Salta la navegació. Ves directament al contingut principal

Sou a:

  1. Inicio
  2. Qui som
  3. El client, en el centre

El client, en el centre

Comença el contingut principal

El client constitueix el motiu principal que empeny El Corte Inglés cap a una millora constant, per anticipar-se i adaptar-se a les noves demandes i necessitats de la societat.

Aquesta aposta per la qualitat i la innovació permanent i l’afany a facilitar la vida de les persones són el pilar sobre el qual s’ha construït una relació sòlida basada en la confiança mútua a llarg termini.

2,7 milions de referències de productes

Omnicanalitat

Som el gran aparador de les marques, incloses les marques pròpies, i oferim al client un ventall ampli de possibilitats en tots els àmbits, tant en l’entorn físic com en línia.

L’omnicanalitat facilita la proximitat i el contacte permanent a través de les botigues, els webs, l’app o via telefònica. Així interrelacionem canals, optimitzem la qualitat dels serveis i fem més estreta la relació amb el client.

 Comptem amb un nou canal a través de WhatsApp per comunicar-nos més facilment amb els nostres clients, així poden rebre i consultar els catàlegs de diferents àrees del nostre negoci per estar al dia de les últimes novetats. 

+ 98.000 usuaris únics registrats en aquest servei

Treballem amb cura per aconseguir que els clients visquin una bona experiència a través dels nostres compromisos, uns alts estàndards de qualitat i l’atenció especialitzada.

Avancem en el portfolio de serveis

  • Catàleg estès
    Cercador d’articles, amplia l’oferta a la qual el client té accés en qualsevol centre.
  • Consulta un expert
    Assessorament en línia immediat per part d’un venedor especialitzat a través de xat, telèfon o videotrucada.
  • Baby Expert
    Orientació especialitzada i personalitzada per als productes de puericultura.
  • Personal Shopper
    Assessoria d’imatge personalitzada amb un expert.
  • Serveis client internacional
    • Tax free: servei de devolució de l’IVA per als clients internacionals.
    • International Desk: espai exclusiu per atendre i ajudar els clients internacionals.
    • Intèrprets i traducció: professionals especialitzats per atendre les diferents nacionalitats i idiomes.
  • Finançament
    Diferents fórmules de finançament per a les compres fetes amb la targeta d’El Corte Inglés.
  • Atenció especialitzada
    • Servei d’Atenció al Client a les botigues. Disposem de punts especialitzats que atenen professionals qualificats que ajuden i resolen dubtes i incidències.
    • Línia d’atenció preferent per a clients amb discapacitat, tant a El Corte Inglés com a Viatges El Corte Inglés.
  • Carta de compra
    Servei per recollir i abonar, en un sol punt de la botiga, totes les compres fetes en diferents departaments.

Enllaços
relacionats:

T'ha resultat útil aquesta pàgina?

Ens podries dir per què?

Final del contingut principal