Saltar navegación. Ir directamente ao contido principal
Menú cabeceira

TENDA EL CORTE INGLÉS

Fin menú cabeceira

Avance sustentable

Contido principal

Una empresa responsable e comprometida

O noso modelo de negocio está baseado nunha serie de principios éticos, sostibles e responsables cara á clientela, o noso cadro de persoal, o equipo de fornecemento, o noso accionariado, a sociedade e o ambiente.

Como empresa responsable e comprometida, El Corte Inglés mantén un avance continuo cara ás mellores prácticas en materia ambiental, social e de goberno corporativo (ASG).

O noso Plan Director de Sustentabilidade 2025-2030 actúa como eixo central da estratexia sustentable e está aliñado co plan de recuperación económica tanto da Unión Europea como de España, tomando como referencia o Pacto Verde Europeo.

Este Plan Director susténtase en tres alicerces estratéxicos:

  • A. Descarbonización e redución do impacto ambiental
  • S. Cliente sustentable e outros grupos de interese
  • G. Goberno da sustentabilidade

Para establecer o marco de actuación e os principios reitores nesta materia, o Grupo conta cun conxunto de políticas corporativas entre as que se atopa a Política de Sustentabilidade

Os nosos 5 eixos de acción

  1. Produción e consumo responsable
    Orientado ao equipo de fornecemento (produción) e clientela (consumo) e reforzado polo selo «Responsablemente», lanzado en 2018.
  2. Dixitalización verde
    Impulsamos a innovación como parte da transformación dixital da empresa, o cal deriva en aforro de materiais e enerxía.
  3. Acción polo clima
    Desenvolvemos iniciativas e programas co obxectivo de reducir a pegada ambiental da nosa actividade.
  4. Cultura corporativa
    A Igualdade, a Diversidade e o Compromiso social son os eixos que guían os principios e os valores do Grupo.
  5. Bo goberno corporativo
    Traballamos para dar cobertura ao resto de eixos, a través do modelo organizativo e de políticas presentes no Grupo.

Obxectivos de Desenvolvemento Sostible

De acordo co noso modelo de negocio e eixos estratéxicos, e aliñados coa Axenda 2030, realizamos numerosas accións que contribúen a todos os Obxectivos de Desenvolvemento Sostible (ODS), mais que impactan principalmente en:

A nosa actividade aválanos

99% DE ENERXÍAS RENOVABLES

+2.500 AUDITORÍAS ASG A PROVEDORES

+132.600 REFERENCIAS CON ATRIBUTOS DE SOSTENIBILIDADE

+300 PUNTOS DE RECARGA para vehículos eléctricos

79 PUNTOS DE RECOLLIDA de aparellos electrónicos

Residuo cero Aenor RESIDUO CERO
Certificado AENOR en nuestros centros e plataformas

SEGUNDA VIDA
Para pezas téxtiles

BCIProducción responsable del algodón a través de Better Cotton Iniciative

ALIANZAS GLOBAIS
para un desenvolvemento sostible

COMPROMISO coa
produción ecolóxica e o comercio xusto

SELLO FSCSELLO FSC no 100%
dos nosos produtos de celulosa para o fogar

Movemento pola sostenibilidade

Avanzamos no noso “Movemento pola sustentabilidade” desde a nosa cadea de subministración ata os nosos clientes: 

01. Innovación nos produtos: aumentamos a nosa oferta sostible

02. Promoción do consumo responsable

03. Acadar a fidelidade de clientela, cadro de persoal e sociedade

04. Sensibilización e divulgación sobre Sostibilidade

05. Comunicación de compromiso e avance en materia de Sostibilidade

06. Visibilidade dos produtos e servizos sostibles

Comunicación cos grupos de interese

No noso compromiso como empresa socialmente responsable, mantemos un diálogo constante e fluído con todos os grupos de interese:

Froito deste diálogo permanente e para dar unha resposta adecuada ás súas necesidades e expectativas, o Grupo elaborou unha nova análise de materialidade conforme ao estándar GRI 3 a través dun estudo exhaustivo do contexto da organización.

Matriz de MaterialidadeVer Matriz de Materialidade

Desta forma, rexistráronse os impactos positivos e negativos, avaliando a súa importancia e identificando aqueles impactos que poidan afectar os Dereitos Humanos.

A través dun enfoque de “dobre materialidade”, definíronse unha serie de asuntos materiais personalizados para o Grupo agrupados en catro ámbitos:

  • PLANETA
  • CLIENTES
  • EMPRESA E SOCIEDADE
  • CADEA DE VALOR

Grupos de interese: Clientela, Cadro de persoal, Equipo de fornecemento, Capital, Sociedad, Institucións, Comunidade empresarial, Líderes de opinión

Proxectos que nos enchen de orgullo

Residuo Cero

"Todo residuo que se produce se gestiona y todo lo que se gestiona, se valoriza”.

Esa es nuestra máxima y la certificación de AENOR de Residuo Cero avala que más del 90% de los residuos generados en nuestros establecimientos han sido valorizados.

O MEDIO NATURAL

Guía de producto sostible

Contamos con máis de 122.300 referencias sostibles, un 9% máis ca no exercicio anterior. O noso compromiso é aumentar anualmente, polo menos un 5%, a oferta destas referencias até 2025. Os atributos de sostibilidade aceptados están recollidos na nosa Guía de Produto Sostible para a nosa clientela e o equipo de fornecemento.

OS NOSOS PRODUTOS

Fin do contido principal