Preguntes més freqüents

  • Quins són els terminis de devolució o canvi d’un producte?

    Els terminis de devolució que es detallen a continuació començaran a comptar des del lliurament de la comanda:

    • 60 dies naturals: productes de moda i roba esportiva, accessoris, calçat, parament i tèxtils de la llar.
    • 30 dies naturals: mobles.
    • 30/15 dies naturals: rellotgeria i bijuteria, segons la firma.
    • 15 dies naturals: els productes de perfumeria i cosmètica, lleure i cultura, material esportiu, joguines, il·luminació i tots aquells amb components elèctrics o mecànics.

    Cal que el producte no s'hagi utilitzat, sense muntar i que estigui en perfectes condicions, incloent-hi accessoris, documentació i embalatge original, en cas contrari, el bé patirà una depreciació.D’acord amb les excepcions al dret de desistiment regulades pel RDL 1/2007, no s’admetrà la devolució d’aquells productes configurats a mida (personalitzats).

    Només seràs responsable de la disminució de valor dels béns que sigui resultat d'una manipulació diferent de la necessària per establir la naturalesa, les característiques i el funcionament dels béns. Això s’aplicarà també a articles com telèfons mòbils, tauletes, ordinadors, etc., aparells en què t’hagis registrat, activat les prestacions de seguretat, geolocalització o patrons, ja que la inicialització d’aquests dispositius requereix el registre previ i voluntari de les teves dades personals, les quals queden emmagatzemades en la memòria del terminal.

    Una vegada rebuda la mercaderia als nostres magatzems i comprovat l’estat d’aquesta, es reintegraran l’import i les despeses d’enviament, conforme a la modalitat de pagament realitzada pel client, tret de pagament en efectiu; en aquest darrer cas, es reintegrarà mitjançant transferència bancària i, en tot cas, en un termini no superior a 14 dies naturals des de la recepció de la mercaderia retornada.  El cost directe de la devolució del bé o servei serà assumit pel client segons es recull a la LGCU.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Puc retornar un producte des del meu domicili?

    Per retornar un producte des del teu domicili posa’t en contacte amb nosaltres per fer la recollida del producte (excepte comandes Click&Collect recollides a un centre comercial, que només es poden retornar en centres).

    Pots fer-ho de dues maneres:

    Per telèfon: 900 373 111 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil

    Per correu electrònic: Envia’ns un correu a l’adreça clientes@elcorteingles.es adjuntant el formulari de desistiment.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Puc retornar un producte?

    La majoria de productes comprats a El Corte Inglés es poden retornar, sempre que conservin l’embalatge original i estiguin en perfectes condicions, incloent-hi accessoris, documentació i embalatge original, en cas contrari, el bé patirà una depreciació. Hi ha algunes excepcions i terminis determinats per poder efectuar la devolució. Consulta aquestes preguntes: Quins són els terminis de devolució o canvi d’un producte? - Quins productes no es poden retornar?

    D’acord amb les excepcions al dret de desistiment regulades pel RDL 1/2007, no s’admetrà la devolució d’aquells productes configurats a mida (personalitzats).

    Només seràs responsable de la disminució de valor dels béns que sigui resultat d'una manipulació diferent de la necessària per establir la naturalesa, les característiques i el funcionament dels béns.

    Això s’aplicarà també a articles com telèfons mòbils, tauletes, ordinadors, etc., aparells en què t’hagis registrat, activat les prestacions de seguretat, geolocalització o patrons, ja que la inicialització d’aquests dispositius requereix el registre previ i voluntari de les teves dades personals, les quals queden emmagatzemades en la memòria del terminal.

    Una vegada rebuda la mercaderia als nostres magatzems i comprovat l’estat d’aquesta, es reintegraran l’import i les despeses de tramesa, conforme a la modalitat de pagament realitzada pel client, tret de pagament en efectiu; en aquest darrer cas, es reintegrarà mitjançant transferència bancària i, en tot cas, en un termini no superior a 14 dies naturals des de la recepció de la mercaderia retornada. El cost directe de la devolució del bé o servei serà assumit pel client segons es recull a la LGCU.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Hi ha despeses de devolució?

    Les despeses de devolució a través de Correos i el servei Celeritas és de 2 €.

    En cas de devolució d’articles la recollida dels quals es faci al domicili, el cost directe de la devolució del bé o servei l’assumirà el client, d’acord amb el que s’estableix a la LGCU.

    Formes de devolució i costos si el producte pesa 15 quilos o menys

     
    Lloc d’origen Forma de devolució Devolució parcial Devolució total
    Espanya peninsular i les Balears Truca al  900 373 111 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil, o escriu-nos un correu a l’adreça clientes@elcorteingles.es, perquè puguem concertar el moment de la recollida. També podràs adjuntar al correu el formulari de desistiment. 5,90 € 7,90 €
    Canàries Truca al  900 373 111 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil, o escriu-nos un correu a l’adreça clientes@elcorteingles.es, perquè puguem concertar el moment de la recollida. També podràs adjuntar al correu el formulari de desistiment. 12 € 18 €

    Formes de devolució i costos si el producte pesa més de 15 quilos o és supervoluminós

    Lloc d’origen Forma de devolució Cost directe de devolució
    Recollida a Espanya peninsular, Balears i Canàries Truca al  900 373 111 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil, o escriu-nos un correu a l’adreça clientes@elcorteingles.es, perquè puguem concertar el moment de la recollida. També podràs adjuntar al correu el formulari de desistiment. 30 €

    També depenent de la zona geogràfica, les despeses, les condicions i els modes de tramesa poden variar:

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Puc retornar un producte a través de Correos/Celeritas?

    Pots retornar productes a través de la xarxa de Correos i el servei Celeritas, excepte els articles venuts per tercers (Market Place). Consulta les condicions especials de cada article a la pestanya TRAMESA I DEVOLUCIONS. El cost directe de la devolució és de 2 €.

    Per fer la devolució, truca al telèfon d’Atenció al Client 900 373 111 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil, on t’informaran del punt de recollida més proper al teu domicili i et demanaran una adreça electrònica.

    Posteriorment, rebràs un correu electrònic amb la confirmació de la devolució i un enllaç on et podràs baixar l’etiqueta. Un cop preparat el paquet, enganxa a l’exterior aquesta etiqueta i porta’l al punt de recollida seleccionat.

    L’etiqueta té una validesa de 14 dies; transcorregut aquest termini s’anul·larà i la devolució no serà admesa als punts.

    Només s’admetran devolucions als punts de recollida d’Espanya peninsular i Balears.

    Estan exclosos del sistema de devolució als punts de recollida, a més de les excepcions al dret de desistiment, els productes voluminosos de més de 15 kg de pes i els productes subjectes a condicions particulars.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos alguna cosa més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
Contacta amb nosaltres
  • Per a consultes relacionades exclusivament amb la pàgina web 900 373 111 si truques des d’un fix
    901 464 111 si truques des d’un mòbil
    clientes@elcorteingles.es
A la teva disposició els 365 dies de l’any.
(Els dies 24 i 31 de desembre només fins a les 14h. i les consultes
relacionades amb el servei de Click & Express fins a les 16h.)