1 gaiak atal honetan
  • Zer egin behar dut erreklamazio bat jartzeko?

    Gure Bezeroaren Arreta sailaz eta iradokizun/erreklamazioen inprimakiaz gain, bezeroentzako erreklamazio-orriak ditugu Merkataritza Guneetan.

    Gatazkak konpontzeko eta beste edozein foruri uko eginez, aldeak erabiltzailearen helbidearen epaitegi eta auzitegien eraginpean jartzen dira. Horrez gain, Confianza Online sistemara atxikitako erakunde gisa, Kode Etikoan ezarritakoarekin bat, Internet bidezko kontratazio edo publizitatearekin, datuen babesarekin edo adingabeen babesarekin lotura duen gatazkaren bat egonez gero, erabiltzaileak Confianza Online sistemako gatazkak judizioz kanpo ebazteko sistema erabili ahal izango du  (www.confianzaonline.es).

    Europako Parlamentuaren eta Kontseiluaren 524/2013 (EB) Araudiaren arabera, 2013ko maiatzaren 21ekoa, bezeroak sarbidea du auziak linean ebazteko Europar Batasunaren plataformara.

    Benetan erabilgarria izan al duzu?BadaNo
    Beste zerbait esan nahi al duzu?Ez, eskerrakBidali
    Eskerrik asko!

Laguntza gaiak: Erreklamazioa