6 gaiak atal honetan
  • Zer egin behar dut Marketplace produktu bat itzultzeko?

    Itzulketa egiteko, jarraian adierazten diren bideak dituzu erabilgarri. Berehala jakinaraziko diogu saltzaileari:

    1. Telefonoz 900 373 111 zenbakira telefono finko batetik deituz gero, edo 901 464 111 zenbakira telefono mugikorretik deituz gero.
    2. Posta elektronikoz, helbide honetan: clientes@elcorteingles.es.
    3. Utziespen inprimakiaren bitartez (hemen deskarga dezakezu). Bete ondoren, posta elektroniko bidez bidal dezakezu clientes@elcorteingles.es helbidera. Kasu horretan, mezuaren gaian zera idatzi beharko duzu: MARKET PLACE UTZIESPEN INPRIMAKIA.
    4. Elektronika eta teknologiako produktuak baino ezingo dira itzuli El Corte Inglés merkataritza-guneetako Bezeroaren Arreta Zerbitzuan.

    Produktua erabili gabe egon beharko da, eta egoera bikainean. Osagarri, dokumentazio eta bilgarri originalak izan beharko ditu, bestela, produktuak balioa galduko du.

    Produktuen balio-galtzearen erantzule izango zara soilik produktu horien izaera, ezaugarri eta funtzionamenduak ezartzeko beharrezkoa den erabilera ez beste gauzatzen baduzu.

    Edozein itzulketa egitean (etxetik zein merkataritza-gune batean), saltzaileak salgaiak egiaztatuko ditu bere instalazioetan. Egoera onean daudela egiaztatu ondoren, salgaien truke ordaindutako zenbatekoaren eta bidalketa-gastuen itzulketa egingo da, bezeroak erabilitako ordainbide berdinaren bitartez, eskudirutan izan denean izan ezik. Kasu horretan, banku bidezko transferentzia egingo da, itzulitako salgaiak jaso eta 14 egun naturaleko epean, gehienez ere.

    Salgaiaren zein produktuaren itzulketaren zuzeneko kostua bezeroak berak ordainduko du, Kontsumitzaileak eta Erabiltzaileak Babesteko Lege Orokorrean ezarritakoari jarraiki. Gastu horren zenbatekoa produktuaren orrian ageriko da.

    Benetan erabilgarria izan al duzu?BadaNo
    Baliagarria izan ez zarela damutuko dugu. Nola lagundu dezakegu?Ez, eskerrakBidali
    Eskerrik asko!
  • Zer dira Marketplace produktuak?

    Marketplace produktuak, hirugarrenek El Corte Inglés webgunearen bitartez saltzen dituzten produktuak dira. Produktu bat Marketplace bada, "…(e)k saldua " adieraziko da produktuaren fitxan.

     

    Ez dugu hirugarrenek eskainitako produktuen gaineko erantzukizunik, ezta haiek egindako eskaintzen eta horiei lotutako bermearen gainekorik ere. Zure eskaera jasotzean ere identifikatu ahal izango dituzu, izan ere, Salmenta Agirian MKTP siglak ageriko dira.

    Benetan erabilgarria izan al duzu?BadaNo
    Baliagarria izan ez zarela damutuko dugu. Nola lagundu dezakegu?Ez, eskerrakBidali
    Eskerrik asko!
  • Zeintzuk dira Marketplace produktuen baldintzak?

    Marketplace saltzaile bakoitzak bere baldintzak ezartzen ditu. El Corte Inglés-ek bere plataformaren bidez eragiketa horiek ahalbidetzen ditu, baina ez da produktuen eroslea edota saltzailea, eragiketak egiteko gunea eskaintzen du soilik. Hortaz, produktu horien erosketak erosleari eta saltzaileari bakarrik eragiten die. El Corte Inglés ez da kontratuan ageri eta, beraz, ez du kontratu horri lotutako inolako erantzukizunik bere gain hartuko, eta ez da saltzailearen ordezkaria.

    Saltzailea da bere produktuen salmentaren erantzule bakarra, eta bere ardura da eragiketari lotuta bezeroak izan dezakeen edozein arazoren gainean laguntza eskaintzea. Horrez gain, azaroaren 16ko 1/2007 Legegintzazko Errege Dekretuak izaera iraunkorreko produktuei ematen dien Bermea eskaini behar du, hau da, 2 urtekoa erosketa edo entrega egindako egunetik aurrera.

    El Corte Inglés bitartekari soila izango da eskaeran arazoak badaude edo erreklamazioa egiten bada, eroslea eta saltzailea bidezko adostasun batera hel daitezen. Horretarako, El Corte Inglés-ek Bezeroarentzako Arreta zerbitzu propioak eskainiko ditu, eta saltzaileari jakinaraziko dizkio erreklamazioak.

    Market Place-eko saltzaileek Espainia penintsularrean eta Balearretan bakarrik entregatzen dituzte produktuak.

    Market Place produktuak hirugarrenek eskaintzen dituzte. Hortaz, ezin zaizkie aplikatu El Corte Inglés-ek bere webgunean argitaratzen dituen prezioak edota eskaintzak.

    Eskaera jaso ondoren produktuaren neurria edo kolorea aldatu nahi baduzu, doan egin dezakezu modu hauetako batean: 

    a) Telefonoz: 900 373 111 zenbakira telefono finko batetik deituz gero, edo 901 464 111 zenbakira telefono mugikorretik deituz gero

    b) Posta elektroniko bidez: clientes@elcorteingles.es

    Benetan erabilgarria izan al duzu?BadaNo
    Baliagarria izan ez zarela damutuko dugu. Nola lagundu dezakegu?Ez, eskerrakBidali
    Eskerrik asko!
  • Nola bidaltzen dira Marketplace produktuak?

    Saltzaile bakoitzak ezar ditzake bidalketa-gastuak eta entrega egiteko epeak. Hortaz, eskaera egin baino lehen, produktuaren orrian dagoen bidalketa eta itzulketak izeneko erlaitzeko edukia arretaz irakurtzea gomendatzen dizugu. Produktu hauei ez zaie Tarifa Laua aplikatzen bidalketa-gastuetan.

    Benetan erabilgarria izan al duzu?BadaNo
    Baliagarria izan ez zarela damutuko dugu. Nola lagundu dezakegu?Ez, eskerrakBidali
    Eskerrik asko!
  • Nola ordaindu behar dira Marketplace produktuak?

    Marketplace produktuak ordaintzeko aukera hauek dituzu:

    • El Corte Inglés Erosketa Txartela.
    • El Corte Inglés Opari Txartela.
    • Kreditu edo zordunketa txartela: VISA, MasterCard, 4B, Euro 6000, Maestro espainiarra, American Express, Diners Club eta JCB.
    • PAYPAL.

    Saltzaileak ez du izango ordainketari lotutako datuetarako sarbidea.

    Benetan erabilgarria izan al duzu?BadaNo
    Baliagarria izan ez zarela damutuko dugu. Nola lagundu dezakegu?Ez, eskerrakBidali
    Eskerrik asko!
  • Zein da Marketplace produktuak itzultzeko epea?x
    14 egun natural daude Marketplace produktuak itzultzeko.
    Benetan erabilgarria izan al duzu?BadaNo
    Baliagarria izan ez zarela damutuko dugu. Nola lagundu dezakegu?Ez, eskerrakBidali
    Eskerrik asko!

Laguntza gaiak: Marketplace