Salta la navegació. Ves directament al contingut principal

Sou a:

  1. Inicio
  2. Qui som
  3. Model de Negoci

Model de Negoci

Comença el contingut principal

Amb tu. Sempre

La capacitat per adaptar-nos i avançar-nos a les noves necessitats de la societat ens ha convertit en un autèntic facilitador de la vida de les persones. La fortalesa del retail, la digitalització, la sostenibilitat i la diversificació són peces clau per continuar avançant.


  • QUALITAT

  • DIGITALITZACIÓ
  • Sostenibilidad
    SOSTENIBILITAT
  • Diversificación
    DIVERSIFICACIÓ

Un model de negoci basat en l’experiència i la confiança mútua amb el client

El Corte Inglés fonamenta el seu model empresarial en una sèrie de principis ètics, sostenibles i responsables cap al client, els empleats, els proveïdors, els accionistes, la societat i el medi ambient.

Som un grup empresarial capaç de crear nous formats, innovar, entrar en diferents segments de mercat i desenvolupar noves oportunitats de negoci en diversos sectors.

Destaquem per la capacitat d’adaptar-nos i fins i tot avançar-nos a les noves demandes i necessitats de la societat, amb la unió de l’àmbit físic i digital.

Un modelo de negocio basado en la experiencia y la confianza mutua con el cliente
 

Model omnicanal

El procés de digitalització és un dels eixos sobre els quals se sustenta el pla estratègic de la companyia, és un projecte que implica tota l’empresa i posa el client en el centre.

Això ens permet impulsar nous negocis com a part de l’estratègia de futur.

Línies d’activitat

Retail

Retail

El retail és el cor del negoci, el nucli sobre el qual s’han construït les bases d’un conjunt d’empreses que comparteixen la vocació de facilitar la vida de les persones i establir una relació de confiança amb els clients i l’entorn.

Otros negocios del grupo

Altres negocis del grup

La voluntat de transformar els desafiaments en oportunitats ens ha permès desenvolupar diverses àrees d’activitat i crear un conjunt d’empreses que comparteixen la confiança i els valors associats amb la marca El Corte Inglés.

L’acompliment ASG

Des dels inicis, el grup El Corte Inglés integra pautes d’actuació sostenibles en el model de negoci. El primer pla director d’RSC, elaborat el 2017, va establir les bases d’actuació de la companyia, que també disposa de la Política de sostenibilitat i responsabilitat social corporativa, de caràcter transversal, que contribueix a la generació de confiança i valor compartit.

 

Producció i consum responsables

Orientació doble: als proveïdors (producció) i als clients (consum), reforçat pel segell Responsablement, llançat el 2018.

 

Digitalització verda

La innovació com a part de la transformació digital de l’empresa. Deriva en estalvi de materials i energia.

 

Bon Govern Corporatiu

Per donar cobertura a la resta d’eixos, a través del model organitzatiu i les polítiques presents al grup.

 

Cultura corporativa, igualtat, diversitat i compromís social

Eix social i transversal, en línia amb els principis i els valors del grup.

 

Acció pel clima

Amb l’objectiu de reduir la petjada ambiental de l’activitat de la companyia.

El Corte Inglés en xifres

  • 15.327 M€ VOLUM TOTAL D'INGRESSOS EL 2022

  • +1.750 ESTABLIMENTS COMERCIALS

  • +965 M VISITAS Á NOSA WEB E APP

  • +11,7 M USUARIOS DA TARXETA DE COMPRA EL CORTE INGLÉS

Más de 80 años de historia

Máis de 80 anos de historia

Fomos evolucionando ao longo destes máis de 80 anos de historia, pero mantivemos os mesmos valores de sempre.

HISTORIA DO GRUPO

T'ha resultat útil aquesta pàgina?

Ens podries dir per què?

Final del contingut principal