9 tema nesta sección
  • Que é Click&Car?

    Click&Car é un servizo de recollida exclusivo de Supermercado e Hipercor. Permíteche facer o teu pedido online e recollelo co teu coche comodamente nunha zona reservada do aparcadoiro dos nosos centros comerciais.

    O importe mínimo de compra para beneficiarse deste servizo é 30 €.

    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Que pasos hei de seguir para recoller o meu pedido con Click&Car?

    Para recoller o teu pedido con Click&Car debes seguir os seguintes pasos:

    1. PEDIR: Selecciona a opción de recollida Click&Car. Elixe o centro onde prefiras recoller e fai o teu pedido.
    2. CHEGAR: Diríxete co teu coche á área de recollida Click&Car que verás sinalizada no aparcadoiro do teu centro comercial.
    3. RECOLLER: Indícanos o número de pedido e nós ocupámonos de cargalo no maleteiro.
    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Que vantaxes ten o servizo Click&Car?

    Co servizo Click&Car poderás gozar das seguintes vantaxes:

    • É un servizo gratuíto en pedidos superiores a 30 €. Contas cos mesmos prezos e ofertas que nos nosos centros comerciais.
    • Podes recoller o teu pedido comodamente de camiño á casa, ao saíres do traballo, despois de recoller aos nenos do colexio ou mesmo ao volver das túas vacacións, elixindo o día e a franxa horaria que máis che conveña.
    • O pedido prepárase o mesmo día da recollida. Os produtos refrixerados e conxelados gárdanse nas nosas cámaras de frío e conxelado ata o momento en que veñas recollelo, así che garantimos que se mantén a cadea de frío en todo momento.
    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Onde recollo o meu pedido Click&Car?

    Para recoller o teu pedido Click&Car diríxete ao aparcadoiro do centro comercial que elixiras. Alí deberás seguir os sinais que te indican como chegar ao punto Click&Car e aparcar o teu coche nas prazas reservadas. Entregarémosche o teu pedido e colocarémolo no maleteiro do teu coche.

    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Pode recoller o meu pedido Click&Car outra persoa?

    Se non podes recoller o teu pedido Click&Car, outra persoa pode facelo, pero deberá levar unha copia do correo electrónico de confirmación do pedido.

    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Cando recollo o meu pedido Click&Car?

    Debes recoller o teu pedido Click&Car no día e a franxa horaria que reservaras.

    Podes consultar os horarios e días de entrega dispoñibles no centro comercial que seleccionaches premendo Hora de entrega na cabeceira da páxina web, no carro ou no Checkout do pedido.

    Os tramos de entrega adoitan coincidir co horario comercial do centro, de 10 a 21 h de luns a sábado e de 12 a 21 h domingos e festivos.

    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Podo recoller un pedido Click&Car sen utilizar o coche?

    Se vas recoller un pedido sen coche, diríxete á consigna, indica ao noso persoal o número de pedido e entregarancho alí mesmo.

    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Podo reservar un tramo horario para recoller o meu pedido Click&Car?

    Podes reservar o día e o tramo horario que prefiras para recoller o teu pedido Click&Car, sempre que estea dispoñible e non se completara.

    Só tes que premer sobre o enlace Hora de entrega situado na cabeceira da páxina web. A continuación abrirase unha táboa cos tramos horarios de recollida dispoñibles no centro comercial seleccionado. Selecciona o que queiras e preme reservar.

    Se o prefires, podes reservar o teu tramo horario dende o propio carro ou no proceso de Checkout.

    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Durante canto tempo teño reservado un tramo horario de recollida Click&Car?

    A reserva do tramo mantense activa durante unha hora. Pasado ese tempo, podes renovala unha hora máis sempre que o tramo non estea completo.

    Durante o proceso de compra podes consultar os minutos que che quedan de reserva na cabeceira da páxina web.

    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!

Temas de axuda: Click&Car