Els canvis i devolucions de comandes realitzades a través del nostre web els pots tramitar des de la secció El meu compte. Per a les comandes realitzades amb arreplega a Supercor o per a consultar qualsevol altre dubte, et pots posar en contacte amb:
1. Informació sobre el nostre servici de compra en línia:
Si vols informació sobre el servici de compra de consultes de NO alimentació, telefona al 900 363 900 a la teua disposició els 365 dies de l’any o escriu-nos un correu a clientes@elcorteingles.es.
Si vols informació sobre el servici de Supermercat, telefona al 900 474 656.
2. Per a qualsevol altre dubte, pots telefonar al nostre servici d’informació general sobre El Corte Inglés:
Telefona al número d’Atenció al Client 900 363 900 en horari de dilluns a dissabte de 9.00 a 22.00 h i diumenges de 10.00 a 21.00 h o escriu-nos un correu a servicio_clientes@elcorteingles.es.
La majoria de productes comprats a El Corte Inglés es poden retornar, sempre que conserven l’embalatge original i estiguen en perfectes condicions, incloent-hi accessoris, documentació i embalatge original, en cas contrari, el bé patirà una depreciació. Hi ha algunes excepcions i terminis determinats per a poder efectuar la devolució.
Recorda que, per tal de canviar un producte, cal entregar el tiquet de compra. Si has comprat un producte al nostre web, el tiquet de compra serà el correu que vas rebre en què s’informa a l’assumpte que s'ha lliurat la comanda (document de venda).
Només seràs responsable de la disminució de valor dels béns que siga resultat d'una manipulació diferent de la necessària per a establir la naturalesa, les característiques i el funcionament dels béns.
Això s’aplicarà també a articles com telèfons mòbils, tauletes, ordinadors, etc., aparells en què t’hages registrat, activat les prestacions de seguretat, geolocalització o patrons, ja que la inicialització d’estos dispositius requerix el registre previ i voluntari de les teues dades personals, les quals queden emmagatzemades en la memòria del terminal.
Una vegada rebuda la mercaderia als nostres magatzems i comprovat l’estat d’esta, es reintegraran l’import i els gastos d’enviament, conforme a la modalitat de pagament realitzada pel client, llevat de pagament en efectiu; en este últim cas, es reintegrarà mitjançant transferència bancària i, en tot cas, en un termini no superior a 14 dies naturals des de la recepció de la mercaderia retornada. El cost directe de la devolució del bé o servici serà assumit pel client segons estipula la LGCU.
Per a canviar un producte per un altre (d'un altre color/talla, etc.), telefona a Atenció al Client al 900 363 900 de dilluns a dissabte, de 9.00 a 22.00 hores i diumenges de 10.00 a 21.00 hores o escriu-nos un correu a servicio_clientes@elcorteingles.es.
També pots fer els canvis interactuant amb el xat a través d'“El meu compte”. Accedix a la comanda i fes clic en “Necessites ajuda?” per a iniciar la conversa.
En els punts Supercor, Correos i Celéritas no és possible fer canvis, només devolucions.
Els terminis de devolució que es detallen a continuació començaran a comptar des de l’entrega de la comanda:
Cal que el producte no s'haja utilitzat i que estiga en perfectes condicions, incloent-hi accessoris, documentació i embalatge original, en cas contrari, el bé patirà una depreciació.
Només seràs responsable de la disminució de valor dels béns que siga resultat d'una manipulació diferent de la necessària per a establir la naturalesa, les característiques i el funcionament dels béns. Això s’aplicarà també a articles com telèfons mòbils, tauletes, ordinadors, etc., aparells en què t’hages registrat, activat les prestacions de seguretat, geolocalització o patrons, ja que la inicialització d’estos dispositius requerix el registre previ i voluntari de les teues dades personals, les quals queden emmagatzemades en la memòria del terminal.
Una vegada rebuda la mercaderia als nostres magatzems i comprovat l’estat d’esta, es reintegraran l’import i els gastos d’enviament, conforme a la modalitat de pagament realitzada pel client, llevat de pagament en efectiu; en este últim cas, es reintegrarà mitjançant transferència bancària i, en tot cas, en un termini no superior a 14 dies naturals des de la recepció de la mercaderia retornada. El cost directe de la devolució del bé o servici serà assumit pel client segons s’arreplega en la LGCU.
