Preguntes més freqüents

  • Com retorne un producte des de Ceuta i Melilla?

    Si vols anul·lar la comanda, abans de l’entrega, ens n’has d’informar en un termini màxim de 24 hores des que la vas fer, ja que en este interval pot estar viatjant i no sempre és possible parar l’enviament. Si la comanda ja ha sigut enviada, hauràs d’arreplegar la comanda quan se t’entregue i posar-te en contacte amb nosaltres en els terminis indicats al punt anterior “Terminis de devolució”. És imprescindible que l’arreplegues per a poder, després de la devolució i recepció/revisió per part d’El Corte Inglés al magatzem, efectuar-te l’abonament de l’import de la comanda.

    Per a fer la devolució telefona a Atenció al Client al 900 373 111 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil, des d’on prendran nota de la teua decisió, porta-la a l’oficina de Correos que desitges: l’adreça on l’has d’enviar és a l’apartat 908 - 28080 de Madrid, i tant els costos de devolució com els gastos duaners i els impostos locals seran responsabilitat del client.

    Una vegada rebuda i comprovat que és tot correcte, t’efectuarem l’abonament.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Quines són les condicions de l’entrega en 48 hores?

    L’entrega en 48 hores està subjecta a les condicions següents:

    • Tots els articles de la cistella han d’incorporar este indicatiu perquè la comanda siga entregada alhora.
    • En els productes amb diverses talles i colors, cal seleccionar-ne prèviament la talla i el color que volem perquè es mostre si té entrega en 48 hores o no.
    • És un servici vàlid per a comandes amb entrega a domicili a Espanya peninsular (no s’inclouen en este servici les comandes amb arreplega als nostres centres El Corte Inglés i Supercor, ni els enviaments a les Balears, les Canàries, Ceuta i Melilla).
    • En queden exclosos dissabtes, diumenges i dies festius, així com totes les comandes que s’abonen amb pagament ajornat.
    • A la pàgina de confirmació de la comanda podràs verificar el termini d’entrega en 48 hores.
    • Si alguna circumstància impedira complir este termini d’entrega, des d’El Corte Inglés ens posarem en contacte amb tu per informar-te’n i realitzar l’enviament com més prompte millor.
    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Com trobe un producte?

    Per a trobar un producte, pots desplegar el menú de navegació situat al cantó superior esquerre. D’esta manera, podràs accedir a tots els departaments disponibles.

     

    Cada departament disposa de diverses portades, compostes per una zona central, on s’exposen els continguts més destacats, i dos menús de navegació amb les diferents categories de producte i agrupacions, un de lateral a l’esquerra i un altre d’horitzontal superior. A través d’estos menús accedixes a les llistes de producte. Organitza-les utilitzant el rang d’ordenació (més descompte, novetats, més venuts) i accionant els diferents filtres qualitatius (marca, preu, color...).

    També pots acudir al buscador situat a la zona superior; el resultat mostrarà els articles disponibles en funció de les dades introduïdes.

    Una vegada hages trobat l’article, amplia la informació polsant sobre el seu nom o sobre la seua imatge. S’obrirà una fitxa de producte amb les seues característiques detallades, les variants de color o mesures, les promocions aplicades, les opcions d’enviament i devolució, la seua disponibilitat en centres i altres productes relacionats. 

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Quins són els terminis de devolució o canvi d’un producte?

    Els terminis de devolució que es detallen a continuació començaran a comptar des de l’entrega de la comanda:

    • 60 dies naturals: productes de moda i roba esportiva, accessoris, calçat, parament i tèxtils de la llar.
    • 30 dies naturals: mobles.
    • 30/15 dies naturals: rellotgeria i bijuteria, segons la firma.
    • 15 dies naturals: els productes de perfumeria i cosmètica, oci i cultura, material esportiu, joguets, il·luminació i tots aquells amb components elèctrics o mecànics.

    Cal que el producte no s'haja utilitzat i que estiga en perfectes condicions, incloent-hi accessoris, documentació i embalatge original, en cas contrari, el bé patirà una depreciació.

    Només seràs responsable de la disminució de valor dels béns que siga resultat d'una manipulació diferent de la necessària per a establir la naturalesa, les característiques i el funcionament dels béns. Això s’aplicarà també a articles com telèfons mòbils, tauletes, ordinadors, etc., aparells en què t’hages registrat, activat les prestacions de seguretat, geolocalització o patrons, ja que la inicialització d’estos dispositius requerix el registre previ i voluntari de les teues dades personals, les quals queden emmagatzemades en la memòria del terminal.

    Una vegada rebuda la mercaderia als nostres magatzems i comprovat l’estat d’esta, es reintegraran l’import i els gastos d’enviament, conforme a la modalitat de pagament realitzada pel client, llevat de pagament en efectiu; en este últim cas, es reintegrarà mitjançant transferència bancària i, en tot cas, en un termini no superior a 14 dies naturals des de la recepció de la mercaderia retornada.  El cost directe de la devolució del bé o servici serà assumit pel client segons s’arreplega en la LGCU.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Els preus i les ofertes dels productes en línia són els mateixos que els dels centres comercials?

    No sempre coincidixen els preus de la pàgina web amb el centre comercial. Habitualment, en la majoria de les ocasions coincidixen, però a vegades es realitzen promocions i descomptes exclusius al web que no es reflectixen als centres i viceversa. En qualsevol cas, a la mateixa fitxa d’un producte podràs comprovar si és una oferta exclusiva en línia.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Vols comentar-nos un poc més?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
Contacta amb nosaltres
  • Per a consultes relacionades exclusivament amb la pàgina web 900 373 111 si flames des d’un fix
    901 464 111 si flames des d’un mòbil
    clientes@elcorteingles.es
A la teua disposició els 365 dies de l’any