6 tema nesta sección
  • Como devolvo un produto Marketplace?

    Para realizar a túa devolución, podes utilizar calquera destes medios, nós comunicarémosllo ao vendedor inmediatamente:

    1. Por teléfono no 900 373 111 se chamas dende un teléfono fixo, ou no 901 464 111 se chamas dende un teléfono móbil.
    2. Por correo electrónico no enderezo: clientes@elcorteingles.es.
    3. Utilizando o formulario de desistencia que podes descargar  aquí e que poderás remitir tamén por correo electrónico ao enderezo clientes@elcorteingles.es. Neste caso deberás poñer no asunto FORMULARIO DE DESISTENCIA MARKET PRACE.
    4. Unicamente para os produtos de Electrónica e tecnoloxía poderá realizarse a devolución no servizo de Atención ao Cliente dos centros de El Corte Inglés.

    O produto debe estar sen utilizar e en perfectas condicións. Incluídos os accesorios, documentación e embalaxe orixinal, no caso contrario, o ben sufrirá unha depreciación.

    Só serás responsable da diminución de valor dos bens que resulte dunha manipulación distinta á necesaria para establecer a natureza, as características e o funcionamento dos bens.

    Para calquera forma de devolución (domicilio ou centro comercial), a mercadoría será revisada nas instalacións do vendedor. Unha vez comprobado o seu correcto estado, procederase ao reintegro do importe e gastos de envío, conforme á modalidade de pagamento realizada polo cliente, agás pagamento en efectivo, que se reintegrará mediante transferencia bancaria e, en todo caso, nun prazo non superior a 14 días naturais dende a recepción da mercadoría devolta.

    O custo directo da devolución do ben ou servizo será asumido polo cliente segundo se recolle na LGCU, o importe indicarase na folla do produto.

    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Que é un produto Marketplace?

    Un produto Marketplace é un produto vendido por terceiros a través do web de El Corte Inglés. Para saber se un produto é Marketplace, na presentación do artigo indicarase "Vendido por... ".

     

    Non somos responsables dos artigos ofrecidos, nin das ofertas que o terceiro poida facer, nin da garantía dos devanditos artigos. Tamén os poderás identificar cando recibas o teu pedido, xa que no Documento de Venda aparecerán as seguintes iniciais MKTP.

    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Que condicións teñen os produtos Marketplace?

    Cada vendedor Marketplace establece as súas propias condicións. El Corte Inglés só facilita as transaccións a través da súa plataforma, non é nin o comprador, nin o vendedor deses artigos, soamente facilitamos o espazo para que estas se realicen, por iso a compra dun destes artigos só concirne ao comprador e ao vendedor: El Corte Inglés non forma parte do devandito contrato e polo tanto non asume ningunha responsabilidade ao respecto, nin é representante do vendedor.

    O vendedor é o único responsable da venda dos seus produtos, así como de ofrecer asistencia ao cliente sobre calquera asunto relacionado coa transacción e de ofrecer a garantía que o Real decreto lexislativo 1/2007, do 16 de novembro, outorga aos bens de natureza duradeira, 2 anos a partir da data de compra e/ou entrega.

    El Corte Inglés só participará como intermediario entre ambos os dous en caso de incidencias no pedido ou reclamacións, para que comprador e vendedor cheguen a un acordo xusto. Para iso, El Corte Inglés prestará os servizos de Atención ao Cliente a través do seu propio servizo, que as comunicará, unha vez recibidas, ao vendedor.

    Os vendedores de Market Place só entregan os seus produtos en España peninsular e Baleares.

    Os produtos Market Place son ofrecidos por terceiros, por iso non serán aplicables os prezos as ofertas e/ou promocións que El Corte Inglés faga no seu web.

    Se tras recibir o pedido desexas cambiar o talle ou cor do produto recibido, poderás realizalo de forma gratuíta a través de dos seguintes medios: 

    a) Por teléfono no 900 373 111 se chamas dende un teléfono fixo, ou no 901 464 111 se chamas dende un teléfono móbil

    b) Por correo electrónico no enderezo clientes@elcorteingles.es

    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Como se envía un produto Marketplace?

    Cada vendedor pode establecer os seus propios gastos de envío e fixar os seus prazos de entrega, por iso recomendámosche que leas atentamente as condicións na pestana de envío e devolucións da páxina de produto antes de realizares o pedido. A estes produtos non é aplicable a Tarifa Plana en gastos de envío.

    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Como se paga un produto Marketplace?

    Para pagar un produto Marketplace, podes utilizar os seguintes medios:

    • Tarxeta de Compra El Corte Inglés.
    • Tarxeta Regalo El Corte Inglés (1).
    • Tarxeta de crédito ou débito: Visa, MasterCard, 4B, Euro 6000, Mestre española, American Express, Diners Club e JCB.
    • PAYPAL.

    O vendedor non terá acceso aos datos relacionados co pagamento.

    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Que prazo de devolución teñen os produtos Marketplace?
    Os produtos de marketplace teñen un prazo de devolución de 14 días naturais.
    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!

Temas de axuda: Marketplace