Pots retornar als centres comercials aquells articles adquirits a www.elcorteingles.es, sense cap cost. No s’admetran devolucions als centres d’Hipercor, Supercor, Sfera, Bricor i Centre d’Oportunitats. Pots retornar els articles de Bricor als centres comercials que disposen d’este departament.
Hi ha diverses particularitats i excepcions. Els productes Marketplace venuts per tercers tenen les seues pròpies condicions de devolució. Hi ha articles subjectes a condicions particulars. Els pots identificar per una indicació en el producte mateix o per haver rebut juntament amb la comanda un document de venda imprés amb les lletres E.DIG a la part superior.
Pots tornar productes per mitjà de la xarxa de Correus, excepte els articles venuts per tercers (Market Place). Consulte les condicions especials de cada article a la pestanya “Enviament i devolucions”.
Per a fer la devolució, telefona a Atenció al Client al 900 373 900 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil, on t’informaran del punt d’arreplega més pròxim al teu domicili i et demanaran una adreça electrònica.
Posteriorment, rebràs un correu electrònic amb la confirmació de la devolució i un enllaç on podràs baixar l’etiqueta. Una vegada preparat el paquet, apega a l’exterior esta etiqueta i porta’l al punt d’arreplega seleccionat.
L’etiqueta té una validesa de 14 dies; transcorregut este termini s’anul·larà i la devolució no serà admesa als punts.
Només s’admetran devolucions als punts d’arreplega d’Espanya peninsular i Balears.
Estan exclosos del sistema de devolució als punts d’arreplega, a més de les excepcions al dret de desistiment, els productes voluminosos de més de 15 kg de pes i els productes subjectes a condicions particulars.
Per a retornar un producte des del teu domicili posa’t en contacte amb nosaltres per a arreplegar el producte (excepte comandes Click&Collect arreplegades a un centre comercial, que només es poden retornar en centres).
Pots fer-ho de dos maneres:
Per telèfon: 900 373 900 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil
Per correu electrònic: Envia’ns un correu a l’adreça clientes@elcorteingles.es adjuntant el formulari de desistiment.
Si vols anul·lar la comanda, abans de l’entrega, ens n’has d’informar en un termini màxim de 24 hores des que la vas fer, ja que en este interval pot estar viatjant i no sempre és possible parar l’enviament. Si la comanda ja ha sigut enviada, hauràs d’arreplegar la comanda quan se t’entregue i posar-te en contacte amb nosaltres en els terminis indicats al punt anterior “Terminis de devolució”. És imprescindible que l’arreplegues per a poder, després de la devolució i recepció/revisió per part d’El Corte Inglés al magatzem, efectuar-te l’abonament de l’import de la comanda.
Si després de rebre-la vols retornar-la, telefona a Atenció al Client al 900 363 900, des d’on prendran nota de la teua decisió; posteriorment remet-nos-la a EL CORTE INGLÉS, SUCURSAL 090 NAVE-R CTRA. ANDALUCÍA KM.22.800 VALDEMORO-28340 MADRID-ESPAÑA, i tant els costos de devolució com els gastos duaners i els impostos locals seran responsabilitat del client.
Una vegada rebuda i comprovat que és tot correcte, t’efectuarem l’abonament.
Per a retornar un producte des de les Canàries consulta la informació següent:
Forma de devolució Devolució parcial Devolució total Telefona al 900 373 900 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil, o escriu-nos un correu a l’adreça clientes@elcorteingles.es, perquè puguem concertar el moment de l’arreplega. També podràs adjuntar al correu el formulari de desistiment 12 € 18 €
Formes de devolució i costos si el producte pesa més de 15 quilos o és supervoluminós
Forma de devolució | Cost directe de devolució |
Telefona al 900 373 900 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil, o escriu-nos un correu electrònic a l’adreça clientes@elcorteingles.es, perquè puguem concertar el moment de l’arreplega. També podràs adjuntar al correu el formulari de desistiment. | 30 € |
Les arreplegues que porten desinstal·lació aniran amb pressupost.
Si vols anul·lar la comanda, abans de l’entrega, ens n’has d’informar en un termini màxim de 24 hores des que la vas fer, ja que en este interval pot estar viatjant i no sempre és possible parar l’enviament. Si la comanda ja ha sigut enviada, hauràs d’arreplegar la comanda quan se t’entregue i posar-te en contacte amb nosaltres en els terminis indicats al punt anterior “Terminis de devolució”. És imprescindible que l’arreplegues per a poder, després de la devolució i recepció/revisió per part d’El Corte Inglés al magatzem, efectuar-te l’abonament de l’import de la comanda.
