Els canvis i devolucions de comandes fetes a través del nostre web, els pots tramitar des de la secció El meu compte. Per a les comandes fetes amb recollida a Supercor o per consultar qualsevol altre dubte, et pots posar en contacte amb:
1. Informació sobre el nostre servei de compra en línia:
Si vols informació sobre el servei de compra de consultes de NO alimentació, truca al telèfon 900 363 900 a la teva disposició els 365 dies de l’any o escriu-nos un correu a clientes@elcorteingles.es.
Si desitges informació sobre el servei de Supermercat, truca al telèfon 900 474 656.
2. Per a qualsevol altre dubte, pots trucar al nostre servei d’informació general sobre El Corte Inglés:
Truca al telèfon d’Atenció al Client 900 363 900, en horari de dilluns a dissabte de 9:00 a 22:00 h i diumenges de 10:00 a 21:00 h o escriu-nos un correu a servicio_clientes@elcorteingles.es.
La majoria de productes comprats a El Corte Inglés es poden retornar, sempre que conservin l’embalatge original i estiguin en perfectes condicions, incloent-hi accessoris, documentació i embalatge original, en cas contrari, el bé patirà una depreciació. Hi ha algunes excepcions i terminis determinats per poder efectuar la devolució.
Recorda que, per canviar un producte, cal lliurar el tiquet de compra. Si has comprat un producte al nostre web, el tiquet de compra serà el correu que vas rebre en què s’informa a l’assumpte que s'ha lliurat la comanda (document de venda).
D’acord amb les excepcions al dret de desistiment regulades pel RDL 1/2007, no s’admetrà la devolució d’aquells productes configurats a mida (personalitzats).
Només seràs responsable de la disminució de valor dels béns que sigui resultat d'una manipulació diferent de la necessària per establir la naturalesa, les característiques i el funcionament dels béns.
Això s’aplicarà també a articles com telèfons mòbils, tauletes, ordinadors, etc., aparells en què t’hagis registrat, activat les prestacions de seguretat, geolocalització o patrons, ja que la inicialització d’aquests dispositius requereix el registre previ i voluntari de les teves dades personals, les quals queden emmagatzemades en la memòria del terminal.
Una vegada rebuda la mercaderia als nostres magatzems i comprovat l’estat d’aquesta, es reintegraran l’import i les despeses de tramesa, conforme a la modalitat de pagament realitzada pel client, tret de pagament en efectiu; en aquest darrer cas, es reintegrarà mitjançant transferència bancària i, en tot cas, en un termini no superior a 14 dies naturals des de la recepció de la mercaderia retornada. El cost directe de la devolució del bé o servei serà assumit pel client segons es recull a la LGCU.
Per canviar un producte per un altre (d’un altre color/talla, etc.), truca al telèfon d’Atenció al Client 900 363 900 de dilluns a dissabte de 9.00 a 22.00 hores i diumenges de 10.00 a 21.00 hores o escriu-nos un correu a servicio_clientes@elcorteingles.es.
També pots fer els canvis interactuant amb el xat a través d’“El meu compte”. Accedeix a la comanda i fes clic a “Necessites ajuda?” per iniciar la conversa.
Als punts Supercor, Correos i Celéritas no és possible fer canvis, només devolucions.
Els terminis de devolució que es detallen a continuació començaran a comptar des del lliurament de la comanda:
Cal que el producte no s'hagi utilitzat, sense muntar i que estigui en perfectes condicions, incloent-hi accessoris, documentació i embalatge original, en cas contrari, el bé patirà una depreciació.D’acord amb les excepcions al dret de desistiment regulades pel RDL 1/2007, no s’admetrà la devolució d’aquells productes configurats a mida (personalitzats).
Només seràs responsable de la disminució de valor dels béns que sigui resultat d'una manipulació diferent de la necessària per establir la naturalesa, les característiques i el funcionament dels béns. Això s’aplicarà també a articles com telèfons mòbils, tauletes, ordinadors, etc., aparells en què t’hagis registrat, activat les prestacions de seguretat, geolocalització o patrons, ja que la inicialització d’aquests dispositius requereix el registre previ i voluntari de les teves dades personals, les quals queden emmagatzemades en la memòria del terminal.
