5 tema nesta sección
  • Se perdo a Tarxeta El Corte Inglés ou ma rouban, que debo facer?

    Podes comunicalo no Servizo de Atención ao Cliente dos nosos centros comerciais, a través do teléfono gratuíto 900 184 184 ou accedendo directamente á túa conta de cliente de Financeira El Corte Inglés (Preme en "Os meus datos" - "Roubo ou extravío" e dende aí poderás bloquear a tarxeta).

    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Que é o PIN da Tarxeta?

    O PIN é un número de 4 díxitos secreto que che permite acceder á túa Área Privada, consultar e operar con todos os teus produtos.

    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Como xero o meu PIN?
    O PIN xéralo online dende o web nun proceso sinxelo. Se tes calquera dúbida, consúltanos no teléfono gratuíto 900 184 184.
    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Como se utiliza o PIN?
    Cando accedas á túa Área Privada, tes que introducir o número da túa Tarxeta e o PIN. Desta forma poderás operar de forma segura no noso web.
    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!
  • Podo cambiar o PIN?
    Podes cambiar todas as opcións do teu PIN dende a sección Os meus Datos, dentro da túa área de cliente.
    Foi útil?SiNon
    Queres comentarnos algo máis?Non, grazasEnviar
    Grazas!

Temas de axuda: Seguridade