Per a fer la devolució telefona a Atenció al Client al 900 373 900 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil, des d’on prendran nota de la teua decisió, porta-la a l’oficina de Correos que desitges: l’adreça on l’has d’enviar és a EL CORTE INGLÉS, SUCURSAL 090 NAVE-R CTRA. ANDALUCÍA KM.22.800 VALDEMORO-28340 MADRID-ESPAÑA, i tant els costos de devolució com els gastos duaners i els impostos locals seran responsabilitat del client.
Una vegada rebuda i comprovat que és tot correcte, t’efectuarem l’abonament.
Els gastos de devolució a través de Correos i el servici Celeritas és de 2 €.
En cas de devolució d’articles l’arreplega dels quals es faça al domicili, el cost directe de la devolució del bé o servici l’assumirà el client, d’acord amb el que s’establix a la LGCU.
Formes de devolució i costos si el producte pesa 15 quilos o menys
Lloc d’origen | Forma de devolució | Devolució parcial | Devolució total |
Espanya peninsular i les Balears | Telefona al 900 373 900 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil, o escriu-nos un correu a l’adreça clientes@elcorteingles.es, perquè puguem concertar el moment de l’arreplega. També podràs adjuntar al correu el formulari de desistiment. | 5,90 € | 7,90 € |
Canàries | Telefona al 900 373 900 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil, o escriu-nos un correu a l’adreça clientes@elcorteingles.es, perquè puguem concertar el moment de l’arreplega. També podràs adjuntar al correu el formulari de desistiment. | 12 € | 18 € |
Formes de devolució i costos si el producte pesa més de 15 quilos o és supervoluminós
Lloc d’origen | Forma de devolució | Cost directe de devolució |
Arreplega a Espanya peninsular, Balears i Canàries | Telefona al 900 373 900 si truques des d'un telèfon fix o al 901 464 111 si truques des d'un telèfon mòbil, o escriu-nos un correu a l’adreça clientes@elcorteingles.es, perquè puguem concertar el moment de l’arreplega. També podràs adjuntar al correu el formulari de desistiment. | 30 € |
També depenent de la zona geogràfica, els gastos, les condicions i els modes d’enviament poden variar:
Quasi tots els productes es poden retornar o canviar mentres estiguen sense utilitzar i en perfectes condicions, incloent-hi accessoris, documentació i embalatge original. Però hi ha excepcions al dret de desistiment. La devolució no serà aplicable a:
En general, qualsevol producte adquirit a un centre d’El Corte Inglés es podrà canviar o retornar a un altre, acudint al dept. corresponent al que pertany la mercaderia. No obstant això, cal tindre en compte estes peculiaritats:
Pots retornar un article de la marca Sfera adquirit a El Corte Inglés i tendes El Corte Inglés a qualsevol tenda del grup Sfera. Si el producte ha sigut adquirit a una tenda de Sfera, podràs fer la devolució a qualsevol centre d’El Corte Inglés o tenda El Corte Inglés on tinga presència esta marca
Per a fer la devolució, es pot fer servir qualsevol d’estos mitjans, nosaltres li ho comunicarem al venedor immediatament:
Cal que el producte no s’haja utilitzat i que estiga en perfectes condicions, incloent-hi accessoris, documentació i embalatge original, en cas contrari, el bé patirà una depreciació.
Només seràs responsable de la disminució de valor dels béns que siga resultat d’una manipulació diferent de la necessària per a establir la naturalesa, les característiques i el funcionament dels béns.
Per a qualsevol forma de devolució (domicili o centre comercial), la mercaderia serà revisada a les instal·lacions del venedor. Una vegada comprovat l’estat correcte de la mercaderia, es reintegraran l’import i els gastos d’enviament, conforme a la modalitat de pagament realitzada pel client, llevat de pagament en efectiu; en este últim cas, es reintegrarà mitjançant transferència bancària i, en tot cas, en un termini no superior a 14 dies naturals des de la recepció de la mercaderia retornada.
El cost directe de la devolució del bé o servici serà assumit pel client segons s’arreplega a la LGCU. L’import s’indicarà al full del producte.
