é ao Apartado 908 - 28080 de Madrid, tanto os custos de devolución coma os gastos aduaneiros e impostos locais serán responsabilidade do cliente.

    Unha vez recibido e comprobado que está todo correcto, procederemos a efectuarche o aboamento.

    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Hai gastos de devolución?

    Os gastos de devolución a través de Correos e o servizo Celéritas é de 2 €.

    En caso de devolución de artigos, cuxa recollida se efectúe no domicilio, o custo directo da devolución do ben ou servizo será asumido polo cliente segundo se recolle na LXCU.

    Formas de devolución e custos se o produto pesa 15 quilos ou menos

     
    Lugar de orixe Forma de devolución Devolución parcial Devolución total
    España peninsular e Baleares Chama o  900 373 111, se chamas dende un teléfono fixo, ou no 901 464 111 se chamas dende un teléfono móbil, ou escríbenos un correo electrónico ao enderezo clientes@elcorteingles.es, para que poidamos concertar o momento da recollida. Tamén poderás achegar ao devandito correo electrónico o formulario de desistencia. 5,90 € 7,90 €
    Canarias Chama o  900 373 111, se chamas dende un teléfono fixo, ou no 901 464 111 se chamas dende un teléfono móbil, ou escríbenos un correo electrónico ao enderezo clientes@elcorteingles.es, para que poidamos concertar o momento da recollida. Tamén poderás achegar ao devandito correo electrónico o formulario de desistencia. 12 € 18 €

    Formas de devolución e custos se o produto pesa máis de 15 quilos ou é supervoluminoso

    Lugar de orixe Forma de devolución Custo directo de devolución
    Recollida en España peninsular, Baleares e Canarias Chama o  900 373 111, se chamas dende un teléfono fixo, ou no 901 464 111 se chamas dende un teléfono móbil, ou escríbenos un correo electrónico ao enderezo clientes@elcorteingles.es, para que poidamos concertar o momento da recollida. Tamén poderás achegar ao devandito correo electrónico o formulario de desistencia. 30 €

    Tamén dependendo da zona xeográfica, os gastos, as condicións e os modos de envío poden variar:

    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Que produtos non se poden devolver?

    Case todos os produtos se poden devolver ou cambiar mentres estean sen utilizar e en perfectas condicións, incluíndo accesorios, documentación e embalaxe orixinal. Aínda que existen excepcións ao dereito de desistencia. A devolución non será aplicable a:

    • A prestación de servizos, unha vez que o servizo estea completamente executado, cando a execución comece, con consentimento previo expreso do consumidor e usuario e co recoñecemento, pola súa banda, de que é consciente de que, unha vez que o contrato sexa completamente executado polo empresario, perdería o seu dereito de desistencia.
    • A subministración de bens ou a prestación de servizos cuxo prezo dependa de flutuacións do mercado financeiro que o empresario non poida controlar e que poidan producirse durante o período de desistencia.
    • A subministración de bens confeccionados conforme ás especificacións do consumidor e usuario ou claramente personalizados (por exemplo: armas, mobles, roupa á medida, roupas customizadas, tales como camisetas deportivas con nome persoal).
    • A subministración de bens que poidan deteriorarse ou caducar con rapidez (por exemplo: alimentos, flores, cestas de froita...).
    • A subministración de bens precintados que non sexan aptos para ser devoltos por razóns de protección da saúde ou de hixiene e que foran desprecintados tras a entrega (por exemplo: pendentes, todos os artigos de beleza, artigos de toucador, cosméticos, aseo persoal, accesorios para o cabelo, roupa interior, medias e todos aqueles produtos de uso corporal).
    • A subministración de bens que, despois da súa entrega e tendo en conta a súa natureza, se mesturasen de forma indisociable con outros bens.
    • A subministración de bebidas alcohólicas cuxo prezo fora acordado no momento de asinar o contrato de venda e que non poidan ser entregadas antes de 30 días, e cuxo valor real dependa de flutuacións do mercado que o empresario non poida controlar.
    • Os contratos nos que o consumidor e usuario solicitaran especificamente ao empresario que o visite para efectuar operacións de reparación ou mantemento urxente; se, nesa visita, o empresario presta servizos adicionais aos solicitados especificamente polo consumidor ou subministra bens distintos das pezas de recambio utilizadas necesariamente para efectuar as operacións de mantemento ou reparación, o dereito de desistencia debe aplicarse aos devanditos servizos ou bens adicionais.
    • A subministración de gravacións sonoras, vídeos, videoxogos e programas informáticos precintados facilitados en calquera soporte físico (CD, vinilo, DVD, Blu-ray, etc.), que foran desprecintados polo consumidor e usuario despois da entrega.
    • A subministración de contido dixital que non se preste nun soporte material.
    • Non se admitirán devolucións dos medicamentos veterinarios unha vez sexan dispensados e entregado ao comprador, salvo daqueles que fosen subministrados por erro, non se correspondan co pedido, fosen danados durante o transporte, exista sobre eles unha alerta por defectos de calidade ou por razóns de farmacovixilancia veterinaria, ou cando sexa precisa a súa retirada de acordo co previsto no Real Decreto 1246/2008, do 18 de xullo.
    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Podo devolver un produto nun Centro diferente ao que o comprei?