Una vegada rebuda la mercaderia als nostres magatzems i comprovat l’estat d’aquesta, es reintegraran l’import i les despeses d’enviament, conforme a la modalitat de pagament realitzada pel client, tret de pagament en efectiu; en aquest darrer cas, es reintegrarà mitjançant transferència bancària i, en tot cas, en un termini no superior a 14 dies naturals des de la recepció de la mercaderia retornada. El cost directe de la devolució del bé o servei serà assumit pel client segons es recull a la LGCU.
Pots retornar als centres comercials aquells articles adquirits a www.elcorteingles.es, sense cap cost. No s’admeten devolucions als centres d’Hipercor, Supercor, Sfera i Centre d’Oportunitats. Pots retornar els articles de Bricor als centres comercials que disposin d’aquest departament.
Hi ha diverses particularitats i excepcions. Els productes Marketplace venuts per tercers tenen les seves pròpies condicions de devolució. Hi ha articles subjectes a condicions particulars. Els pots identificar per una indicació en el producte mateix o per haver rebut juntament amb la comanda un document de venda imprès amb les lletres E.DIG a la part superior.
Pots tornar productes per mitjà de la xarxa de Correus, excepte els articles venuts per tercers (Market Place). Consulta les condicions especials de cada article a la pestanya TRAMESA I DEVOLUCIONS.
Per fer la devolució, truca al telèfon d’Atenció al Client 900 373 900 on t’informaran del punt de recollida més proper al teu domicili i et demanaran una adreça electrònica.
Posteriorment, rebràs un correu electrònic amb la confirmació de la devolució i un enllaç on et podràs baixar l’etiqueta. Un cop preparat el paquet, enganxa a l’exterior aquesta etiqueta i porta’l al punt de recollida seleccionat.
L’etiqueta té una validesa de 14 dies; transcorregut aquest termini s’anul·larà i la devolució no serà admesa als punts.
Només s’admetran devolucions als punts de recollida d’Espanya peninsular i Balears.
Estan exclosos del sistema de devolució als punts de recollida, a més de les excepcions al dret de desistiment, els productes voluminosos de més de 15 kg de pes i els productes subjectes a condicions particulars.
Per retornar un producte des del teu domicili posa’t en contacte amb nosaltres per fer la recollida del producte (excepte comandes Click&Collect recollides a un centre comercial, que només es poden retornar en centres).
Pots fer-ho de dues maneres:
Per telèfon: 900 373 900.
Per correu electrònic: Envia’ns un correu a l’adreça clientes@elcorteingles.es adjuntant el formulari de desistiment.
Si vols anul·lar la comanda, abans del lliurament, ens n’has d’informar en un termini màxim de 24 hores des que la vas fer, ja que en aquest interval pot estar viatjant i no sempre és possible aturar la tramesa. Si la comanda ja ha estat enviada, hauràs de recollir la comanda quan se’t lliuri i posar-te en contacte amb nosaltres en els terminis indicats al punt anterior “Terminis de devolució”. És imprescindible que la recullis per poder, després de la devolució i recepció/revisió per part d’El Corte Inglés al magatzem, efectuar-te l’abonament de l’import de la comanda.
Si després de rebre-la vols retornar-la, truca al telèfon d’Atenció al Client 900 363 900 des d’on prendran nota de la teva decisió; posteriorment remet-nos-la a EL CORTE INGLÉS, SUCURSAL 090 NAVE-R CTRA. ANDALUCÍA KM.22.800 VALDEMORO-28340 MADRID-ESPAÑA, i tant els costos de devolució com les despeses duaneres i els impostos locals seran responsabilitat del client.
Una vegada rebuda i comprovat que és tot correcte, t’efectuarem l’abonament.
Per retornar un producte des de les Canàries consulta la informació següent:
Forma de devolució Devolució parcial Devolució total Truca al 900 373 111, o escriu-nos un correu a l’adreça clientes@elcorteingles.es, perquè puguem concertar el moment de la recollida. També podràs adjuntar al correu el formulari de desistiment 12 € 18 €
Formes de devolució i costos si el producte pesa més de 15 quilos o és supervoluminós
Forma de devolució | Cost directe de devolució |
Truca al 900 373 111, o escriu-nos un correu electrònic a l’adreça clientes@elcorteingles.es, perquè puguem concertar el moment de la recollida. També podràs adjuntar al correu el formulari de desistiment. | 30 € |
Les recollides que portin desinstal·lació aniran sota pressupost.
