13 tema nesta sección
  • Que é Click&Collect?

    O servizo Click&Collect permíteche recoller un pedido online no centro comercial que mellor che veña e outros puntos de recollida (Correos e Celéritas) onde temos acordo.

    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Que pasos hei de seguir para recoller o meu pedido con Click&Collect?

    Para recoller un pedido con Click&Collect debes seguir os seguintes pasos:

     

    PASO 1

    Se o produto que queres comprar ten a opción Click&Collect, veralo indicado como servizo destacado no propio produto e tamén no primeiro paso de compra. Só tes que seleccionalo como opción de entrega.

     

    PASO 2

    Tes 3 opcións de recollida Click&Collect, para que elixas a que mellor se adapte a ti:

    • Centros: Recolle o teu pedido de forma gratuíta no centro que prefiras. Dependendo da dispoñibilidade do produto en cada centro, poderás recollelo no día ou máis adiante.
    • SuperCor: Por só 1 euro podes recoller o teu pedido en calquera tenda Supercor.
    • Outros puntos de recollida: Por 2 euros tamén podes seleccionar outros puntos de recollida, como oficinas de Correos, papelarías, librerías, quioscos, tendas de informática...

     

    PASO 3

    Unha vez realizado o teu pedido, informarémoste detalladamente por correo electrónico e SMS (se así o prefires) do estado do teu pedido e cando podes ir recollelo ao punto seleccionado.

    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Onde recollo o meu pedido Click&Collect nos centros de El Corte Inglés?

    Podes elixir recoller o teu pedido no seu correspondente departamento/planta ou nos puntos de recollida Click&Collect (carta de compra) que hai en cada centro.

    Se o pedido está composto de produtos de diferentes familias (unha camisa e un DVD, por exemplo) xuntarémolos no punto de recollida para que non teñas que pasar por cada departamento e así evitarche posibles molestias.

    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Onde recollo o meu pedido Click&Collect en Supercor e outros puntos de recollida?

    Podes recoller o teu pedido Click&Collect en tendas Supercor e noutros puntos de recollida (Correos, papelarías, librerías, quioscos, tendas de informática...). Diríxete a calquera caixa ou comunica a un responsable da tenda que tes un pedido Click&Collect pendente de recoller.

    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Que documentación debo presentar para poder recoller o meu pedido Click&Collect?

    Para recoller o teu pedido Click&Collect, só necesitas presentar o teu DNI e o correo electrónico de recollida de pedido, que enviamos á conta de correo que seleccionaras, para poder recoller a túa compra.

    Se seleccionas un punto Celeritas, enviarémosche ao correo electrónico un código PIN que deberás facilitar para recoller o teu pedido.

    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Pode recoller o meu pedido Click&Collect outra persoa?

    Durante o proceso de compra, podes elixir se o pedido Click&Collect o recolles ti ou autorizas outra persoa se non podes ir recollelo. A devandita persoa deberá presentar o seu DNI e o correo electrónico de recollida de pedido para recibir a compra.

    Se ao realizares o pedido con recollida en centro comercial optaches por un pagamento aprazado, o pedido só o poderá recoller o titular da compra, xa que este deberá asinar o contrato de financiamento no momento da recollida.

    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • A que hora podo recoller un pedido Click&Collect?

    Podes recoller o teu pedido Click&Collect no seu correspondente Departamento ou no punto C&C (carta de compra) que elixiras dentro da mesma franxa horario de Centro Comercial. O horario de cada Centro pode variar, pero o máis común é que abra de luns sábado de 10:00 a 22:00, e de 11:00 a 21:00 os domingos. Ten en conta que hai departamentos ou plantas dentro dun mesmo centro que os domingos non abre e que a Entrega en 48 horas non se aplica neste caso, só en envío a domicilio. De calquera xeito, recomendámosche consultar os horarios de cada centro aquí.

    Noutros puntos de recollida (Correos e Celéritas) o horario pode variar bastante. Ao facer o pedido e seleccionar o punto de recollida, aparece o horario e días de apertura do devandito punto.

    Para calquera dúbida con respecto á recollida de pedidos con Click&Collect, chama o teléfono de atención ao cliente de centros comerciais: 900 373 050.

    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • De canto tempo dispoño para recoller o meu pedido Click&Collect?

    Para pedidos de Click&Collect e outros puntos de recollida (Celéritas e Correos) dispós de 7 días naturais dende a notificación por correo electrónico que te informa de que xa está dispoñible.

    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Que acontece se non recollo un pedido Click&Collect no prazo indicado?

    Se non recolles o pedido no prazo indicado, que é de 7 días dende a recepción do correo electrónico, devolverase aos nosos almacéns e realizarase o reembolso conforme á forma de pagamento elixida unha vez recibido.

    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Podo probar os produtos no centro comercial onde recolla o pedido?

    Se o pedido o recolles no seu respectivo departamento/planta, podes probalo sen problema e, se non é do teu gusto, podes cambialo ou devolvelo no momento.

    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Podo devolver o meu pedido se o recollín en tendas Supercor e outros puntos de recollida?

    Os pedidos Click&Collect con recollida en Supercor e outros puntos teñen as mesmas formas de devolución que calquera outro pedido con envío a domicilio. Podes devolvelo chamando o servizo de atención o cliente para que o recollan no teu domicilio, achegándote a calquera Centro e a través de Correos e Celéritas, de acordo co previsto no Real decreto 1246/2008, do 18 de xullo.

    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Podo devolver o meu pedido se o recollín nun centro de El Corte Inglés?
    Os pedidos de Click&Collect con recollida en Centros Comerciais só se poden devolver en centros. 
    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Por que na compra non podo seleccionar Click&Collect en El Corte Inglés?

    É posible que no proceso de compra só poidas escoller a opción de envío a domicilio. Esta situación sucede cando non hai stock nos Centros Comerciais e por iso o envío realizarase dende os nosos almacéns.

    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!

Temas de axuda: Click&Collect