Para realizar cambios e devolucións de pedidos realizados a través da nosa web, podes tramitalos dende a sección de A Miña Conta. Para aqueles realizados con recollida en Supercor ou para consultar calquera outra dúbida, podes poñerte en contacto con:
1. Información sobre o noso servizo de compra online:
Se desexas información sobre o servizo de compra de consultas de NON alimentación, chama o teléfono 900 363 900 á túa disposición os 365 días do ano ou escríbenos un correo a clientes@elcorteingles.es.
Se desexas información sobre o servizo de Supermercado, chama o teléfono 900 474 656.
2. Para calquera outra dúbida, podes chamar o noso servizo de información xeral sobre El Corte Inglés:
Chama o teléfono de Atención ao Cliente 900 363 900 horario de luns a sábado de 9:00 a 22:00 h e domingos de 10:00 a 21:00 h ou escríbenos un correo a servicioclientes@elcorteingles.es.
A maioría de produtos comprados en El Corte Inglés pódense devolver, sempre e cando conserven a embalaxe orixinal e estean en perfectas condicións. Incluídos os accesorios, documentación e embalaxe orixinal, no caso contrario, o ben sufrirá unha depreciación. Hai algunhas excepcións e prazos determinados para poder efectuar a devolución.
Recorda que, para o cambio dun produto, é necesario entregar o tícket de compra. Se compraches o teu produto a través da nosa web, o tícket de compra será o correo que recibiches onde se informa no asunto que o pedido foi entregado (documento de venda).
Conforme ás excepcións ao Dereito de Desistencia reguladas no RDL 1/2007, non se admitirá a devolución daqueles produtos configurados á medida (personalizados).
Só serás responsable da diminución de valor dos bens que resulte dunha manipulación distinta á necesaria para establecer a natureza, as características e o funcionamento dos bens.
Isto aplicarase tamén a artigos como teléfonos móbiles, tabletas, ordenadores, etc., aparatos nos que te rexistraras ou activaras as prestacións de seguridade, xeolocalización ou padróns, pois a inicialización destes dispositivos require o rexistro previo e voluntario dos teus datos persoais, os cales quedan almacenados na memoria do terminal.
Unha vez recibida a mercadoría nos nosos almacéns, e tras comprobar o seu estado, procederase ao reintegro do seu importe e gastos de envío, conforme á modalidade de pagamento realizada polo cliente, agás o pagamento en efectivo, que se reintegrará mediante transferencia bancaria e, en todo caso, nun prazo non superior a 14 días naturais dende a recepción da mercadoría devolta. O custo directo da devolución do ben ou servizo será asumido polo cliente segundo se recolle na LGCU.
Para efectuar un cambio dun produto por outro (doutro cor/talle etc.), chama o teléfono de Atención ao Cliente 900 363 900 de luns a sábado de 9:00 a 22:00 h e domingos de 10:00 a 21:00 h, ou escríbenos un correo a servicio_clientes@elcorteingles.es.
Tamén podes realizar os teus cambios interactuando co chat a través de “A miña conta”. Accede ao teu pedido e fai clic en “Necesitas axuda?” para iniciar a conversa.
Nos puntos Supercor, Correos e Celéritas non é posible realizar cambios, só devolucións.
Os prazos de devolución que a continuación se detallan empezarán a contar dende a entrega do pedido:
O produto debe estar sen utilizar e en perfectas condicións. Incluídos accesorios, documentación e embalaxe orixinal, en caso contrario, o ben sufrirá unha depreciación. Conforme ás excepcións ao Dereito de Desistencia reguladas no RDL 1/2007, non se admitirá a devolución daqueles produtos configurados á medida (personalizados), como teléfonos móbiles, tabletas, ordenadores, etc., entendendo por personalizados aqueles aparatos nos que te rexistraras voluntariamente, activaras as prestacións de seguridade, xeolocalización ou padróns, pois a inicialización destes dispositivos require o rexistro previo e voluntario dos teus datos persoais, os cales quedan almacenados na memoria do terminal.
Só serás responsable da diminución de valor dos bens que resulte dunha manipulación distinta á necesaria para establecer a natureza, as características e o funcionamento dos bens.
Unha vez recibida a mercadoría nos nosos almacéns, e tras comprobar o seu estado, procederase ao reintegro do seu importe e gastos de envío, conforme á modalidade de pagamento realizada polo cliente, agás o pagamento en efectivo, que se reintegrará mediante transferencia bancaria e, en todo caso, nun prazo non superior a 14 días naturais dende a recepción da mercadoría devolta. O custo directo da devolución do ben ou servizo será asumido polo cliente segundo se recolle na LGCU.
