2 temas en aquesta secció
  • De quines maneres puc contactar amb El Corte Inglés?

    Per contactar amb nosaltres t’oferim diversos telèfons i adreces de correu, en funció de l’ajuda que necessitis:

    1. Informació sobre la nostra activitat de comerç electrònic

    Si vols informació sobre el servei de compra o vols conèixer la situació de la teva comanda, truca al telèfon 900 373 111 a la teva disposició els 365 dies de l’any o escriu-nos un correu a clientes@elcorteingles.es.

    2. Informació general sobre El Corte Inglés

    Truca al telèfon d’Atenció al Client 901 122 122 horari de dilluns a dissabte de 9.00 a 22.00 h i diumenges de 10.00 a 21.00 h o escriu-nos un correu a servicio_clientes@elcorteingles.es.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’hagi estat útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Com puc presentar una reclamació?

    Podràs reclamar al nostre departament d’Atenció al Client a l’adreça electrònica següent: clientes@elcorteingles.es o emplenant aquest formulari. A més, t’informem que disposes de fulls de reclamacions en els nostres Centres Comercials.

    Les parts se sotmeten, a la seva elecció, per a la resolució dels conflictes i amb renúncia a qualsevol altre fur, als jutjats i tribunals del domicili de l’usuari.

    D’altra banda, i després d’haver exhaurit la via anterior, t’informem que la nostra entitat està adherida a Confianza Online, associació sense ànim de lucre inscrita en el Registre Nacional d’Associacions, Grup 1, Secció 1, número nacional 594400, CIF G85804011, c/ Castelló 24, Esc. 1 2n esq., 28001 Madrid (Espanya). Tingues en compte que, per reclamar a Confianza Online, primer has d’haver presentat la reclamació a El Corte Inglés, requisit essencial perquè et puguin atendre.

    Aquestes Condicions generals es regeixen per la llei espanyola. Així mateix, en compliment del que disposa la Llei de resolució alternativa de litigis, informem els consumidors que, com a entitat adherida i en els termes del Codi ètic, els usuaris podran adreçar-se a Confianza Online per a la resolució alternativa de possibles controvèrsies (https://www.confianzaonline.es/consumidores/como-reclamar/formulario-reclamaciones/). Si aquestes es refereixen a transaccions electròniques amb consumidors, o a la protecció de dades quan estiguin relacionades amb aquest àmbit, les reclamacions seran resoltes pel Comitè de Mediació de Confianza Online, acreditat per a la resolució alternativa de litigis en matèria de consum. Si les reclamacions tracten sobre publicitat digital o sobre protecció de dades relacionada amb aquest àmbit, seran sotmeses al Jurat de la Publicitat d’AUTOCONTROL.

    D’acord amb el Reglament (UE) núm. 524/2013 del Parlament Europeu i del Consell, de 21 de maig de 2013, posem a disposició del client l’enllaç següent, que permet accedir a la plataforma de resolució de litigis en línia de la Unió Europea.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’hagi estat útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!

Temes d'ajuda: Contacte