Si vols anul·lar la comanda, abans del lliurament, ens n’has d’informar en un termini màxim de 24 hores des que la vas fer, ja que en aquest interval pot estar viatjant i no sempre és possible aturar la tramesa. Si la comanda ja ha estat enviada, hauràs de recollir la comanda quan se’t lliuri i posar-te en contacte amb nosaltres en els terminis indicats al punt anterior “Terminis de devolució”. És imprescindible que la recullis per poder, després de la devolució i recepció/revisió per part d’El Corte Inglés al magatzem, efectuar-te l’abonament de l’import de la comanda.
Per fer la devolució truca al telèfon d’Atenció al Client 900 373 900, des d’on prendran nota de la teva decisió, porta-la a l’oficina de Correos que desitgis: l’adreça on l’has d’enviar és a EL CORTE INGLÉS, SUCURSAL 090 NAVE-R CTRA. ANDALUCÍA KM.22.800 VALDEMORO-28340 MADRID-ESPAÑA, i tant els costos de devolució com les despeses duaneres i els impostos locals seran responsabilitat del client.
Una vegada rebuda i comprovat que és tot correcte, t’efectuarem l’abonament.
Les despeses de devolució a través de Correos i el servei Celeritas és de 2 €.
En cas de devolució d’articles la recollida dels quals es faci al domicili, el cost directe de la devolució del bé o servei l’assumirà el client, d’acord amb el que s’estableix a la LGCU.
Formes de devolució i costos si el producte pesa 15 quilos o menys
Lloc d’origen | Forma de devolució | Devolució parcial | Devolució total |
Espanya peninsular i les Balears | Truca al 900 373 900 o escriu-nos un correu a l’adreça clientes@elcorteingles.es, perquè puguem concertar el moment de la recollida. També podràs adjuntar al correu el formulari de desistiment. | 5,90 € | 7,90 € |
Canàries | Truca al 900 373 900 o escriu-nos un correu a l’adreça clientes@elcorteingles.es, perquè puguem concertar el moment de la recollida. També podràs adjuntar al correu el formulari de desistiment. | 12 € | 18 € |
Formes de devolució i costos si el producte pesa més de 15 quilos o és supervoluminós
Lloc d’origen | Forma de devolució | Cost directe de devolució |
Recollida a Espanya peninsular, Balears i Canàries | Truca al 900 373 900 o escriu-nos un correu a l’adreça clientes@elcorteingles.es, perquè puguem concertar el moment de la recollida. També podràs adjuntar al correu el formulari de desistiment. | 30 € |
També depenent de la zona geogràfica, les despeses, les condicions i els modes de tramesa poden variar:
Gairebé tots els productes es poden retornar o canviar mentre estiguin sense utilitzar i en perfectes condicions, incloent-hi accessoris, documentació i embalatge original. Però hi ha excepcions al dret de desistiment. La devolució no serà aplicable a:
En general, qualsevol producte adquirit a una botiga d'El Corte Inglés es podrà canviar o retornar a un altre, acudint al dept. corresponent al que pertany la mercaderia. No obstant això, cal tenir en compte aquestes peculiaritats:
Pots retornar un article de la marca Sfera adquirit a El Corte Inglés i botigues El Corte Inglés a qualsevol botiga del grup Sfera. Si el producte ha estat adquirit a una botiga de Sfera, podràs fer la devolució a qualsevol centre d’El Corte Inglés o botiga El Corte Inglés on tingui presència aquesta marca
Per realitzar la devolució, es pot fer servir qualsevol d’aquests mitjans, nosaltres li ho comunicarem al venedor immediatament:
Cal que el producte no s’hagi utilitzat i que estigui en perfectes condicions, incloent-hi accessoris, documentació i embalatge original, en cas contrari, el bé patirà una depreciació.
Només seràs responsable de la disminució de valor dels béns que sigui resultat d’una manipulació diferent de la necessària per establir la naturalesa, les característiques i el funcionament dels béns.
Per a qualsevol forma de devolució (domicili o centre comercial), la mercaderia serà revisada a les instal·lacions del venedor. Una vegada comprovat l’estat correcte de la mercaderia, es reintegraran l’import i les despeses d’enviament, conforme a la modalitat de pagament realitzada pel client, tret de pagament en efectiu; en aquest darrer cas, es reintegrarà mitjançant transferència bancària i, en tot cas, en un termini no superior a 14 dies naturals des de la recepció de la mercaderia retornada.
El cost directe de la devolució del bé o servei serà assumit pel client segons es recull a la LGCU. L’import s’indicarà al full del producte.