Podes devolver en tendas aqueles artigos adquiridos en www.elcorteingles.es, sen custo ningún. Non se admitirán devolucións nos centros de Hipercor, Supercor, Sfera e Centro de Oportunidades. Poderás devolver os artigos de Bricor naqueles centros comerciais que conten con este departamento.
Hai varias particularidades e excepcións. Os produtos Marketplace vendidos por terceiros teñen as súas propias condicións de devolución. Hai artigos suxeitos a condicións particulares. Poderás identificalos por unha indicación no propio produto ou por recibir xunto co teu pedido un documento de venda imprimido coas letras E.DIG na parte superior.
Podes devolver produtos a través da rede de Correos, agás os artigos vendidos por terceiros (Market place). Consulta as condicións especiais de cada artigo na pestana ENVÍO E DEVOLUCIÓNS.
Para realizar a devolución, chama o teléfono de Atención ao Cliente 900 373 900 se chamas dende un teléfono fixo, ou no 901 464 111 se chamas dende un teléfono móbil onde te informarán do punto de recollida máis próximo ao teu domicilio e che pedirán un enderezo de correo electrónico.
Posteriormente recibirás un correo electrónico coa confirmación da devolución e un enlace onde poderás descargar a etiqueta; unha vez preparado o paquete, pega no exterior a devandita etiqueta e lévao ao punto de recollida seleccionado.
* A etiqueta ten unha validez de 14 días, transcorrido este prazo anularase e a devolución non será admitida nos Puntos.
Só se admitirán devolucións nos Puntos de Recollida de España peninsular e Baleares.
Están excluídos do sistema de devolución nos Puntos de Recollida, ademais das excepcións ao dereito de desistencia, os produtos voluminosos de máis de 15 kg de peso e os produtos suxeitos a condicións particulares.
Para devolver un produto dende o teu domicilio , ponte en contacto connosco para realizar a recollida do produto (agás pedidos Click&Collect recollidos en Centro Comercial, que só poden devolverse en Centros).
Podes facelo de dúas maneiras:
Por teléfono: 900 373 900 se chamas dende un teléfono fixo ou no 901 464 111 se chamas dende un teléfono móbil
Por correo electrónico: Envíanos un correo ao enderezo clientes@elcorteingles.es achegando o formulario de desistencia.
Se desexas anular o pedido antes da entrega, debes informarnos nun prazo máximo de 24 horas dende que o realizaches, xa que neste intervalo pode estar a viaxar e non sempre é posible deter o envío. Se o teu pedido xa foi enviado, deberás recoller o pedido cando cho entreguen e poñerte en contacto connosco no prazos indicados no punto anterior “Prazos de devolución”. É imprescindible que o recollas para que, tras a túa devolución e recepción/revisión por parte de El Corte Inglés en almacén, poidamos efectuar o aboamento do importe do teu pedido.
Se tras recibilo queres devolvelo, chama o teléfono de Atención ao Cliente 900 363 900 onde tomarán nota da túa decisión; posteriormente remítenolo ao EL CORTE INGLÉS, SUCURSAL 090 NAVE-R CTRA. ANDALUCÍA KM.22.800 VALDEMORO-28340 MADRID-ESPAÑA, tanto os custos de devolución coma os gastos aduaneiros e impostos locais serán responsabilidade do cliente.
Unha vez recibido e comprobado que está todo correcto, procederemos a efectuarche o aboamento.
Para devolver un produto dende Canarias, consulta a seguinte información:
Formas de devolución e custos se o produto pesa 15 quilos ou menos
Forma de devolución | Devolución parcial | Devolución total |
Chama o 900 373 900, se chamas dende un teléfono fixo, ou no 901 464 111 se chamas dende un teléfono móbil ou escríbenos un correo electrónico ao enderezo clientes@elcorteingles.es, para que poidamos concertar o momento da recollida. Tamén poderás achegar ao devandito correo electrónico o formulario de desistencia | 12 € | 18 € |
Formas de devolución e custos se o produto pesa máis de 15 quilos ou é supervoluminoso
Forma de devolución | Custo directo de devolución |
Chama o 900 373 900, se chamas dende un teléfono fixo, ou no 901 464 111 se chamas dende un teléfono móbil ou escríbenos un correo electrónico ao enderezo clientes@elcorteingles.es, para que poidamos concertar o momento da recollida. Tamén poderás achegar ao devandito correo electrónico o formulario de desistencia. | 30 € |
As recollidas que leven desinstalación irán baixo presuposto.
