2 gaiak atal honetan
  • Nola jar naiteke harremanetan El Corte Inglés-ekin?

    Gurekin harremanetan jartzeko, zenbait telefono-zenbaki eta helbide elektroniko dituzu, behar duzun laguntzaren arabera bata ala bestea erabiltzeko:

    1. Gure merkataritza elektronikoko jarduerari buruzko informazioa

    Erosketa zerbitzuari buruzko informazioa nahi baduzu, edo eskaera jakin bat zein egoeratan dagoen jakin nahi baduzu, deitu 900 373 111 zenbakira telefono finko batetik deituz gero,urteko 365 egunetan funtzionatzen duena, edo bidal iezaguzu mezu bat helbide honetara: clientes@elcorteingles.es.

    2. El Corte Inglés-i buruzko informazio orokorra

    Deitu Bezeroaren Arretarako telefonora (901 122 122) , astelehenetik larunbatera 9:00etatik 22:00etara eta igandeetan 10:00etatik 21:00etara, edo bidal iezaguzu mezu bat helbide honetara: servicio_clientes@elcorteingles.es.

    Benetan erabilgarria izan al duzu?BadaNo
    Baliagarria izan ez zarela damutuko dugu. Nola lagundu dezakegu?Ez, eskerrakBidali
    Eskerrik asko!
  • Zer egin behar dut erreklamazio bat jartzeko?

    Gure Bezeroentzako Arreta Sailaren bidez erreklamatu dezakezu, clientes@elcorteingles.es helbide elektronikora idatzita edo inprimaki hau beteta. Horrez gain, jakinarazten dizugu erreklamazio-orriak dituzula gure Merkataritza Guneetan.

    Gatazkak konpontzeko eta beste edozein foruri uko eginez, aldeak erabiltzailearen helbidearen epaitegi eta auzitegien eraginpean jartzen dira.

    Bestalde, eta aurreko bidea agortu ondoren, jakinarazten dizugu gure erakundea Confianza Online elkarteari atxikita dagoela; irabazi-asmorik gabeko elkartea da, eta Elkarteen Erregistro Nazionalean erregistratuta dago (1. Taldea, 1. Atala, 594400 zenbaki nazionala, G85804011 IFK, Calle Castelló 24, Esc 1 2° izq., 28001 Madril, Espainia). Gogoan izan, Confianza Online elkartean erreklamatu ahal izateko, El Corte Inglés bidez aurkeztu behar duzula lehendabizi erreklamazioa. Ezinbestekoa izango da harrera egiteko.

    Baldintza Oroko hauek Espainiako legearen arabera arautzen dira. Era berean, Auzien Ordezko Xedapenaren Legean ezarritakoarekin bat, kontsumitzaileei jakinarazten diegu, atxikitako erakunde gisa eta Kode Etikoaren baldintzen barruan, erabiltzaileek Confianza Online erakundera jo dezaketela gerta daitezkeen eztabaidetarako ordezko xedapenerako (https://www.confianzaonline.es/consumidores/como-reclamar/formulario-reclamaciones/). Eztabaida horiek kontsumitzaileekin egindako transakzio elektronikoekin zerikusia badute, edo eremu horrekin lotutako datuen babesarekin zerikusia badute, erreklamazioak Confianza Online erakundeko Bitartekaritza Batzordeak ebatziko ditu, kontsumoari lotutako auzietarako ordezko xedapenetarako bermatuta dagoena. Erreklamazioak publizitate digitalarekin edo eremu horrekin lotutako datuen babesarekin lotuta baldin badaude, AUTOCONTROL Publizitate Epaimahairen menpe egongo dira.

    Europako Parlamentuaren eta Kontseiluaren 524/2013 (EB) Araudiaren arabera, 2013ko maiatzaren 21ekoa, bezeroak sarbidea du auziak linean ebazteko Europar Batasunaren plataformara.

     

    Benetan erabilgarria izan al duzu?BadaNo
    Baliagarria izan ez zarela damutuko dugu. Nola lagundu dezakegu?Ez, eskerrakBidali
    Eskerrik asko!

Laguntza gaiak: Kontaktua