Para realizar a túa devolución, podes utilizar calquera destes medios, nós comunicarémosllo ao vendedor inmediatamente:
O produto debe estar sen utilizar e en perfectas condicións. Incluídos os accesorios, documentación e embalaxe orixinal, no caso contrario, o ben sufrirá unha depreciación.
Só serás responsable da diminución de valor dos bens que resulte dunha manipulación distinta á necesaria para establecer a natureza, as características e o funcionamento dos bens.
Para calquera forma de devolución (domicilio ou centro comercial), a mercadoría será revisada nas instalacións do vendedor. Unha vez comprobado o seu correcto estado, procederase ao reintegro do importe e gastos de envío, conforme á modalidade de pagamento realizada polo cliente, agás pagamento en efectivo, que se reintegrará mediante transferencia bancaria e, en todo caso, nun prazo non superior a 14 días naturais dende a recepción da mercadoría devolta.
O custo directo da devolución do ben ou servizo será asumido polo cliente segundo se recolle na LGCU, o importe indicarase na folla do produto.
Un produto Marketplace é un produto vendido por terceiros a través do web de El Corte Inglés. Para saber se un produto é Marketplace, na presentación do artigo indicarase "Vendido por... ".
O vendedor é o responsable destes artigos e das ofertas que poidan aparecer, así como de darche a garantía legalmente establecida. Tamén os poderás identificar cando recibas o teu pedido, xa que no Documento de Venda aparecerán as seguintes iniciais MKTP.
Cada vendedor Marketplace establece as súas propias condicións. El Corte Inglés só facilita as transaccións a través da súa plataforma, non é nin o comprador, nin o vendedor deses artigos, soamente facilitamos o espazo para que estas se realicen, por iso a compra dun destes artigos só concirne ao comprador e ao vendedor: El Corte Inglés non forma parte do devandito contrato e polo tanto non asume ningunha responsabilidade ao respecto, nin é representante do vendedor.
O vendedor é o único responsable da venda dos seus produtos, así como de ofrecer asistencia ao cliente sobre calquera asunto relacionado coa transacción e de ofrecer a garantía que o Real decreto lexislativo 1/2007, do 16 de novembro, outorga aos bens de natureza duradeira, 2 anos a partir da data de compra e/ou entrega.
El Corte Inglés só participará como intermediario entre ambos os dous en caso de incidencias no pedido ou reclamacións, para que comprador e vendedor cheguen a un acordo xusto. Para iso, El Corte Inglés prestará os servizos de Atención ao Cliente a través do seu propio servizo, que as comunicará, unha vez recibidas, ao vendedor.
Os vendedores de Market Place só entregan os seus produtos en España peninsular e Baleares.
Os produtos Market Place son ofrecidos por terceiros, por iso non serán aplicables os prezos as ofertas e/ou promocións que El Corte Inglés faga no seu web.
Se tras recibir o pedido desexas cambiar o talle ou cor do produto recibido, poderás realizalo de forma gratuíta a través de dos seguintes medios:
a) Por teléfono no 900 373 111 se chamas dende un teléfono fixo, ou no 901 464 111 se chamas dende un teléfono móbil
b) Por correo electrónico no enderezo clientes@elcorteingles.es
Cada vendedor pode establecer os seus propios gastos de envío e fixar os seus prazos de entrega, por iso recomendámosche que leas atentamente as condicións na pestana de envío e devolucións da páxina de produto antes de realizares o pedido. A estes produtos non é aplicable a Tarifa Plana en gastos de envío.
Para pagar un produto Marketplace, podes utilizar os seguintes medios:
O vendedor non terá acceso aos datos relacionados co pagamento.