Se desexas anular o pedido antes da entrega, debes informarnos nun prazo máximo de 24 horas dende que o realizaches, xa que neste intervalo pode estar a viaxar e non sempre é posible deter o envío. Se o teu pedido xa foi enviado, deberás recoller o pedido cando cho entreguen e poñerte en contacto connosco no prazos indicados no punto anterior “Prazos de devolución”. É imprescindible que o recollas para que, tras a túa devolución e recepción/revisión por parte de El Corte Inglés en almacén, poidamos efectuar o aboamento do importe do teu pedido.
Para realizar a devolución, chama o teléfono de Atención ao Cliente 900 373 900 se chamas dende un teléfono fixo, ou no 901 464 111 se chamas dende un teléfono móbil, dende onde tomarán nota da túa decisión e lévao á Oficina de Correos que desexes; o enderezo onde tes que envialo é ao EL CORTE INGLÉS, SUCURSAL 090 NAVE-R CTRA. ANDALUCÍA KM.22.800 VALDEMORO-28340 MADRID-ESPAÑA, tanto os custos de devolución coma os gastos aduaneiros e impostos locais serán responsabilidade do cliente.
Unha vez recibido e comprobado que está todo correcto, procederemos a efectuarche o aboamento.
Os gastos de devolución a través de Correos e o servizo Celéritas é de 2 €.
En caso de devolución de artigos, cuxa recollida se efectúe no domicilio, o custo directo da devolución do ben ou servizo será asumido polo cliente segundo se recolle na LXCU.
Formas de devolución e custos se o produto pesa 15 quilos ou menos
Lugar de orixe | Forma de devolución | Devolución parcial | Devolución total |
España peninsular e Baleares | Chama o 900 373 900, se chamas dende un teléfono fixo, ou no 901 464 111 se chamas dende un teléfono móbil, ou escríbenos un correo electrónico ao enderezo clientes@elcorteingles.es, para que poidamos concertar o momento da recollida. Tamén poderás achegar ao devandito correo electrónico o formulario de desistencia. | 5,90 € | 7,90 € |
Canarias | Chama o 900 373 900, se chamas dende un teléfono fixo, ou no 901 464 111 se chamas dende un teléfono móbil, ou escríbenos un correo electrónico ao enderezo clientes@elcorteingles.es, para que poidamos concertar o momento da recollida. Tamén poderás achegar ao devandito correo electrónico o formulario de desistencia. | 12 € | 18 € |
Formas de devolución e custos se o produto pesa máis de 15 quilos ou é supervoluminoso
Lugar de orixe | Forma de devolución | Custo directo de devolución |
Recollida en España peninsular, Baleares e Canarias | Chama o 900 373 900, se chamas dende un teléfono fixo, ou no 901 464 111 se chamas dende un teléfono móbil, ou escríbenos un correo electrónico ao enderezo clientes@elcorteingles.es, para que poidamos concertar o momento da recollida. Tamén poderás achegar ao devandito correo electrónico o formulario de desistencia. | 30 € |
Tamén dependendo da zona xeográfica, os gastos, as condicións e os modos de envío poden variar:
Case todos os produtos se poden devolver ou cambiar mentres estean sen utilizar e en perfectas condicións, incluíndo accesorios, documentación e embalaxe orixinal. Aínda que existen excepcións ao dereito de desistencia. A devolución non será aplicable a:
En xeral, calquera produto adquirido nunha tenda de El Corte Inglés poderá ser cambiando ou devolto noutro, acudindo ao Dpto. correspondente ao que pertence a mercadoría. Non obstante, existen as seguintes peculiaridades que debes ter en conta:
Podes devolver un artigo da marca Sfera adquirido en El Corte Inglés e Tendas El Corte Inglés en calquera Tenda do Grupo Sfera. Se o produto foi adquirido nunha tenda de Sfera, poderás facer a devolución en calquera centro de El Corte Inglés ou Tenda El Corte Inglés onde teña presenza a citada marca
Para realizar a túa devolución, podes utilizar calquera destes medios, nós comunicarémosllo ao vendedor inmediatamente:
O produto debe estar sen utilizar e en perfectas condicións. Incluídos os accesorios, documentación e embalaxe orixinal, no caso contrario, o ben sufrirá unha depreciación.
Só serás responsable da diminución de valor dos bens que resulte dunha manipulación distinta á necesaria para establecer a natureza, as características e o funcionamento dos bens.
