Preguntes més freqüents

  • De quines maneres puc contactar amb El Corte Inglés?

    Per contactar amb nosaltres t’oferim diversos telèfons i adreces de correu, en funció de l’ajuda que necessitis:

    1. Informació sobre la nostra activitat de comerç electrònic

    Si vols informació sobre el servei de compra o vols conèixer la situació de la teva comanda, truca al telèfon 900 373 111 a la teva disposició els 365 dies de l’any o escriu-nos un correu a clientes@elcorteingles.es.

    2. Informació general sobre El Corte Inglés

    Truca al telèfon d’Atenció al Client 901 122 122 horari de dilluns a dissabte de 9.00 a 22.00 h i diumenges de 10.00 a 21.00 h o escriu-nos un correu a servicio_clientes@elcorteingles.es.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’hagi estat útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Com puc presentar una reclamació?

    Podràs reclamar al nostre departament d’Atenció al Client a l’adreça electrònica següent: clientes@elcorteingles.es o emplenant aquest formulari. A més, t’informem que disposes de fulls de reclamacions en els nostres Centres Comercials.

    Les parts se sotmeten, a la seva elecció, per a la resolució dels conflictes i amb renúncia a qualsevol altre fur, als jutjats i tribunals del domicili de l’usuari.

    D’altra banda, i després d’haver exhaurit la via anterior, t’informem que la nostra entitat està adherida a Confianza Online, associació sense ànim de lucre inscrita en el Registre Nacional d’Associacions, Grup 1, Secció 1, número nacional 594400, CIF G85804011, c/ Castelló 24, Esc. 1 2n esq., 28001 Madrid (Espanya). Tingues en compte que, per reclamar a Confianza Online, primer has d’haver presentat la reclamació a El Corte Inglés, requisit essencial perquè et puguin atendre.

    Aquestes Condicions generals es regeixen per la llei espanyola. Així mateix, en compliment del que disposa la Llei de resolució alternativa de litigis, informem els consumidors que, com a entitat adherida i en els termes del Codi ètic, els usuaris podran adreçar-se a Confianza Online per a la resolució alternativa de possibles controvèrsies (https://www.confianzaonline.es/consumidores/como-reclamar/formulario-reclamaciones/). Si aquestes es refereixen a transaccions electròniques amb consumidors, o a la protecció de dades quan estiguin relacionades amb aquest àmbit, les reclamacions seran resoltes pel Comitè de Mediació de Confianza Online, acreditat per a la resolució alternativa de litigis en matèria de consum. Si les reclamacions tracten sobre publicitat digital o sobre protecció de dades relacionada amb aquest àmbit, seran sotmeses al Jurat de la Publicitat d’AUTOCONTROL.

    D’acord amb el Reglament (UE) núm. 524/2013 del Parlament Europeu i del Consell, de 21 de maig de 2013, posem a disposició del client l’enllaç següent, que permet accedir a la plataforma de resolució de litigis en línia de la Unió Europea.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’hagi estat útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Puc retornar un producte?

    Els terminis de canvi i devolució quedaran suspesos en centres comercials fins que se’n recobri l’activitat habitual. Es podran canviar i retornar les comandes realitzades amb tramesa a domicili i les tramitades amb lliurament a Supercor.

    Els terminis marcats per a la devolució en centres comercials es començaran a aplicar des del primer dia de la seva obertura, sempre que la mercaderia compleixi les condicions de devolució.

    Els canvis i devolucions de comandes realitzades a través del nostre web els pots tramitar des de la secció El meu compte. Per a les comandes realitzades amb recollida a Supercor o per consultar qualsevol altre dubte, et pots posar en contacte amb:

    La majoria de productes comprats a El Corte Inglés es poden retornar, sempre que conservin l’embalatge original i estiguin en perfectes condicions, incloent-hi accessoris, documentació i embalatge original, en cas contrari, el bé patirà una depreciació. Hi ha algunes excepcions i terminis determinats per poder efectuar la devolució.

    Recorda que, per canviar un producte, cal lliurar el tiquet de compra. Si has comprat un producte al nostre web, el tiquet de compra serà el correu que vas rebre en què s’informa a l’assumpte que s'ha lliurat la comanda (document de venda).

    D’acord amb les excepcions al dret de desistiment regulades pel RDL 1/2007, no s’admetrà la devolució d’aquells productes configurats a mida (personalitzats).

    Només seràs responsable de la disminució de valor dels béns que sigui resultat d'una manipulació diferent de la necessària per establir la naturalesa, les característiques i el funcionament dels béns.

    Això s’aplicarà també a articles com telèfons mòbils, tauletes, ordinadors, etc., aparells en què t’hagis registrat, activat les prestacions de seguretat, geolocalització o patrons, ja que la inicialització d’aquests dispositius requereix el registre previ i voluntari de les teves dades personals, les quals queden emmagatzemades en la memòria del terminal.

    Una vegada rebuda la mercaderia als nostres magatzems i comprovat l’estat d’aquesta, es reintegraran l’import i les despeses de tramesa, conforme a la modalitat de pagament realitzada pel client, tret de pagament en efectiu; en aquest darrer cas, es reintegrarà mitjançant transferència bancària i, en tot cas, en un termini no superior a 14 dies naturals des de la recepció de la mercaderia retornada. El cost directe de la devolució del bé o servei serà assumit pel client segons es recull a la LGCU.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’hagi estat útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Quins productes no es poden retornar?

