7 gaiak atal honetan
  • Produktuak oparitzeko paketatu ahal dira?

    Erosketa bideratzen ari zarenean, Bidalketa eskatzeko pantailaren behealdean, produkturen bat oparitzeko paketatu nahi duzun galdetuko dizugu (doan), betiere posible bada.

    Oparia etxera bidaliko baduzu, eskaeran normalean ageri den prezioa ezabatzeko aukera duzu. Gogoan izan aukera hori hautatzean ezingo duzula eskaera jasotzean ordaindu.

    Benetan erabilgarria izan al duzu?BadaNo
    Baliagarria izan ez zarela damutuko dugu. Nola lagundu dezakegu?Ez, eskerrakBidali
    Eskerrik asko!
  • Produktuak telefono bidez eros ditzaket?

    Erosoagoa iruditzen bazaizu, telefono bidez egin dezakezu erosketa. Aukeratu gure webgunean erosi nahi dituzun produktuak eta deitu 902 22 44 11 telefonora. Zure esanetara gaude.

    Benetan erabilgarria izan al duzu?BadaNo
    Baliagarria izan ez zarela damutuko dugu. Nola lagundu dezakegu?Ez, eskerrakBidali
    Eskerrik asko!
  • Nola sar dezaket promozio-kode bat webgunean?

    Promozio-kode bat erabili nahi baduzu, produktu baten erosketaren 1. urratsean duzu aukera (1.  Saskia). Kodea sartzeko eremua aurkituko duzu saskiaren laburpenaren azpian. Sartu kode zuzena eta sakatu “Erabili”.

    Benetan erabilgarria izan al duzu?BadaNo
    Baliagarria izan ez zarela damutuko dugu. Nola lagundu dezakegu?Ez, eskerrakBidali
    Eskerrik asko!
  • Opari-tiketa eska dezaket?
    Eskaerarekin batera opari-tiketa jaso nahi baduzu, erosketa izapidetzean adierazi behar duzu. Zehazki, 2. urratsean (2. Bidalketa). “Joan datu pertsonaletara” botoiaren gainean koadro gris bat ikusiko duzu, Opariaren aukerak testuarekin; bertan, marka jartzeko laukitxoa dago, opari-tiketa posta elektronikoz jasotzeko.
    Benetan erabilgarria izan al duzu?BadaNo
    Baliagarria izan ez zarela damutuko dugu. Nola lagundu dezakegu?Ez, eskerrakBidali
    Eskerrik asko!
  • Opari-tiketarekin produkturen bat aldatzen badut, dirua itzuliko didate?

    Oparitu dizuten produkturen bat itzuli nahi baduzu eta opari-tiketa baduzu, beste batekin ordezkatzeko edo dirua abonu-txartel batean jasotzeko aukera besterik ez duzu. Ezin dituzu produktuak itzuli eta dirua bueltan jaso.

    Produktua zuk zeuk erosi baduzu, hura aldatu zein itzuli ahal duzu inolako arazorik gabe, aurreikusitako moduan eta epean.

    Benetan erabilgarria izan al duzu?BadaNo
    Baliagarria izan ez zarela damutuko dugu. Nola lagundu dezakegu?Ez, eskerrakBidali
    Eskerrik asko!
  • Zer da MIMO?

    MIMO espazio pertsonalizatuak makillaje, lurrin, tratamendu eta nutrizio-kosmetikako abantailak eta opariak barne hartzen ditu, 500 marka eta 2.000 produktutik gorako eskaintzarekin. MIMOko kide izanez gero, interesgarriak izango zaizkizun eta zurekin bat datozen esperientzien berri emango dizugu: opariak, promozioak, ekitaldiak eta zure gustuko edukiak.

    Benetan erabilgarria izan al duzu?BadaNo
    Baliagarria izan ez zarela damutuko dugu. Nola lagundu dezakegu?Ez, eskerrakBidali
    Eskerrik asko!
  • Zer egin behar dut MIMOko kide izateko?

    Oso erraza da MIMOko kide egitea; gure webgunean edo El Corte Inglés-en aplikazioan erregistratu behar duzu abantaila guztiak eskuratzeko eta esperientzia eta opari esklusiboak jasotzeko.

    Benetan erabilgarria izan al duzu?BadaNo
    Baliagarria izan ez zarela damutuko dugu. Nola lagundu dezakegu?Ez, eskerrakBidali
    Eskerrik asko!

Laguntza gaiak: Erosketekin lotutako zerbitzuak