Para calquera forma de devolución (domicilio ou centro comercial), a mercadoría será revisada nas instalacións do vendedor. Unha vez comprobado o seu correcto estado, procederase ao reintegro do importe e gastos de envío, conforme á modalidade de pagamento realizada polo cliente, agás pagamento en efectivo, que se reintegrará mediante transferencia bancaria e, en todo caso, nun prazo non superior a 14 días naturais dende a recepción da mercadoría devolta.
O custo directo da devolución do ben ou servizo será asumido polo cliente segundo se recolle na LGCU, o importe indicarase na folla do produto.
Para devolver ou cambiar un produto é necesario presentar o produto coa embalaxe orixinal e en perfectas condicións, o tícket de compra dentro do prazo estipulado e, se a compra non se realizou en efectivo, o medio de pagamento co que se fixo para poder efectuar o reembolso. O correo que recibiches tras realizar a túa compra, co asunto “Pedido en proceso de envío”, é o teu tícket de compra para todos os efectos.
Para devolver un produto dende España peninsular e Baleares dende o teu domicilio, consulta a seguinte información:
Formas de devolución e custos se o produto pesa 15 quilos ou menos
Forma de devolución | Devolución parcial | Devolución total |
Chama o 900 373 111 ou escríbenos un correo electrónico ao enderezo clientes@elcorteingles.es, para que poidamos concertar o momento da recollida. Tamén poderás achegar ao devandito correo electrónico o formulario de desistencia | 5,90 € | 7,90 € |
Formas de devolución e custos se o produto pesa máis de 15 quilos ou é supervoluminoso
Forma de devolución | Custo directo de devolución |
Chama o 900 373 111 ou escríbenos un correo electrónico ao enderezo clientes@elcorteingles.es, para que poidamos concertar o momento da recollida. Tamén poderás achegar ao devandito correo electrónico o formulario de desistencia. | 30 € |
Para realizar cambios e devolucións de pedidos realizados a través da nosa web, podes tramitalos dende a sección de A Miña Conta. Para aqueles realizados con recollida en Supercor ou para consultar calquera outra dúbida, podes poñerte en contacto con:
1. Información sobre o noso servizo de compra online:
Se desexas información sobre o servizo de compra de consultas de NON alimentación, chama o teléfono 900 373 111 á túa disposición os 365 días do ano ou escríbenos un correo a clientes@elcorteingles.es.
Se desexas información sobre o servizo de Supermercado, chama o teléfono 900 494 656.
2. Para calquera outra dúbida, podes chamar o noso servizo de información xeral sobre El Corte Inglés:
Chama o teléfono de Atención ao Cliente 901 122 122 horario de luns a sábado de 9:00 a 22:00 h e domingos de 10:00 a 21:00 h ou escríbenos un correo a servicioclientes@elcorteingles.es.
Para realizar a devolución nun Centro dun produto comprado en web, só tes que acudir ao departamento correspondente dun Centro Comercial e presentar o teu documento de venda. Recorda que este documento son os propios correos electrónicos de “pedido en proceso de envío” e “pedido entregado”, onde se inclúe a seguinte indicación:
“Este correo é o teu documento de venda. Se desexas devolver calquera produto do teu pedido de forma gratuíta, só terás que presentalo imprimido ou no teu móbil nun Centro Comercial”
Non fai falta que o leves imprimido, podes mostralo directamente dende o teu móbil.
Se o produto está en perfectas condicións e conserva a embalaxe, non hai problema, aínda que hai determinadas excepcións que convén que coñezas. A forma de reembolso, dependendo da forma de devolución, pode variar:
Procederase a devolver o importe, nos termos establecidos no RDL 1/2007, mediante o mesmo medio de pagamento que utilizaches para realizar o pedido. Se o aboaches por contra reembolso, a devolución realizaráseche mediante transferencia bancaria. Aplicaranse os custos directos correspondentes á devolución, se é o caso. Ademais, en caso de incorrer en custos de desmontaxe ou desinstalación, estes correrán por conta do cliente.
Teñen algunhas condicións especiais ao ser produtos frescos, perecedoiros ou personalizados:
As cestas de froita, as flores e as plantas só se poden devolver, por motivos relacionados coa súa calidade, nun prazo de 48 horas tras a súa entrega.
Se algún produto está personalizado, non se pode devolver. É posible que algunha peza de froita das cestas se substitúa por outra, das mesmas características, porque non supere o control de calidade ou por falta de unidades ao prepararse a cesta de xeito manual.
Tamén nas canastras e regalos personalizados, poden producirse cambios de artigos por falta de existencias. Se así sucedese, substituiríase por outro artigo de similares características.