Per a retornar o canviar un producte cal presentar el producte amb l’embalatge original i en perfectes condicions, el tiquet de compra dins del termini estipulat i, si la compra no s’ha realitzat en efectiu, el mitjà de pagament amb què es va fer per a poder efectuar el reembossament. El correu que vas rebre després de fer la compra, amb l’assumpte “Compra en procés d’enviament”, és el teu tiquet de compra a tots els efectes.
Per a retornar un producte des d’Espanya peninsular i les Balears des de teu domicili consulta la informació següent:
Forma de devolució Devolució parcial Devolució total Telefona al 900 373 111, o escriu-nos un correu a l’adreça clientes@elcorteingles.es, perquè puguem concertar el moment de l’arreplega. També podràs adjuntar al correu el formulari de desistiment 5,90 € 7,90 €
Formes de devolució i costos si el producte pesa més de 15 quilos o és supervoluminós
Forma de devolució | Cost directe de devolució |
Telefona al 900 373 111 o escriu-nos un correu electrònic a l’adreça clientes@elcorteingles.es, perquè puguem concertar el moment de l’arreplega. També podràs adjuntar al correu el formulari de desistiment. | 30 € |
Els canvis i devolucions de comandes realitzades a través del nostre web els pots tramitar des de la secció El meu compte. Per a les comandes realitzades amb arreplega a Supercor o per a consultar qualsevol altre dubte, et pots posar en contacte amb:
1. Informació sobre el nostre servici de compra en línia:
Si vols informació sobre el servici de compra de consultes de NO alimentació, telefona al 900 373 111 a la teua disposició els 365 dies de l’any o escriu-nos un correu a clientes@elcorteingles.es.
Si vols informació sobre el servici de Supermercat, telefona al 900 494 656.
2. Per a qualsevol altre dubte, pots telefonar al nostre servici d’informació general sobre El Corte Inglés:
Telefona al número d’Atenció al Client 901 122 122 en horari de dilluns a dissabte de 9.00 a 22.00 h i diumenges de 10.00 a 21.00 h o escriu-nos un correu a servicio_clientes@elcorteingles.es.
Per a fer la devolució a un centre d’un producte comprat al web, només has d’anar al departament corresponent d’un centre comercial i presentar el document de venda. Recorda que este document són els correus electrònics de “comanda en procés d’enviament” i “comanda entregada”, on s’inclou la informació següent:
Este correu és el teu document de venda. Si vols tornar qualsevol producte de la comanda de manera gratuïta, només cal que el presentes imprés o al mòbil a un centre comercial
No cal que el portes imprés, pots mostrar-lo directament des del mòbil.
Si el producte està en perfectes condicions i conserva l’embalatge, no hi ha problema, encara que hi ha determinades excepcions que convé que conegues. La forma de reembossament, depenent de la forma de devolució, pot variar:
Es retornarà l’import, en els termes establits al RDL 1/2007, mitjançant el mateix mitjà de pagament que vas utilitzar per a fer la comanda. Si el vas abonar contra reembossament, la devolució es farà mitjançant transferència bancària. S’aplicaran els costos directes corresponents a la devolució, si escau. A més, en cas d’incórrer en costos de desmuntatge o desinstal·lació, estos seran a càrrec del client.
Tenen algunes condicions especials perquè són productes frescos, peribles o personalitzats:
Les cistelles de fruita, les flors i les plantes només es poden tornar, per motius relacionats amb la qualitat, en un termini de 48 hores després de l'entrega.
Si algun producte està personalitzat, no es pot tornar.
És possible que alguna peça de fruita de les cistelles se substituïsca per una altra, de les mateixes característiques, perquè no supere el control de qualitat o per falta d’unitats en preparar-se la cistella de manera manual.
També en les canastretes i regals personalitzats poden produir-se canvis d’articles per falta d’existències. En este cas, se substituiria per un altre article de característiques similars.
Si la comanda l’arreplegues al seu respectiu departament/planta, te la pots provar sense problema i, si no t’agrada, la pots canviar o retornar en el moment.
Les comandes Click&Collect amb recollida a Supercor i Correus tenen els mateixos mètodes de devolució que qualsevol altra comanda amb enviament a domicili. La pots retornar telefonant al Servici d’Atenció al Client perquè l’arrepleguen al teu domicili, acostant-te a qualsevol centre o a través de Correos, d’acord amb el que preveu el Reial Decret 1246/2008 de 18 de juliol.