Per retornar o canviar un producte cal presentar el producte amb l’embalatge original i en perfectes condicions, el tiquet de compra dins del termini estipulat i, si la compra no s’ha realitzat en efectiu, el mitjà de pagament amb què es va fer per poder efectuar el reemborsament. El correu que vas rebre després de fer la compra, amb l’assumpte “Compra en procés d’enviament”, és el teu tiquet de compra a tots els efectes.
Per retornar un producte des d’Espanya peninsular i les Balears des de teu domicili consulta la informació següent:
Forma de devolució Devolució parcial Devolució total Truca al 900 373 111 o escriu-nos un correu a l’adreça clientes@elcorteingles.es, perquè puguem concertar el moment de la recollida. També podràs adjuntar al correu el formulari de desistiment 5,90 € 7,90 €
Formes de devolució i costos si el producte pesa més de 15 quilos o és supervoluminós
Forma de devolució | Cost directe de devolució |
Truca al 900 373 111 o escriu-nos un correu electrònic a l’adreça clientes@elcorteingles.es, perquè puguem concertar el moment de la recollida. També podràs adjuntar al correu el formulari de desistiment. | 30 € |
Els canvis i devolucions de comandes fetes a través del nostre web, els pots tramitar des de la secció El meu compte. Per a les comandes fetes amb recollida a Supercor o per consultar qualsevol altre dubte, et pots posar en contacte amb:
1. Informació sobre el nostre servei de compra en línia:
Si vols informació sobre el servei de compra de consultes de NO alimentació, truca al telèfon 900 373 111 a la teva disposició els 365 dies de l’any o escriu-nos un correu a clientes@elcorteingles.es.
Si desitges informació sobre el servei de Supermercat, truca al telèfon 900 494 656.
2. Per a qualsevol altre dubte, pots trucar al nostre servei d’informació general sobre El Corte Inglés:
Truca al telèfon d’Atenció al Client 901 122 122, en horari de dilluns a dissabte de 9:00 a 22:00 h i diumenges de 10:00 a 21:00 h o escriu-nos un correu a servicio_clientes@elcorteingles.es.
Per fer la devolució a un centre d’un producte comprat al web, només has d’anar al departament corresponent d’un centre comercial i presentar el document de venda. Recorda que aquest document són els correus electrònics de “comanda en procés d’enviament” i “comanda lliurada”, on s’inclou la informació següent:
“Aquest correu és el teu document de venda. Si vols tornar qualsevol producte de la comanda de manera gratuïta, només cal que el presentis imprès o al mòbil a un centre comercial”.
No cal que el portis imprès, pots mostrar-lo directament des del mòbil.
Si el producte està en perfectes condicions i conserva l’embalatge, no hi ha problema, tot i que hi ha determinades excepcions que convé que coneguis. La forma de reemborsament, depenent de la forma de devolució, pot variar:
Es retornarà l’import, en els termes establerts al RDL 1/2007, mitjançant el mateix mitjà de pagament que vas utilitzar per fer la comanda. Si el vas abonar contra reemborsament, la devolució es farà mitjançant transferència bancària. S’aplicaran els costos directes corresponents a la devolució, si escau. A més, en cas d’incórrer en costos de desmuntatge o desinstal·lació, aquests seran a càrrec del client.
Tenen algunes condicions especials perquè són productes frescos, peribles o personalitzats:
Les cistelles de fruita, les flors i les plantes només es poden tornar, per motius relacionats amb la qualitat, en un termini de 48 hores després del lliurament.
Si algun producte està personalitzat, no es pot tornar.
És possible que alguna peça de fruita de les cistelles se substitueixi per una altra, de les mateixes característiques, perquè no superi el control de qualitat o per falta d’unitats en preparar-se la cistella de manera manual.
També en les canastretes i regals personalitzats poden produir-se canvis d’articles per falta d’existències. En aquest cas, se substituiria per un altre article de característiques similars.
Si la comanda la reculls al seu respectiu departament/planta, te la pots emprovar sense problema i, si no t’agrada, la pots canviar o retornar en el moment.
Les comandes Click&Collect amb recollida a Supercor i Correus tenen els mateixos mètodes de devolució que qualsevol altra comanda amb tramesa a domicili. La pots retornar trucant al Servei d’Atenció al Client perquè la recullin al teu domicili, apropant-te a qualsevol centre o per mitjà de Correus, d’acord amb el que preveu el Reial Decret 1246/2008 de 18 de juliol.