Descubre la versión beta de la nueva web de El Corte Inglés pulsando aquí.

El mite de la natura en publicitat (Tapa blanda)

El mite de la natura en publicitat (Tapa blanda)

Otras ofertas

15,1515,95-5%
Vendido por IMOSVER
15,1515,95-5%
Vendido por AG Libros
  • Envíos a España 1€ y Envío GRATIS a España desde 19€ en Libros

    Excepto Click&Express. Solo para libros vendidos por El Corte Inglés.

  • 5% de descuento en todos nuestros títulos en papel, excepto libros de texto. Exclusivo online.

    Válido solo para libros vendidos directamente por El Corte Inglés

Información

Envío y devoluciones

La natura tant suscita pors i recels com desperta passions i devocions. La mirada humana sobre la natura ha variat al llarg del temps a mesura que la revolució tecnocientífica s'ha consolidat. L'objectiu d'aquest volum és analitzar els principals discursos sobre la natura representats per la publicitat i els valors que s'hi transmeten. El text intercala teoria i pràctica, ja que s'hi comenten un conjunt d'imatges publicitàries amb la pretensió d'il·lustrar els relats i les concepcions culturals que traspuen les representacions comercials de la natura. Aquest estudi examina la relació entre el llenguatge publicitari i la natura, per establir, tot seguit, una sèrie de natures prototípiques, connectades a unes determinades imatges de marca, aplicant les eines heurístiques proporcionades per la semiòtica narrativa i l'anàlisi del discurs.


Detalles del libro
ISBN:
9788437080222
Fecha de Lanzamiento:
21-septiembre-2011
Editorial:
PUBLICACIONS UNIVERSIDAD DE VALENCIA
Formato encuadernación:
Tapa blanda
Número de páginas:
140
Dimensiones:
24 x 16
Idioma:
Valenciano
Colección:
ALDEA GLOBAL
Género:
Novela - Narrativa
Subgénero:
Narrativa

Referencia:

006532720494 |

EAN:

9788437080222