Preguntes més freqüents

  • De quines maneres puc contactar amb El Corte Inglés?

    Per a contactar amb nosaltres t’oferim diversos telèfons i adreces de correu, en funció de l’ajuda que necessites:

    1. Informació sobre la nostra activitat de comerç electrònic

    Si vols informació sobre el servici de compra o vols conéixer la situació de la teua comanda, telefona al 900 373 111 a la teua disposició els 365 dies de l’any o escriu-nos un correu a clientes@elcorteingles.es.

    2. Informació general sobre El Corte Inglés

    Telefona al número d’Atenció al Client 901 122 122 en horari de dilluns a dissabte de 9.00 a 22.00 h i diumenges de 10.00 a 21.00 h o escriu-nos un correu a servicio_clientes@elcorteingles.es.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’haja sigut útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Quins són els terminis de devolució o canvi d’un producte?

    Els terminis de devolució que es detallen a continuació començaran a comptar des de l’entrega de la comanda:

    • 60 dies naturals: productes de moda i roba esportiva, accessoris, calçat, parament.
    • 30 dies naturals: mobles i tèxtils de la llar.
    • 30/15 dies naturals: rellotgeria i bijuteria, segons la firma.
    • 15 dies naturals: els productes de perfumeria i cosmètica, oci i cultura, material esportiu, joguets, il·luminació i tots aquells amb components elèctrics o mecànics.

    Cal que el producte no s'haja utilitzat i que estiga en perfectes condicions, incloent-hi accessoris, documentació i embalatge original, en cas contrari, el bé patirà una depreciació.

    Només seràs responsable de la disminució de valor dels béns que siga resultat d'una manipulació diferent de la necessària per a establir la naturalesa, les característiques i el funcionament dels béns. Això s’aplicarà també a articles com telèfons mòbils, tauletes, ordinadors, etc., aparells en què t’hages registrat, activat les prestacions de seguretat, geolocalització o patrons, ja que la inicialització d’estos dispositius requerix el registre previ i voluntari de les teues dades personals, les quals queden emmagatzemades en la memòria del terminal.

    Una vegada rebuda la mercaderia als nostres magatzems i comprovat l’estat d’esta, es reintegraran l’import i els gastos d’enviament, conforme a la modalitat de pagament realitzada pel client, llevat de pagament en efectiu; en este últim cas, es reintegrarà mitjançant transferència bancària i, en tot cas, en un termini no superior a 14 dies naturals des de la recepció de la mercaderia retornada.  El cost directe de la devolució del bé o servici serà assumit pel client segons s’arreplega en la LGCU.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’haja sigut útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Com puc presentar una reclamació?

    Podràs reclamar al nostre Departament d’Atenció al Client a través de l’adreça electrònica següent: clientes@elcorteingles.es o omplint este formulari. A més, t’informem que disposes de fulls de reclamacions en els nostres Centres Comercials.

    Les parts se sotmeten, a la seua elecció, per a la resolució dels conflictes i amb renúncia a qualsevol altre fur, als jutjats i tribunals del domicili de l’usuari.

    D’altra banda, i després d’haver exhaurit la via anterior, t’informem que la nostra entitat està adherida a Confianza Online, associació sense ànim de lucre inscrita en el Registre Nacional d’Associacions, grup 1, secció 1, número nacional 594400, CIF G85804011, c/ Castelló 24, Esc. 1 2n esq., 28001 Madrid (Espanya). Tingues en compte que, per a reclamar a Confianza Online, abans has d’haver presentat la reclamació a El Corte Inglés, requisit essencial perquè et puguen atendre.

    Estes Condicions generals es regixen per la llei espanyola. Així mateix, en compliment del que disposa la Llei de Resolució Alternativa de Litigis, informem els consumidors que, com a entitat adherida i en els termes del Codi Ètic, els usuaris podran acudir a Confianza Online per a la resolució alternativa de possibles controvèrsies (https://www.confianzaonline.es/consumidores/como-reclamar/formulario-reclamaciones/). Si estes es referixen a transaccions electròniques amb consumidors, o a la protecció de dades quan estiguen relacionades amb este àmbit, les reclamacions seran resoltes pel Comitè de Mediació de Confianza Online, acreditat per a la resolució alternativa de litigis en matèria de consum. Si les reclamacions tracten sobre publicitat digital o sobre protecció de dades relacionada amb este àmbit, seran sotmeses al Jurat de la Publicitat d’AUTOCONTROL.

    D’acord amb el Reglament (UE) núm. 524/2013 del Parlament Europeu i del Consell, de 21 de maig de 2013, posem a disposició del client l’enllaç següent, que permet accedir a la plataforma de resolució de litigis en línia de la Unió Europea.

     

     

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’haja sigut útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Com trobe un producte?

    Per a trobar un producte, pots desplegar el menú de navegació situat al cantó superior esquerre. D’esta manera, podràs accedir a tots els departaments disponibles.

     

    Cada departament disposa de diverses portades, compostes per una zona central, on s’exposen els continguts més destacats, i dos menús de navegació amb les diferents categories de producte i agrupacions, un de lateral a l’esquerra i un altre d’horitzontal superior. A través d’estos menús accedixes a les llistes de producte. Organitza-les utilitzant el rang d’ordenació (més descompte, novetats, més venuts) i accionant els diferents filtres qualitatius (marca, preu, color...).

    També pots acudir al buscador situat a la zona superior; el resultat mostrarà els articles disponibles en funció de les dades introduïdes.

    Una vegada hages trobat l’article, amplia la informació polsant sobre el seu nom o sobre la seua imatge. S’obrirà una fitxa de producte amb les seues característiques detallades, les variants de color o mesures, les promocions aplicades, les opcions d’enviament i devolució, la seua disponibilitat en centres i altres productes relacionats. 

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’haja sigut útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
  • Puc canviar un producte?

    La majoria de productes comprats a El Corte Inglés es poden canviar, sempre que conserven l’embalatge original i estiguen en perfectes condicions. Hi ha algunes excepcions i terminis determinats per a poder efectuar la devolució.

    Recorda que, per tal de canviar un producte, cal entregar el tiquet de compra. Si has comprat un producte al nostre web, el tiquet de compra serà el correu que vas rebre en què s’informa a l’assumpte que s'ha lliurat la comanda (document de venda).

    Només seràs responsable de la disminució de valor dels béns que siga resultat d'una manipulació diferent de la necessària per a establir la naturalesa, les característiques i el funcionament dels béns.


    Això s’aplicarà també a articles com telèfons mòbils, tauletes, ordinadors, etc., aparells en què t’hages registrat, activat les prestacions de seguretat, geolocalització o patrons, ja que la inicialització d’estos dispositius requerix el registre previ i voluntari de les teues dades personals, les quals queden emmagatzemades en la memòria del terminal.

    Una vegada rebuda la mercaderia als nostres magatzems i comprovat l’estat d’esta, es reintegraran l’import i els gastos d’enviament, conforme a la modalitat de pagament realitzada pel client, llevat de pagament en efectiu; en este últim cas, es reintegrarà mitjançant transferència bancària i, en tot cas, en un termini no superior a 14 dies naturals des de la recepció de la mercaderia retornada. El cost directe de la devolució del bé o servici serà assumit pel client segons estipula la LGCU.

    T'ha resultat útil?SiNo
    Sentim que no t’haja sigut útil. Com podem ajudar-te?No, gràciesEnviar
    Gràcies!
Contacta amb nosaltres
A la teua disposició els 365 dies de l’any