    En xeral, calquera produto adquirido nun centro de El Corte Inglés poderá ser cambiando ou devolto noutro, acudindo ao Dpto. correspondente ao que pertence a mercadoría. Non obstante, existen as seguintes peculiaridades que debes ter en conta:

    • Se recibiches un artigo distinto do que solicitaches e figura no teu documento de venda, chámanos o 900 373 111 se chamas dende un teléfono fixo, ou no 901 464 111 se chamas dende un teléfono móbil, ou envíanos un correo electrónico a clientes@elcorteingles.es
    • Non se permitirán os cambios e devolucións entre centros de España e Portugal.
    • Tampouco se permitirán os cambios e devolucións entre centros situados en Península/Baleares e Canarias, por ter fiscalidade diferente, agás se o cliente presenta a declaración da alfándega correspondente.
    • Centro de Oportunidades: só se aceptarán cambios e devolucións no mesmo centro en que se adquiriron, durante un período máximo de 15 días naturais.
    • Sportown: só se aceptarán cambios e devolucións de produtos adquiridos en centros Sportown.
    • Tendas AENA e TMJ: só se poderán devolver nas devanditas Tendas produtos adquiridos nun centro de El Corte Inglés cando exista o departamento en cuestión na tenda onde se pretende realizar a devolución.
    • Bricor
    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Podo devolver un produto de Sfera nun Centro El Corte Inglés?

    Podes devolver un artigo da marca Sfera adquirido en El Corte Inglés e Tendas El Corte Inglés en calquera Tenda do Grupo Sfera. Se o produto foi adquirido nunha tenda de Sfera, poderás facer a devolución en calquera centro de El Corte Inglés ou Tenda El Corte Inglés onde teña presenza a citada marca

    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Como devolvo un produto Marketplace?

    Para realizar a túa devolución, podes utilizar calquera destes medios, nós comunicarémosllo ao vendedor inmediatamente:

    1. Por teléfono no 900 373 111 se chamas dende un teléfono fixo, ou no 901 464 111 se chamas dende un teléfono móbil.
    2. Por correo electrónico no enderezo: clientes@elcorteingles.es.
    3. Utilizando o formulario de desistencia que podes descargar  aquí e que poderás remitir tamén por correo electrónico ao enderezo clientes@elcorteingles.es. Neste caso deberás poñer no asunto FORMULARIO DE DESISTENCIA MARKET PRACE.
    4. Unicamente para os produtos de Electrónica e tecnoloxía poderá realizarse a devolución no servizo de Atención ao Cliente dos centros de El Corte Inglés.

    O produto debe estar sen utilizar e en perfectas condicións. Incluídos os accesorios, documentación e embalaxe orixinal, no caso contrario, o ben sufrirá unha depreciación.

    Só serás responsable da diminución de valor dos bens que resulte dunha manipulación distinta á necesaria para establecer a natureza, as características e o funcionamento dos bens.

    Para calquera forma de devolución (domicilio ou centro comercial), a mercadoría será revisada nas instalacións do vendedor. Unha vez comprobado o seu correcto estado, procederase ao reintegro do importe e gastos de envío, conforme á modalidade de pagamento realizada polo cliente, agás pagamento en efectivo, que se reintegrará mediante transferencia bancaria e, en todo caso, nun prazo non superior a 14 días naturais dende a recepción da mercadoría devolta.

    O custo directo da devolución do ben ou servizo será asumido polo cliente segundo se recolle na LGCU, o importe indicarase na folla do produto.

    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Que documentación teño que presentar para devolver ou cambiar un produto?

    Para devolver ou cambiar un produto é necesario presentar o produto coa embalaxe orixinal e en perfectas condicións, o tícket de compra dentro do prazo estipulado e, se a compra non se realizou en efectivo, o medio de pagamento co que se fixo para poder efectuar o reembolso. O correo que recibiches tras realizar a túa compra, co asunto “Pedido en proceso de envío”, é o teu tícket de compra para todos os efectos.

    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Como devolvo un produto dende España peninsular e Baleares?

    Para devolver un produto dende España peninsular e Baleares dende o teu domicilio, consulta a seguinte información:


    Formas de devolución e custos se o produto pesa 15 quilos ou menos

    Forma de devolución Devolución parcial Devolución total
    Chama o  900 373 111 se chamas dende un teléfono fixo, ou no 901 464 111 se chamas dende un teléfono móbil, ou escríbenos un correo electrónico ao enderezo clientes@elcorteingles.es, para que poidamos concertar o momento da recollida. Tamén poderás achegar ao devandito correo electrónico o formulario de desistencia 5,90 € 7,90 €

    Formas de devolución e custos se o produto pesa máis de 15 quilos ou é supervoluminoso

    Forma de devolución Custo directo de devolución
    Chama o  900 373 111 se chamas dende un teléfono fixo, ou no 901 464 111 se chamas dende un teléfono móbil, ou escríbenos un correo electrónico ao enderezo clientes@elcorteingles.es, para que poidamos concertar o momento da recollida. Tamén poderás achegar ao devandito correo electrónico o formulario de desistencia. 30 €
    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • ¿Cómo realizo la devolución en Centro de un producto comprado en la web?

    Para realizar a devolución nun Centro dun produto comprado en web, só tes que acudir ao departamento correspondente dun Centro Comercial e presentar o teu documento de venda. Recorda que este documento son os propios correos electrónicos de “pedido en proceso de envío” e “pedido entregado”, onde se inclúe a seguinte indicación:

    “Este correo é o teu documento de venda. Se desexas devolver calquera produto do teu pedido de forma gratuíta, só terás que presentalo imprimido ou no teu móbil nun Centro Comercial”

    Non fai falta que o leves imprimido, podes mostralo directamente dende o teu móbil.

    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!

Temas de axuda: Devolución e cambio