Skip navigation. Skip to main content

Start main content

El Corte Inglés Group

Significant figures

Our commitments

Service

Our personalised attention and dedication to service differentiate us as a company.

Selection

We have a wide, varied and innovative commercial offer of all kinds of products.

Quality

We work to achieve quality in all of our areas of activity.
 

 

Specialisation

We specialise in fashion, perfumery, food, interior decoration, culture and leisure, travel, insurance, computing...

Guarantee

The key to the trust relationship that we have with our customers is the guarantee of the products and service that we offer at our stores.

 

Our suppliers share our ethical commitment

All our suppliers must accept and adopt the Operational Principles of the El Corte Inglés Group, a document that is based on the BSCI Code of Conduct.

To a large degree, this Code of Conduct takes the International Declaration of Human Rights, the UN Global Compact and the basic conventions of the International Labour Organization (ILO) as a reference, which ensure human and labour rights, freedom of association, child exploitation, not the persecution of forced labour, etc.

+ Info on suppliers

Environment At the El Corte Inglés Group, we are committed to and concerned for the environment and are making continuous efforts to improve impacts related to our commercial activity.

Our commitment to the environment

Facebook

YouTube

LinkedIn

  • El Corte Inglés esconde en sus roscones de Reyes más de 80.000 euros en regalos. https://bit.ly/2TdwA1t

    https://bit.ly/2TdwA1t

  • El Corte Inglés, Aladina, Feder y WWF ponen en marcha el roscón de Reyes más solidario. https://bit.ly/2LI8AkF

    https://bit.ly/2LI8AkF

  • El Corte Inglés ficha a Kiko de la Rica para llevar la fantasía a sus centros de Serrano. https://bit.ly/2QM0wVz

    https://bit.ly/2QM0wVz

  • El Corte Inglés y la ACB estrenan el balón oficial para la Copa del Rey 2019. https://bit.ly/2QK1vF6

    https://bit.ly/2QK1vF6

  • Anuncio de Navidad de El Corte Inglés 2018 | A todos los que mantienen viva la ilusión

    El Corte Inglés rinde homenaje a sus empleados en un emotivo spot de navidad.

    https://www.youtube.com/watch?v=ivzdYmi6Tso

  • El Corte Inglés ilumina sus fachadas de rosa para apoyar el Día Mundial contra el Cáncer de Mama. https://bit.ly/2A3EKm8

    https://bit.ly/2A3EKm8

  • El Corte Inglés e ING se alían para que el cliente pueda sacar dinero en la caja del súper. https://bit.ly/2PMWF5T

    https://bit.ly/2PMWF5T

  • El Corte Inglés lanza “Quiero estrenar”, su nueva campaña de moda mujer de Otoño-Invierno. https://bit.ly/2D5yVIG

    https://bit.ly/2D5yVIG

  • El Corte Inglés presenta su moda más joven a través de la serie de Instagram “Pipol In Da House”. https://bit.ly/2CQeNdb

    https://bit.ly/2CQeNdb

  • El Grupo El Corte Inglés aumenta su beneficio neto un 25% con ventas de 15.935 millones y Ebitda de 1.054 millones. https://bit.ly/2PErEBF

    https://bit.ly/2PErEBF

End of main content