Actualmente este evento ya no se encuentra a la venta, para estar informado de todas nuestras novedades suscríbete a nuestra Newsletter

Entradas Escape Room 2 en Barcelona
Feather calendar

Fechas: 9 de Marzo de 2025

Icon ionic md time

Horario: Consulta el horario en la selección del día.

Recinto

Recinto: Teatre Condal

Icon feather star

Artistas:

Joel Joan

,  

Paula Vives

,  

Borja Espinosa

,  

Agnès Busquets

,  

Irene Jódar

,  

LLuis Soler

Desde 29,00€
Ya no se encuentra a la venta

Descripción Escape Room 2

Escape Room 2 en Barcelona

Sinopsi de l’espectacle

La porta es torna a obrir.

Van jurar que mai més tornarien a fer un "Escape Room"...

S'equivocaven.

El joc no ha fet més que començar.

Estimat/da espectador/a, si té aquest programa a les mans i està assegut/da confortablement a la butaca del teatre (sempre que no tingui les cames massa llargues), pensem que el millor és que no sàpiga absolutament res del que està a punt de veure.

L'obra es diu "Escape Room 2". Ja està tot dit.

Simplement relaxi's, i gaudeixi! 

Text dels autors

Ara tot just fa 5 anys vam estrenar “Escape Room”, una obra de la qual ens sentim molt orgullosos i que ha tingut força èxit a escala nacional i internacional (adaptació cinematogràfica inclosa). Però el que sempre ens ha emocionat ha estat la resposta i l’entusiasme del públic. Veure la gent gaudir amb l’obra, o amb la pel·lícula, sempre és un privilegi pel qual ens sentim profundament agraïts.

I és aquest mateix públic, en trobades informals a la sortida del teatre o en col·loquis postfunció, que sempre ens feia la mateixa pregunta: hi haurà segona part?

Aquesta pregunta, per una banda, t’omple de satisfacció en veure que hi ha un desig de més, però alhora també t’omple de pànic per la pressió de satisfer les expectatives. A més a més, això de fer una seqüela en el nostre món teatral no és només una raresa sinó que alguns ho poden considerar una blasfèmia.

“Fer una obra amb un “2” en el títol?? Pffff... Seran comercials, quins venuts, només pensen en els diners... com s’atreveixen? Segur que a més no serà tan bona com la primera, que a més a més està molt sobrevalorada, per alguna cosa no tenen cap premi... només es dediquen a fer riure, bah, que banals... i ja se sap que les segones parts mai són bones...”

Potser sí. Potser no ho hauríem de fer...

El que passa és que  nosaltres treballem pel públic.

I el públic vol una altra ració d’allò que els va agradar, i li servirem.

Això sí, és tot un repte.

Fer una segona part no és gens fàcil perquè, per una banda, has de cenyir-te a un terreny de joc preestablert, una fórmula, un to (que és el que la gent vol tornar a gaudir) però a l’hora també ha d’haver-hi quelcom de nou i diferent.

Per nosaltres, la clau està sempre en els personatges i en els seus conflictes. En aquest cas, agafar uns personatges coneguts i veure com poden haver evolucionat en cinc anys per tornar-los a “rebregar” una miqueta ha estat realment divertit. I fer-ho amb una nova història que té lloc en un escape room, tocant temes del dia a dia amb el qual els nostres espectadors es puguin identificar.

I a més, provocar riures i emocions...

 ... i sorprendre...

... i arriscar...

... i fer coses increïbles que no s’hagin vist mai en un teatre...

... i...

... i ja callem.

Joel Joan i Hèctor Claramunt

 

Fitxa artística
Autoria: Joel Joan i Hèctor Claramunt
Direcció: Hèctor Claramunt

Intèrprets:
Joel Joan - Edu
Paula Vives / Marta Codina - Marina Oriol Casals / Roger Batalla - Rai
Agnès Busquets / Mónica Pérez - Viky
Irene Jódar / Marta Codina - Max

Amb la col·laboració especial de: Lluís Soler

Escenografia: Enric Planas
Vestuari: Nídia Tusal
Il·luminació: Mingo Albir
Espai sonor: Darío Díaz
Caracterització: Imma Capell

Producció executiva: Núria Costas, Joel Joan i Hèctor Claramunt
Direcció tècnica: Moi Cuenca
Coordinació tècnica: David Ruiz

Ajudantia de direcció: Marta Albert
Ajudantia d’escenografia: Elisabet Rovira
Ajudantia de vestuari: Marta Pell
Regidoria: Chiara Palladino
Maquinistes: Samu Schlechter i Xavier Llombart
Tècnic especialista In Extremis: Mario Rubio
Cap tècnic del teatre: Jordi Ballbé
Tècnics del teatre: Aleix Arbonès i Víctor Bartolomé

Construcció de l’escenografia: Pascualin Estructures, Taller d’escenografia Castells, Jorba-Miró Estudi-Taller d’escenografia, In Extremis Film Services
Supervisió Efectes: Pep Claret
Producció Efectes: Miriam Giménez
Muntatge de vídeo: Felipe Bravo i Jordi Arañó, Cubica

Estudiant en practiques d’escenografia: Cèlia Pujol (LCI Barcelona)

Màrqueting i comunicació: Focus
Fotografia: David Ruano
Disseny gràfic: Santi&Kco

 

Promociones

Información de Escape Room 2 en Barcelona

Tickets info
Recogida de entradas:
- Imprímelas tú
- Centros comerciales
Duration
Duración:
95 minutos / Catalán
Ages
Edades:
Edad recomendada a partir de 10 años.
Label
Categoría:
- Experiencias
-
Escape Room

- Teatro

Organizer
Organizador:
SERVEIS DE L’ESPECTACLE FOCUS S.A - A58116369

Localización del evento

Teatre Condal

Avinguda Paral·lel, 91 - Barcelona

08004

Barcelona

Location

Localización del evento

Recogida de entradas

¿Cómo recoger las entradas?

Compra ahora y podrás retirar cómodamente tus entradas en nuestros centros de El Corte Inglés*. En algunos casos también podrás retirar tus entradas en la taquilla del recinto o imprimir tus entradas en casa.

Además puedes acceder a tus compras pendientes de imprimir en la Consulta de reservas.

Y si estas interesado en nuestra oferta para Grupos y/o Colectivos puedes contactar con nosotros en la sección Contacta con nosotros.

  • Sólo para eventos con opción de recogida en centros comerciales.

  • Consulta el listado de centros con recogida de entradas.

  • Consulta las condiciones del espectáculo.