7 tema nesta sección
  • Cando se produce o cargo das compras que realicei?
    O cargo das compras prodúcese o último día do mes seguinte ás compras. O cargo sempre se realiza o mesmo día para todos os nosos clientes, polo que non se pode cambiar o día de cargo.
    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Que é un recibo?

    Un recibo é o documento que informa do importe que deberemos na túa conta bancaria por cada un dos produtos contratados con vencemento no mes.

    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Pódese aprazar un recibo?

    Só se poden aprazar recibos de Tarxeta se se solicita antes do día 20 do mes seguinte, e leva asociados gastos de xestión.

    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Se se me pasou a data para poder aprazar o recibo, que podo facer?

    Se se che pasou a data para aprazar un recibo, acude ao Servizo de Atención ao Cliente nos nosos centros comerciais ou solicítao a través do teléfono gratuíto 900 184 184.

    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Como se pode cancelar a débeda da miña Tarxeta?

    Podes cancelar a débeda da túa tarxeta de tres formas:

    • No Servizo de Atención ao Cliente dos nosos centros comerciais.
    • Enviando unha transferencia ao número de conta IBAN ES24 0049 5199 1527 1601 0958 (tras coñecer o saldo de ingreso, consultable a través do teléfono 91 800 25 14).
    • Chamando o teléfono 91 800 25 14 (pagamento con tarxeta).
    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Como se pode pagar un recibo se mo devolveron?

    Para pagar un recibo se cho devolveron, podes optar por estas opcións:

    • No Servizo de Atención ao Cliente dos nosos centros comerciais.
    • Enviando unha transferencia ao número de conta IBAN ES24 0049 5199 1527 1601 0958 (tras coñecer o saldo de ingreso, consultable a través do teléfono 91 800 25 14).
    • Chamando o teléfono 91 800 25 14 (pagamento con tarxeta).
    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Implica gastos a devolución dun recibo?
    Hai gastos de devolución e xuros de mora en función do atraso no pagamento.
    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!

Temas de axuda: Pagamentos e Recibos