Salta la navegació. Ves directament al contingut principal
Comença el contingut principal
La capacitat per adaptar-nos i avançar-nos a les noves necessitats de la societat ens ha convertit en un autèntic facilitador de la vida de les persones. La fortalesa del retail, la digitalització, la sostenibilitat i la diversificació són peces clau per continuar avançant.
El Corte Inglés fonamenta el seu model empresarial en una sèrie de principis ètics, sostenibles i responsables cap al client, els empleats, els proveïdors, els accionistes, la societat i el medi ambient.
Som un grup empresarial capaç de crear nous formats, innovar, entrar en diferents segments de mercat i desenvolupar noves oportunitats de negoci en diversos sectors.
Destaquem per la capacitat d’adaptar-nos i fins i tot avançar-nos a les noves demandes i necessitats de la societat, amb la unió de l’àmbit físic i digital.
El procés de digitalització és un dels eixos sobre els quals se sustenta el pla estratègic de la companyia, és un projecte que implica tota l’empresa i posa el client en el centre.
Això ens permet impulsar nous negocis com a part de l’estratègia de futur.
El retail és el cor del negoci, el nucli sobre el qual s’han construït les bases d’un conjunt d’empreses que comparteixen la vocació de facilitar la vida de les persones i establir una relació de confiança amb els clients i l’entorn.
La voluntat de transformar els desafiaments en oportunitats ens ha permès desenvolupar diverses àrees d’activitat i crear un conjunt d’empreses que comparteixen la confiança i els valors associats amb la marca El Corte Inglés.
Des dels inicis, el grup El Corte Inglés integra pautes d’actuació sostenibles en el model de negoci. El primer pla director d’RSC, elaborat el 2017, va establir les bases d’actuació de la companyia, que també disposa de la Política de sostenibilitat i responsabilitat social corporativa, de caràcter transversal, que contribueix a la generació de confiança i valor compartit.
Producció i consum responsables
Orientació doble: als proveïdors (producció) i als clients (consum), reforçat pel segell Responsablement, llançat el 2018.
Digitalització verda
La innovació com a part de la transformació digital de l’empresa. Deriva en estalvi de materials i energia.
Bon Govern Corporatiu
Per donar cobertura a la resta d’eixos, a través del model organitzatiu i les polítiques presents al grup.
Cultura corporativa, igualtat, diversitat i compromís social
Eix social i transversal, en línia amb els principis i els valors del grup.
Acció pel clima
Amb l’objectiu de reduir la petjada ambiental de l’activitat de la companyia.
16.333 M€ VOLUM TOTAL D'INGRESSOS
+1.600 ESTABLIMENTS COMERCIALS
+960 M VISITAS Á NOSA WEB E APP
+11,8 M USUARIOS DA TARXETA DE COMPRA EL CORTE INGLÉS
Fomos evolucionando ao longo destes máis de 80 anos de historia, pero mantivemos os mesmos valores de sempre.
Final del contingut principal