Per a contactar amb nosaltres t’oferim diversos telèfons i adreces de correu, en funció de l’ajuda que necessites:
1. Informació sobre la nostra activitat de comerç electrònic
Si vols informació sobre el servici de compra o vols conéixer la situació de la teua comanda, telefona al 900 363 900 a la teua disposició els 365 dies de l’any o escriu-nos un correu a clientes@elcorteingles.es.
2. Informació general sobre El Corte Inglés
Telefona al número d’Atenció al Client 900 363 900 en horari de dilluns a dissabte de 9.00 a 22.00 h i diumenges de 10.00 a 21.00 h o escriu-nos un correu a servicio_clientes@elcorteingles.es.
Els terminis de devolució que es detallen a continuació començaran a comptar des de l’entrega de la comanda:
Cal que el producte no s'haja utilitzat i que estiga en perfectes condicions, incloent-hi accessoris, documentació i embalatge original, en cas contrari, el bé patirà una depreciació.
Només seràs responsable de la disminució de valor dels béns que siga resultat d'una manipulació diferent de la necessària per a establir la naturalesa, les característiques i el funcionament dels béns. Això s’aplicarà també a articles com telèfons mòbils, tauletes, ordinadors, etc., aparells en què t’hages registrat, activat les prestacions de seguretat, geolocalització o patrons, ja que la inicialització d’estos dispositius requerix el registre previ i voluntari de les teues dades personals, les quals queden emmagatzemades en la memòria del terminal.
Una vegada rebuda la mercaderia als nostres magatzems i comprovat l’estat d’esta, es reintegraran l’import i els gastos d’enviament, conforme a la modalitat de pagament realitzada pel client, llevat de pagament en efectiu; en este últim cas, es reintegrarà mitjançant transferència bancària i, en tot cas, en un termini no superior a 14 dies naturals des de la recepció de la mercaderia retornada. El cost directe de la devolució del bé o servici serà assumit pel client segons s’arreplega en la LGCU.
Podràs reclamar al nostre Departament d’Atenció al Client a través de l’adreça electrònica següent: clientes@elcorteingles.es o omplint este formulari. A més, t’informem que disposes de fulls de reclamacions en els nostres Centres Comercials.
Les parts se sotmeten, a la seua elecció, per a la resolució dels conflictes i amb renúncia a qualsevol altre fur, als jutjats i tribunals del domicili de l’usuari.
D’altra banda, i després d’haver exhaurit la via anterior, t’informem que la nostra entitat està adherida a Confianza Online, associació sense ànim de lucre inscrita en el Registre Nacional d’Associacions, grup 1, secció 1, número nacional 594400, CIF G85804011, c/ Castelló 24, Esc. 1 2n esq., 28001 Madrid (Espanya). Tingues en compte que, per a reclamar a Confianza Online, abans has d’haver presentat la reclamació a El Corte Inglés, requisit essencial perquè et puguen atendre.
Estes Condicions generals es regixen per la llei espanyola. Així mateix, en compliment del que disposa la Llei de Resolució Alternativa de Litigis, informem els consumidors que, com a entitat adherida i en els termes del Codi Ètic, els usuaris podran acudir a Confianza Online per a la resolució alternativa de possibles controvèrsies (https://www.confianzaonline.es/consumidores/como-reclamar/formulario-reclamaciones/). Si estes es referixen a transaccions electròniques amb consumidors, o a la protecció de dades quan estiguen relacionades amb este àmbit, les reclamacions seran resoltes pel Comitè de Mediació de Confianza Online, acreditat per a la resolució alternativa de litigis en matèria de consum. Si les reclamacions tracten sobre publicitat digital o sobre protecció de dades relacionada amb este àmbit, seran sotmeses al Jurat de la Publicitat d’AUTOCONTROL.
D’acord amb el Reglament (UE) núm. 524/2013 del Parlament Europeu i del Consell, de 21 de maig de 2013, posem a disposició del client l’enllaç següent, que permet accedir a la plataforma de resolució de litigis en línia de la Unió Europea.
Els canvis i devolucions de comandes realitzades a través del nostre web els pots tramitar des de la secció El meu compte. Per a les comandes realitzades amb arreplega a Supercor o per a consultar qualsevol altre dubte, et pots posar en contacte amb:
1. Informació sobre el nostre servici de compra en línia:
Si vols informació sobre el servici de compra de consultes de NO alimentació, telefona al 900 363 900 a la teua disposició els 365 dies de l’any o escriu-nos un correu a clientes@elcorteingles.es.
Si vols informació sobre el servici de Supermercat, telefona al 900 474 656.
2. Per a qualsevol altre dubte, pots telefonar al nostre servici d’informació general sobre El Corte Inglés:
Telefona al número d’Atenció al Client 900 363 900 en horari de dilluns a dissabte de 9.00 a 22.00 h i diumenges de 10.00 a 21.00 h o escriu-nos un correu a servicio_clientes@elcorteingles.es.
La majoria de productes comprats a El Corte Inglés es poden retornar, sempre que conserven l’embalatge original i estiguen en perfectes condicions, incloent-hi accessoris, documentació i embalatge original, en cas contrari, el bé patirà una depreciació. Hi ha algunes excepcions i terminis determinats per a poder efectuar la devolució.
Recorda que, per tal de canviar un producte, cal entregar el tiquet de compra. Si has comprat un producte al nostre web, el tiquet de compra serà el correu que vas rebre en què s’informa a l’assumpte que s'ha lliurat la comanda (document de venda).
Només seràs responsable de la disminució de valor dels béns que siga resultat d'una manipulació diferent de la necessària per a establir la naturalesa, les característiques i el funcionament dels béns.
Això s’aplicarà també a articles com telèfons mòbils, tauletes, ordinadors, etc., aparells en què t’hages registrat, activat les prestacions de seguretat, geolocalització o patrons, ja que la inicialització d’estos dispositius requerix el registre previ i voluntari de les teues dades personals, les quals queden emmagatzemades en la memòria del terminal.
Una vegada rebuda la mercaderia als nostres magatzems i comprovat l’estat d’esta, es reintegraran l’import i els gastos d’enviament, conforme a la modalitat de pagament realitzada pel client, llevat de pagament en efectiu; en este últim cas, es reintegrarà mitjançant transferència bancària i, en tot cas, en un termini no superior a 14 dies naturals des de la recepció de la mercaderia retornada. El cost directe de la devolució del bé o servici serà assumit pel client segons estipula la LGCU.
Per a canviar un producte per un altre (d'un altre color/talla, etc.), telefona a Atenció al Client al 900 363 900 de dilluns a dissabte, de 9.00 a 22.00 hores i diumenges de 10.00 a 21.00 hores o escriu-nos un correu a servicio_clientes@elcorteingles.es.
També pots fer els canvis interactuant amb el xat a través d'“El meu compte”. Accedix a la comanda i fes clic en “Necessites ajuda?” per a iniciar la conversa.
En els punts Supercor, Correos i Celéritas no és possible fer canvis, només devolucions.
Contacta amb nosaltres | |||||||||
|
|