6 temas en aquesta secció
  • Com retorno un producte Market Place?

    Per realitzar la devolució, es pot fer servir qualsevol d’aquests mitjans, nosaltres li ho comunicarem al venedor immediatament:

    1. Per telèfon, al 900 373 111 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil.
    2. Per correu electrònic a l’adreça: clientes@elcorteingles.es.
    3. Utilitzant el formulari de desistiment que es pot baixar  aquí, i que també es pot remetre per correu electrònic a l’adreça clientes@elcorteingles.es. En aquest cas, cal posar a l’assumpte FORMULARI DE DESISTIMENT MARKET PLACE.
    4. Únicament per als productes d’electrònica i tecnologia es podrà fer la devolució en el Servei d’Atenció al Client dels centres d’El Corte Inglés.

    Cal que el producte no s’hagi utilitzat i que estigui en perfectes condicions, incloent-hi accessoris, documentació i embalatge original, en cas contrari, el bé patirà una depreciació.

    Només seràs responsable de la disminució de valor dels béns que sigui resultat d’una manipulació diferent de la necessària per establir la naturalesa, les característiques i el funcionament dels béns.

    Per a qualsevol forma de devolució (domicili o centre comercial), la mercaderia serà revisada a les instal·lacions del venedor. Una vegada comprovat l’estat correcte de la mercaderia, es reintegraran l’import i les despeses d’enviament, conforme a la modalitat de pagament realitzada pel client, tret de pagament en efectiu; en aquest darrer cas, es reintegrarà mitjançant transferència bancària i, en tot cas, en un termini no superior a 14 dies naturals des de la recepció de la mercaderia retornada.

    El cost directe de la devolució del bé o servei serà assumit pel client segons es recull a la LGCU. L’import s’indicarà al full del producte.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’hagi estat útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Què és un producte Market Place?

    Un producte Market Place és un producte venut per tercers a través del web d’El Corte Inglés. Per saber si un producte és Market Place, en la presentació de l’article s’indicarà “Venut per... ”.

     

    No som responsables dels articles oferts, ni de les ofertes que el tercer pugui fer, ni de la garantia dels articles en qüestió. També podràs identificar-los quan rebis la comanda, ja que al Document de venda apareixeran les inicials següents: MKTP.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’hagi estat útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Quines condicions tenen els productes Market Place?

    Cada venedor Market Place estableix les seves pròpies condicions. El Corte Inglés només facilita les transaccions a través de la seva plataforma, no és ni el comprador, ni el venedor d’aquests articles. Només hi facilitem l’espai perquè es duguin a terme, per això la compra d’un d’aquests articles només concerneix el comprador i el venedor. El Corte Inglés no forma part d’aquest contracte i, per tant, no hi assumeix cap responsabilitat, ni és representant del venedor.

    El venedor és l’únic responsable de la venda dels seus productes, així com d’oferir assistència al client en relació amb qualsevol assumpte relacionat amb la transacció, i d’oferir la garantia que el Reial decret legislatiu 1/2007 de 16 de novembre atorga als béns de naturalesa duradora, 2 anys a partir de la data de compra i/o lliurament.

    El Corte Inglés només participarà com a intermediari entre ambdós en cas d’incidències en la comanda o de reclamacions, perquè comprador i venedor arribin a un acord just. Per a fer-ho, El Corte Inglés prestarà els serveis d’atenció al client a través del seu propi servei, comunicant-les-hi, una vegada rebudes, al venedor.

    Els venedors de Market Place només lliuren els seus productes a Espanya peninsular i les Balears.

    Els productes Market Place són oferts per tercers, per això no es poden aplicar els preus, les ofertes ni les promocions que El Corte Inglés faci al seu web.

    Si després de rebre la comanda vols canviar la talla o el color del producte rebut, ho podràs fer de manera gratuïta a través dels mitjans següents: 

    a) Per telèfon al 900 373 111 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil

    b) Per correu electrònic a l’adreça clientes@elcorteingles.es

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’hagi estat útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Com s’envia un producte Market Place?

    Cada venedor pot establir les seves pròpies despeses d’enviament i fixar els seus terminis de lliurament, per això recomanem llegir atentament les condicions a la pestanya de tramesa i devolucions de la pàgina del producte abans de fer la comanda. A aquests productes no els és aplicable la Tarifa Plana en despeses d’enviament.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’hagi estat útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Com es paga un producte Market Place?

    Per pagar un producte Market Place pots utilitzar els mitjans següents:

    • Targeta de compra El Corte Inglés.
    • Targeta Regal El Corte Inglés.
    • Targeta de crèdit o dèbit: Visa, MasterCard, 4B, Euro 6000, Maestro espanyola, American Express, Diners Club i JCB.
    • PAYPAL.

    El venedor no tindrà accés a les dades relacionades amb el pagament.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’hagi estat útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Quin termini de devolució tenen els productes Market Place?
    Els productes de Market Place tenen un termini de devolució de 14 dies naturals.
    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’hagi estat útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!

Temes d'ajuda: Marketplace