Saltar navegación. Ir directamente ao contido principal

Está vostede en:

  1. Inicio
  2. Quen somos
  3. El Corte Inglés dun vistazo
  4. Modelo omnicanal

Modelo omnicanal

Comeza o contido principal

O proceso de dixitalización é un dos eixos sobre os que se sustenta o plan estratéxico da compañía, é un proxecto que implica a toda a empresa.

Isto permítenos impulsar novos negocios como parte da nosa estratexia de futuro.

A interrelación entre o mundo físico e o en liña impulsou o crecemento dun cliente versátil e multicanle que elixe unha ou outra canle de forma  indistinta en función do momento e das necesidades.

A fusión do mundo en liña e  offline

En setembro de 2020 lanzamos unha nova  app que fusiona os mundos en liña e  offline, de forma que se  compenetran e complementan, dando lugar a novas sinerxias que aproveitan todas as vantaxes de cada un deles.

  • O cliente ten acceso a máis de 1,7 millóns de referencias de todas as áreas (moda, deporte, electrónica, fogar, alimentación…); conta cunhahome personalizada que se configura en función dos seus gustos e con ofertas individualizadas.
  • Permite buscar os artigos de moda e accesorios mediante fotos ou a través do escaneo do código de barras.
  • Pódese pagar nas tendas físicas coa tarxeta de compra El Corte Inglés desde aapp cunclic ou co simple escaneo dun códigoQR e mesmo, para aquelas persoas que non dispoñan dela, solicitala a través desta canle mediante un proceso totalmente dixital.
  • Ofrece a posibilidade de comprar en tenda física e solicitar o envío ao domicilio desde a propiaapp, ou pagar o aparcamento nos nosos establecementos comerciais sen pasar polo caixeiro, entre outras moitas funcionalidades.

Ademais, lanzamos unha tarifa plana única (El Corte Inglés Plus) que permite ao cliente elixir se quere recibir o seu pedido con entrega en dúas horas ou na data elixida.

Todo isto abre o camiño cara a unha comunicación máis personalizada co usuario dixital.

Servizos  omnicanales

As sinerxias entre o mundo en liña e  offline levaron á compañía para potenciar tres servizos:

Entrega no Día: Compras en liña e entrega en dúas horas ou no horario elixido, en 54 cidades de España con máis de 300.000 referencias dispoñibles.

Compras en liña e recollida no aparcadoiro do establecemento elixido.

Recollida en tenda: Pedidos en liña con recollida no punto de venda seleccionado: tendas de El Corte Inglés, en supermercados Supercor e en

Dixitalización nas nosas liñas de negocio

Viaxes El Corte Inglés posicionouse como gran organizador de eventos virtuais e potenciou o seu servizo de asistencia en liña. O acordo selado con  Logitravel permitirá ampliar a cobertura en liña para converterse en referente global no sector de viaxes.

 

Grupo Seguros continúa avanzando en dixitalización e  ciberseguridad. No último ano, as vendas a través da canle en liña experimentaron un crecemento superior ao 144% na nova produción de pólizas. Este incremento apoiouse coa dixitalización de case toda a oferta comercial, a renovación da web, así como a integración de toda a oferta de El Corte Inglés Seguros na nova  app.

 

O impulso do comercio en liña e da estratexia  omnicanal que leva a cabo o Grupo foron os catalizadores da nova unidade de negocio de servizos loxísticos dirixida a terceiros, na que estamos a avanzar con paso firme.  SICOR Seguridade conta coa tecnoloxía máis avanzada en alarmas e seguridade electrónica para ofrecer servizos integrais e personalizados para particulares e empresas.

 

 

Fin do contido principal