    Gairebé tots els productes es poden retornar o canviar mentre estiguin sense utilitzar i en perfectes condicions, incloent-hi accessoris, documentació i embalatge original. Però hi ha excepcions al dret de desistiment. La devolució no serà aplicable a:

    • La prestació de serveis, una vegada el servei s’hagi executat completament, quan l’execució hagi començat, amb previ consentiment exprés del consumidor i usuari i amb el reconeixement per la seva part que és conscient que, un cop el contracte hagi estat completament executat per l’empresari, haurà perdut el seu dret de desistiment.
    • El subministrament de béns o la prestació de serveis el preu dels quals depengui de fluctuacions del mercat financer que l’empresari no pugui controlar i que es puguin produir durant el període de desistiment.
    • El subministrament de béns confeccionats conforme a les especificacions del consumidor i usuari o clarament personalitzats (per exemple: armes, mobles, roba a mida, robes customitzades, com ara samarretes esportives amb nom personal).
    • El subministrament de béns que es puguin deteriorar o caducar amb rapidesa (per exemple, aliments, flors, paneres de fruita...).
    • El subministrament de béns precintats que no siguin aptes per ser retornats per raons de protecció de la salut o d’higiene i que hagin estat desprecintats després del lliurament (per exemple, arracades, tots els articles de bellesa, articles de tocador, cosmètics, neteja personal, accessoris per als cabells, roba interior, màscares higièniques, nòrdics, matalassos, coixí, fundes protectores, topper, mitges i pantis i tots aquells productes d’ús corporal).
    • El subministrament de béns que, després del seu lliurament i tenint en compte la seva naturalesa, s’hagin barrejat de manera indissociable amb altres béns.
    • El subministrament de begudes alcohòliques el preu de les quals hagi estat acordat en el moment de subscriure el contracte de venda i que no es puguin lliurar abans de 30 dies, i el valor real de les quals depengui de fluctuacions del mercat que l’empresari no pugui controlar.
    • Els contractes en què el consumidor i usuari hagi sol·licitat específicament a l’empresari que el visiti per efectuar operacions de reparació o manteniment urgent; si, en aquesta visita, l’empresari presta serveis addicionals als sol·licitats específicament pel consumidor o subministra béns diferents de les peces de recanvi utilitzades necessàriament per efectuar les operacions de manteniment o reparació, el dret de desistiment s’ha d’aplicar a aquests serveis o béns addicionals.
    • El subministrament d’enregistraments sonors, vídeos, videojocs i programes informàtics precintats facilitats en qualsevol suport físic (CD, vinil, DVD, Blu-ray, etc.) que hagin estat desprecintats pel consumidor i usuari després del lliurament.
    • El subministrament de contingut digital que no es presti en un suport material.
    • No s’admetran devolucions dels medicaments veterinaris una vegada hagin estat dispensats i lliurats al comprador, tret d’aquells que hagin estat subministrats per error, no es corresponguin amb la comanda, hagin estat danyats durant el transport, hi existeixi una alerta per defectes de qualitat o per raons de farmacovigilància veterinària, o quan en sigui necessària la retirada d’acord amb el que preveu el Reial decret 1246/2008, de 18 de juliol.
    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’hagi estat útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Quins són els terminis de devolució o canvi d’un producte?

    Els terminis de devolució que es detallen a continuació començaran a comptar des del lliurament de la comanda:

    • 60 dies naturals: productes de moda i roba esportiva, accessoris, calçat, parament.
    • 30 dies naturals: mobles i tèxtils de la llar.
    • 30/15 dies naturals: rellotgeria i bijuteria, segons la firma.
    • 15 dies naturals: els productes de perfumeria i cosmètica, lleure i cultura, material esportiu, joguines, il·luminació i tots aquells amb components elèctrics o mecànics.

    Cal que el producte no s'hagi utilitzat, sense muntar i que estigui en perfectes condicions, incloent-hi accessoris, documentació i embalatge original, en cas contrari, el bé patirà una depreciació.D’acord amb les excepcions al dret de desistiment regulades pel RDL 1/2007, no s’admetrà la devolució d’aquells productes configurats a mida (personalitzats).

    Només seràs responsable de la disminució de valor dels béns que sigui resultat d'una manipulació diferent de la necessària per establir la naturalesa, les característiques i el funcionament dels béns. Això s’aplicarà també a articles com telèfons mòbils, tauletes, ordinadors, etc., aparells en què t’hagis registrat, activat les prestacions de seguretat, geolocalització o patrons, ja que la inicialització d’aquests dispositius requereix el registre previ i voluntari de les teves dades personals, les quals queden emmagatzemades en la memòria del terminal.

    Una vegada rebuda la mercaderia als nostres magatzems i comprovat l’estat d’aquesta, es reintegraran l’import i les despeses d’enviament, conforme a la modalitat de pagament realitzada pel client, tret de pagament en efectiu; en aquest darrer cas, es reintegrarà mitjançant transferència bancària i, en tot cas, en un termini no superior a 14 dies naturals des de la recepció de la mercaderia retornada.  El cost directe de la devolució del bé o servei serà assumit pel client segons es recull a la LGCU.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’hagi estat útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
Contacta amb nosaltres
A la teva disposició els 365 dies de l’any.
(Els dies 24 i 31 de desembre només fins a les 14h. i les consultes
relacionades amb el servei de Lliurament el mateix dia fins a les 18h.)