Màrqueting I Aplicació De La Comunicació En La Música Popular (ebook)

Màrqueting I Aplicació De La Comunicació En La Música Popular (ebook)

18
AÑADIR FAVORITONo disponible+ info

Información

Envío y devoluciones

Aquest llibre és un manual sobre com la comunicació, estratègica i en relació amb el màrqueting, pren forma al servei de la música. Els conjunts musicals, i més concretament, els músics de la música popular -el pop i el rock, principalment-, en tant que creadors d'una obra artística, són els primers interessats en què la seva obra pugui ser coneguda, compartida i gaudida pels públics. És així com el màrqueting pot esdevenir una font d'orientació des d'on encarar la seva activitat artística i la comunicació, a partir dels seus principis, eines i estratègies -des de les més convencionals fins a les recents formes de promoció digital- es presenta al seu servei. La comunicació i el màrqueting, així, desenvolupen part del seu potencial per afavorir a l'àmbit social, econòmic i artístic que és la música popular.


Detalles del ebook
ISBN:
9788490641576
Editorial:
Editorial UOC, S.L.
Formato:
PDF
Idioma:
Catalán
Género:
Música
Subgénero:
Música

Referencia:

8490641576 |

EAN:

9788490641576

Otros ebooks de Irene Colom Valls.

ver todos