Saltar navegación. Ir directamente ao contido principal

Está vostede en:

  1. Inicio
  2. Quen somos
  3. O Noso Modelo de Negocio

O Noso Modelo de Negocio

Comeza o contido principal

Contigo. Sempre

A capacidade para adaptarnos e adiantarnos ás novas necesidades da sociedade convertéronnos nun auténtico facilitador da vida das persoas. A fortaleza do retail, a dixitalización, a sustentabilidade e a diversificación son pezas clave para seguir avanzando.


  • CALIDADE

  • DIXITALIZACIÓN
  • Sostenibilidad
    SUSTENTABILIDADE
  • Diversificación
    DIVERSIFICACIÓN

Un modelo de negocio baseado na experiencia e a confianza mutua co cliente

El Corte Inglés fundamenta o seu modelo empresarial nunha serie de principios éticos, sustentables e responsables cara ao cliente, os empregados, os provedores, os accionistas, a sociedade e o medio ambiente.

Somos un grupo empresarial capaz de crear novos formatos, innovar entrar en diferentes segmentos de mercado e desenvolver novas oportunidades de negocio en diversos sectores.

Resaltamos pola capacidade de adaptación e mesmo adiantarnos ás novas demandas e necesidades da sociedade, xuntando o físico e o dixital.

Un modelo de negocio basado en la experiencia y la confianza mutua con el cliente

Modelo omnicanal

O proceso de dixitalización é un dos eixes sobre os que se sustenta o plan estratéxico da compañía, é un proxecto que implica a toda a empresa e pon ao cliente no centro.

Isto permítenos impulsar novos negocios como parte da nosa estratexia de futuro.

Liñas de actividade

Retail

Retail

O retail é o corazón do negocio, o núcleo sobre o que se construíron as bases dun conxunto de empresas que comparten a vocación de facilitar a vida das persoas e establecer unha relación de confianza cos clientes e a contorna.

Otros negocios del grupo

Outros negocios do Grupo

A vontade de transformar os desafíos en oportunidades permitiunos desenvolver distintas áreas de actividade e crear un conxunto de empresas que comparten a confianza e os valores asociados á marca El Corte Inglés.

O noso desempeño ASG

Desde os seus inicios, o Grupo El Corte Inglés integra pautas de actuación sustentables no seu modelo de negocio. O primeiro Plan Director de RSC, elaborado en 2017, sentou as bases de actuación da compañía, que tamén conta coa Política de Sustentabilidade e Responsabilidade Social Corporativa, de carácter transversal, e que contribúe á xeración de confianza e valor compartido.

 

Produción e consumo responsable

Orientación dobre: a provedores (produción) e clientes (consumo) reforzado polo selo Responsablemente, lanzado en 2018.

 

Dixitalización “verde”

Innovación como parte da transformación dixital da empresa. Deriva en aforro de materiais e enerxía.

 

Bo Goberno Corporativo

Para dar cobertura ao resto de eixes, a través do modelo organizativo e de políticas presentes no Grupo.

 

Cultura corporativa, igualdade, diversidade e compromiso social

Eixe social e transversal, en liña cos principios e valores do Grupo.

 

Acción polo clima

Co obxectivo de reducir a pegada ambiental da actividade da compañía.

El Corte Inglés en cifras

  • 15.327 M€ VOLUME TOTAL DE INGRESOS NO 2022

  • +1.750 ESTABLECEMENTOS EMPRESARIAIS

  • +965 M VISITAS Á NOSA WEB E APP

  • +11,7 M USUARIOS DA TARXETA DE COMPRA EL CORTE INGLÉS

Más de 80 años de historia

Máis de 80 anos de historia

Fomos evolucionando ao longo destes máis de 80 anos de historia, pero mantivemos os mesmos valores de sempre.

HISTORIA DO GRUPO

Pareceches útil esta páxina?

Poderías dicirnos por que?

Fin do contido principal